Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Sprzedawca Wewnętrzny

Podstawa: Nieujawniona
  • SIG Sp. z o.o.
  • B2B, B2C
  • Estate - Usługi i produkty dot. budownictwa
  • 17-04-2024
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Kierownik Sklepu - Nowy Elektromarket NOWA

Podstawa: Nieujawniona
  • 2 lokalizacje -> 2 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Specjalista ds. sprzedaży z językiem obcym

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów

Doradca Klienta - Sklep RTV/AGD/IT

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca Klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca ds. Nieruchomości (szkolimy od podstaw)

Prowizja: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja prowizja
Nieujawniona
Baza kontaktów

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
  • 2 lokalizacje -> 4 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi Klienta B2B

Akademia Białego Kruka Sp. z o.o.

10

http://www.abk.pl

Ogłoszenie ważne do: 08-07-2021

Super oferta

Umowa o pracę

Forma zatrudnienia

Specjalista ds. sprzedaży

Poziom stanowiska

Stacjonarna

Rodzaj pracy

1 - 3 lat

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Wrocław

Kluczowe umiejętności

Umiejętność pracy w zespole Odpowiedzialność za powierzone zadania. Aktywna sprzedaż.

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

Jesteśmy specjalistami usług Six Sigma w Polsce i jednym z głównych graczy w obszarze Lean. Swoim Klientom oferujemy wsparcie poprzez szkolenia, doradztwo, konsultacje i realizację dedykowanych projektów usprawniających. Wierzymy w to, że jest sposób na wszystko i taką wiarą staramy się zarażać też innych!

 

Do naszego ambitnego, doświadczonego i stale rozwijającego się zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi Klienta B2B

Miejsce pracy: Wrocław

 

Jesteś idealnym uzupełnieniem naszego zespołu, jeśli:

  • masz kilkuletnie doświadczenie w zakresie sprzedaży B2B – warunek konieczny,
  • jesteś zdeterminowany i nastawiony na realizację celów sprzedażowych
  • świetnie odnajdujesz się w budowaniu własnej bazy kontaktów,
  • angażujesz się w wykonywanie powierzonych Ci zadań,
  • chętnie się uczysz i lubisz wyzwania,
  • potrafisz dobrze organizować swoją pracę,
  • jesteś komunikatywny, optymistyczny i otwarty na ludzi.

 

Jak wygląda praca w ABK?

  • dołączysz do 2-osobowego, stale rozwijającego się działu sprzedaży,
  • otrzymasz pełne wsparcie i szkolenie, które przygotuje Cię do samodzielnej pracy,
  • będziesz częścią ambitnego, doświadczonego i zgranego zespołu,
  • gwarantujemy umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • otrzymasz atrakcyjne wynagrodzenie (pensja zasadnicza + premia uzależniona od uzyskiwanych wyników),
  • zapewniamy pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach od 8 do 16,
  • oraz możliwość pracy zdalnej (po okresie próbnym).

 

Co będzie należeć do Twoich obowiązków?

  • Sprzedaż naszych produktów: szkoleń, warsztatów i konsultacji, doradztwa itp.,
  • obsługa posprzedażowa (zadania związane z realizacją szkoleń, m.in. ustalanie kwestii organizacyjnych, przygotowywanie materiałów do druku, kontakt z Trenerem prowadzącym szkolenie, pozyskanie i opracowanie ankiet satysfakcji po szkoleniu itp.),
  • realizacja indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych,
  • stałe docieranie do nowych Klientów biznesowych i poszerzanie naszej bazy,
  • budowanie pozytywnego wizerunku Firmy w kontakcie telefonicznym i bezpośrednim z Klientem,
  • dbanie o podtrzymanie relacji z obecnymi Klientami Akademii.

 

Jeśli jesteś zainteresowany i uważasz, że spełniasz nasze wymogi – zgłoś się!

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

Czekamy na Ciebie i chętnie dowiemy się więcej o Twojej kandydaturze.

Przewidywana data zatrudnienia: 31.07.2021