Aktywna sprzedaż doradcza i obsługa klienta biznesowego
Orientacja na wyniki oraz skuteczność w finalizowaniu projektów handlowych
Umiejętność słuchania klienta i budowania z nim relacji
Ogłoszenie archiwalne
Opis stanowiska
Focus Telecom lider oprogramowania Unified Communication & Customer Experience w Polsce poszukuje komunikatywnych i pomysłowych osób, które dołączą do naszego zespołu na stanowisko:
Opiekun Kluczowych Klientów
Twój zakres obowiązków:
Opieka nad powierzoną grupą Klientów oraz tworzenie strategii ich rozwoju
Koordynacja działań organizacji w celu stałego podnoszenia zadowolenia Klienta
Rozwijanie współpracy i sprzedaż złożonych rozwiązań informatycznych w oparciu o identyfikację potrzeb Klienta
Doradztwo techniczne i biznesowe w zakresie nowych rozwiązań
Realizacja indywidualnych ilościowych i jakościowych celów sprzedażowych cross- i up-sellowych
Przygotowywanie i prowadzenie spotkań handlowych, podsumowujących oraz prezentacji nowych rozwiązań
Zapewnienie efektywnej współpracy z innymi działami firmy
Nasze wymagania:
Poparte sukcesami doświadczenie w aktywnej sprzedaży doradczej i obsłudze dla klienta biznesowego
Komunikatywność oraz otwartość na nowości i rozwój
Motywacja do podejmowania wyzwań i wytrwałości w dążeniu do celu
Orientacja na wyniki oraz skuteczność w finalizowaniu projektów handlowych
Umiejętność słuchania klienta i budowania z nim relacji
Umiejętność organizacji pracy własnej
To oferujemy:
Długofalową współpracę w oparciu o kontrakt B2B
Wynagrodzenie stałe oraz atrakcyjny system premiowy