Jesteśmy specjalistami usług Six Sigma w Polsce i jednym z głównych graczy w obszarze Lean. Swoim Klientom oferujemy wsparcie poprzez szkolenia, doradztwo, konsultacje i realizację dedykowanych projektów usprawniających. Wierzymy w to, że jest sposób na wszystko i taką wiarą staramy się zarażać też innych!
Do naszego ambitnego, doświadczonego i stale rozwijającego się zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi Klienta B2B
Miejsce pracy: Wrocław
Jesteś idealnym uzupełnieniem naszego zespołu, jeśli:
- masz kilkuletnie doświadczenie w zakresie sprzedaży B2B – warunek konieczny,
- jesteś zdeterminowany i nastawiony na realizację celów sprzedażowych
- świetnie odnajdujesz się w budowaniu własnej bazy kontaktów,
- angażujesz się w wykonywanie powierzonych Ci zadań,
- chętnie się uczysz i lubisz wyzwania,
- potrafisz dobrze organizować swoją pracę,
- jesteś komunikatywny, optymistyczny i otwarty na ludzi.
Jak wygląda praca w ABK?
- dołączysz do 2-osobowego, stale rozwijającego się działu sprzedaży,
- otrzymasz pełne wsparcie i szkolenie, które przygotuje Cię do samodzielnej pracy,
- będziesz częścią ambitnego, doświadczonego i zgranego zespołu,
- gwarantujemy umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- otrzymasz atrakcyjne wynagrodzenie (pensja zasadnicza + premia uzależniona od uzyskiwanych wyników),
- zapewniamy pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach od 8 do 16,
- oraz możliwość pracy zdalnej (po okresie próbnym).
Co będzie należeć do Twoich obowiązków?
- Sprzedaż naszych produktów: szkoleń, warsztatów i konsultacji, doradztwa itp.,
- obsługa posprzedażowa (zadania związane z realizacją szkoleń, m.in. ustalanie kwestii organizacyjnych, przygotowywanie materiałów do druku, kontakt z Trenerem prowadzącym szkolenie, pozyskanie i opracowanie ankiet satysfakcji po szkoleniu itp.),
- realizacja indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych,
- stałe docieranie do nowych Klientów biznesowych i poszerzanie naszej bazy,
- budowanie pozytywnego wizerunku Firmy w kontakcie telefonicznym i bezpośrednim z Klientem,
- dbanie o podtrzymanie relacji z obecnymi Klientami Akademii.
Jeśli jesteś zainteresowany i uważasz, że spełniasz nasze wymogi – zgłoś się!
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!
Czekamy na Ciebie i chętnie dowiemy się więcej o Twojej kandydaturze.