Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Specjalista ds. sprzedaży

Podstawa: 6 500 - 8 000 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
6 500 - 8 000 zł
Samochód Baza kontaktów

Doradca Klienta B2B ds. sprzedaży energii NOWA

Podstawa: 3 500 - 4 500 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
3 500 - 4 500 zł
Samochód Baza kontaktów

Specjalista ds. uprawy warzyw

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów Profil działu handlowego
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Przedstawiciel Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
  • Vectra S.A.
  • B2B, B2C
  • Telco - Telefonia mobilna i stacjonarna
  • 26-03-2024
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów

Specjalista ds. pozyskiwania nowych klientów

Podstawa: 4 300 - 15 000 zł
Baza kontaktów
  • Semtop
  • B2B
  • Media - Produkty i usługi mediowe (marketing, reklama)
  • 23-03-2024
Pensja podstawowa
4 300 - 15 000 zł
Baza kontaktów

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Specjalista ds. obsługi Klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Konsultant ds. sprzedaży

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Przedstawiciel handlowy - branża winiarska NOWA

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Doradca Techniczno - Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów Profil działu handlowego
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Manager ds. sprzedaży B2B

CGroup.pl Sp. z o.o.

100

http://www.cgroup.pl

Ogłoszenie ważne do: 19-11-2022

Kontrakt B2B

Umowa o pracę

Forma zatrudnienia

Specjalista ds. sprzedaży

Poziom stanowiska

Zdalna, Stacjonarna

Rodzaj pracy

1 - 3 lat

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Grodzisk Mazowiecki

Kluczowe umiejętności

Excel Zdolności komunikacyjne Umiejętności sprzedażowe/handlowe

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się spółką działającą na rynku usług profesjonalnych dla nieruchomości. Naszymi klientami są najemcy, właściciele, zarządcy nieruchomości komercyjnych (obiekty biurowe, logistyczne, fabryki, retail).

 

Do naszego zespołu poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych klientów. 

Manager ds. sprzedaży B2B

(klient biznesowy)

 

Dlaczego miałbyś pracować w naszej firmie?

  1. Oferujemy wysokie zarobki - nie ustalamy górnego limitu, Twoje wynagrodzenie bezpośrednio zależy od wyników.
  2. Oferujemy samochód służbowy, profesjonalną bazę danych, niezbędne wsparcie mentora przez okres wdrożenia.
  3. Zapewniamy samodzielne stanowisko z dużą swobodą działania i wynagrodzeniem uzależnionym tylko i wyłącznie od Twojego zaangażowania. Swoboda działania to między innymi brak „poblokowanych klientów” przez innych handlowców (cały rynek do Twojej dyspozycji).

 

Kogo dokładnie szukamy?

  • Szukamy osoby, która posiada min. 2 letnie doświadczenie w sprzedaży do klienta biznesowego (B2B) i jest świadoma, że sukces w sprzedaży osiąga się systematyczną i staranną pracą nad lejkiem sprzedażowym oraz własnym rozwojem.
  • Szukamy osoby, która potrafi pracować w systemie hybrydowym (1 dzień w biurze, 4 dni w rynku). Oznacza to, że zależy nam na osobie dobrze zorganizowanej oraz samodzielnej w realizacji zaplanowanych zadań.
  • Bardzo zwracamy uwagę na kulturę osobistą oraz zdolności komunikacyjne. W praktyce wiąże się to z jasnym i precyzyjnym wyrażaniem swoich myśli, przekazywaniem konkretnych informacji Klientowi, a także umiejętnością zadawania właściwych pytań.

 

Czym będę się zajmować?

  • Będziesz aktywnie pracować z Klientem biznesowym celem pozyskania umów długoterminowych oraz zleceń jednorazowych (właściciele, zarządcy, administratorzy oraz najemcy) w Warszawie i bliskich okolicach.
  • Będziesz prowadzić proces sprzedaży oparty o spotkania z Klientami uwzględniający przygotowywanie ofert, kalkulacji oraz wycen i kończący się podpisaniem umowy / zlecenia.
  • Całość procesu sprzedaży będziesz prowadzić w systemie CRM.

 

Jak wygląda wdrożenie?

  • Proces wdrożenia w zależności od Twoich umiejętności i możliwości wyniesie 3 miesiące. W tym okresie będziesz uczyć się jak prawidłowo sporządzać oferty i kalkulacje (część teoretyczna) jak również odbędziesz część praktyczną (wizyty na obiektach).
  • W okresie wdrożenia będziesz generować spotkania (ewentualnie zapytania do wyceny) z potencjalnymi klientami – głównie przez telefon. W okresie wdrożenia na spotkaniach handlowych otrzymasz wsparcie dyrektora sprzedaży.
  • W okresie wdrożenia nie rozliczamy pracownika za sprzedaż tzn. nie obowiązuje plan sprzedaży. Twoim głównym zadaniem jest nauka usługi oraz generowanie leadów.
  • Po okresie wdrożeniowym pracownik przez kolejne 3 miesiące jest pod opieką mentora, który zapewnia wsparcie szczególnie przy sporządzaniu kalkulacji i wycen.

 

Jak zorganizowany jest proces sprzedaży i dział handlowy?

Proces sprzedaży składa się z następujących etapów:

  • Pozyskanie leada
  • Przygotowanie do wyceny – wizja lokalna
  • Przygotowanie kalkulacji i oferty
  • Negocjacje
  • Podpisanie umowy/zlecenia

Po zatrudnieniu będziesz bezpośrednio podlegał pod dyrektora sprzedaży. Firma dba o Twój rozwój dlatego cyklicznie będziesz podnosił swoje kompetencje i umiejętności dzięki szkoleniom produktowym oraz handlowym.

 

Jak będę wynagradzany?

System wynagradzania składa się z 3 elementów:

  • Pensja zasadnicza (podstawa)
  • Premia za sukces/sprzedaż (kwartalna)
  • Premia roczna za bardzo dobre wyniki

 

Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?

  • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę lub B2B do wyboru).
  • Ubezpieczenie na życie płatne przez pracodawcę.
  • Narzędzia pracy: samochód osobowy (również do użytku prywatnego), profesjonalna baza danych, telefon, laptop, internet, CRM.

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz