Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Sprzedawca Wewnętrzny

Podstawa: Nieujawniona
  • SIG Sp. z o.o.
  • B2B, B2C
  • Estate - Usługi i produkty dot. budownictwa
  • 24-04-2024
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Kierownik Sklepu - Nowy Elektromarket NOWA

Podstawa: Nieujawniona
  • 2 lokalizacje -> 2 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Specjalista ds. sprzedaży z językiem obcym

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów

Doradca Klienta - Sklep RTV/AGD/IT

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca Klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca ds. Nieruchomości (szkolimy od podstaw)

Prowizja: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja prowizja
Nieujawniona
Baza kontaktów

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
  • 2 lokalizacje -> 4 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Specjalista ds. Sprzedaży Systemów ERP

CI-COMPUTER Instal Sp. z o.o.

12

http://www.cicomputer.pl

Ogłoszenie ważne do: 31-05-2023

Umowa o pracę

Forma zatrudnienia

Specjalista ds. sprzedaży

Poziom stanowiska

Zdalna, Stacjonarna

Rodzaj pracy

3 - 5 lat

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Stronie Śląskie

Kluczowe umiejętności

komunikatywność budowanie relacji Znajomość technik sprzedaży

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

CI-COMPUTER Instal Sp. z o.o. jest liderem wśród dolnośląskich dostawców systemów Enova365 ERP, Symfonia ERP, SaldeoSmart, które usprawniają małym i średnim przedsiębiorstwom oraz biurom rachunkowym kluczowe procesy zachodzące w każdej nowoczesnej firmie: od zarządzania sprzedażą, magazynem, poprzez dystrybucję, księgowość, kadry-płace po raportowanie i wiele innych. 28 lat wdrażamy oprogramowanie ERP. 

 

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Sprzedaży Systemów ERP

 

Dlaczego miałbyś u nas pracować?

  • Jesteśmy w stanie zaoferować Ci stabilną i bezpieczną przyszłość, bo mamy ponad 28-letnie doświadczenie w branży.
  • Nasze systemy ERP są znane i cenione na rynku, więc będziesz pracować z najnowszymi technologiami i narzędziami, które pozwalają na efektywną pracę i skuteczne rozwiązywanie problemów klientów.
  • Oferujemy Ci elastyczność w wyborze miejsca pracy w postaci pracy hybrydowej, czyli możliwość pracy w biurze oraz opcjonalną możliwość przejścia na pracę zdalną.

 

Kogo dokładnie szukamy?

  • Szukamy kandydata, który posiada doświadczenie w sprzedaży oprogramowania B2B i który zdobył ogólną wiedzę z zakresu ekonomii, rachunkowości, IT, zarządzania, w tym systemów wspierających zarządzanie, systemów informacyjnych oraz systemów ERP.
  • Doświadczenie w sprzedaży oprogramowania ERP oraz znajomość konkretnych systemów takich jak Enova365, Symfonia lub innego podobnego typu ERP będzie stanowiło dodatkowy atut w procesie rekrutacyjnym.
  • Zależy nam na osobach, które bardzo dobrze radzą sobie w prowadzeniu rozmów z klientem biznesowym, są wysoko komunikatywne, posiadają zdolność analitycznego myślenia i proponowania rozwiązań oraz potrafią budować długoterminowe relacje i zaufanie.
  • Wymagamy wykształcenia min. średniego, prawa jazdy kategorii B, umiejętności efektywnego zarządzania czasem oraz planami sprzedażowymi.

 

Czym będziesz się zajmować?

  • Będziesz odpowiedzialny za aktywną sprzedaż doradczą oprogramowania B2B i usług wspierających zarządzanie. Sprzedaż odbywać się będzie poprzez nawiązywanie relacji biznesowych z klientami B2B z obszaru małych i średnich przedsiębiorstw za pomocą telefonu, maila, networkingu, LinkedIna oraz spotkań bezpośrednich.
  • Będziesz odpowiedzialny za utrzymanie już istniejącej bazy klientów oraz jej dalszy rozwój.
  • Do Twoich obowiązków będzie należało prowadzenie procesu sprzedaży od początku do końca, w tym będziesz odpowiadał za identyfikację potrzeb klientów, doradztwo, ofertowanie, negocjowanie, przygotowywanie umów oraz koordynowanie wdrożeń u pozyskanych klientów we współpracy z działem wdrożeń.
  • Całość swojej pracy i procesu sprzedaży będziesz raportował w systemie CRM.

 

Jak przebiega wdrożenie?

Onboarding w naszej firmie zwykle trwa od 30 do 60 dni i składa się z 3 etapów:

  1. Zapoznanie nowego pracownika z zespołem i firmą. W ramach tej części onboardingu zostaniesz także wprowadzony w kulturę organizacyjną, cele i wartości firmy oraz otrzymasz informacje o strukturze organizacyjnej.
  2. Szkolenia produktowe, których celem jest poznanie przez pracownika oferty produktowej, jej cech, zalet oraz sposobu sprzedaży i marketingu.
  3. W ostatnim etapie nowy pracownik zapoznaje się z dostępnymi narzędziami informatycznymi w organizacji i u partnerów.

 

Jak zbudowany jest dział handlowy?

Działem handlowym zarządza Dyrektor Handlowy i tworzy go 8 osób. 2 osoby zajmujące się aktywną sprzedaż oraz 6 wdrożeniowców, którzy wspierają klientów w implementacji zakupionych rozwiązań informatycznych.

  • Każdy pracownik działu handlowego ma dostęp do pomocy w postaci nagrań webinarów, dotyczących oferowanych przez nas produktów. Szkolenia produktowe organizowane są przez producentów oferowanego oprogramowania. Dodatkowo firma organizuje również szkolenia miękkie, mające na celu rozwój umiejętności interpersonalnych.
  • W biurze panuje przyjazna i koleżeńska atmosfera, która sprzyja efektywnej współpracy. Nasz zespół jest zgrany i świadomy, że jedynie dzięki wzajemnej pomocy i zaufaniu można osiągnąć sukces. Wszyscy pracownicy chętnie sobie pomagają, co pozwala na łatwe rozwiązywanie problemów oraz zwiększa skuteczność działań.

 

Jak będziesz wynagradzany?

System wynagrodzeń składa się z 3 elementów:

  1. Wynagrodzenia podstawowego – ustalonego w umowie o pracę.
  2. Wynagrodzenia prowizyjnego – uzależnionego od wyników (ustalony procent od zysku ze sprzedaży produktów) i rosnącego progresywnie wraz ze wzrostem sprzedaży (nie ma górnego limitu prowizji).
  3. Premii uznaniowej – której przyznanie jest możliwe w przypadku osiągania ponadprzeciętnych wyników i zaangażowania.

 

Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?

  • Dostęp do usług medycznych i wizyt u specjalistów w ramach opieki medycznej LUXMED.
  • Możliwość korzystania z różnych form aktywności fizycznej, w ramach dopłaty do karty MultiSport.
  • Ochronę finansową w przypadku różnych sytuacji życiowych, w ramach grupowego ubezpieczenia na życie.
  • Niezbędne narzędzia do pracy, takie jak smartfon i laptop.
  • Elastyczne warunki pracy – ​​pracownicy mogą wybierać między pracą w systemie hybrydowym a pracą w biurze w Wałbrzychu, dzięki czemu mają możliwość dopasowania swojego harmonogramu czasu pracy do własnych potrzeb i preferencji.

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz