Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Przedstawiciel Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Kierownik Elektromarketu

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
  • 4 lokalizacje -> 4 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca Klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca ds. Nieruchomości (szkolimy od podstaw)

Prowizja: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja prowizja
Nieujawniona
Baza kontaktów

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
  • 4 lokalizacje -> 8 wakatów
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Export Manager

Foodcom S.A

42

https://foodcom.pl/pl/

Ogłoszenie ważne do: 05-11-2022

Kontrakt B2B

Umowa o pracę

Umowa zlecenia

Forma zatrudnienia

Specjalista ds. sprzedaży

Poziom stanowiska

Stacjonarna

Rodzaj pracy

1 - 3 lat

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Warszawa

Kluczowe umiejętności

Znajomość technik sprzedaży Język angielski Tworzenie procesów sprzedażowych

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

FOODCOM S.A. jest firmą handlową pośredniczącą w transakcjach w branży spożywczej, paszowej i chemicznej (chemia industrialna). Współpracujemy z firmami w ponad 100 krajach na całym świecie.

W roku 2021 tworzyliśmy zespół składający się z 35 specjalistów , aktualnie zatrudniamy ponad 80 osób. Dzięki innowacyjnemu podejściu stale się rozwijamy, w związku z tym poszukujemy kolejnych osób, które dołączą do naszego zespołu.

Pracujemy w międzynarodowym środowisku, zatrudniającym profesjonalistów w swojej dziedzinie. W ludziach szukamy pasji i motywacji, a nie pochodzenia, doświadczenia czy historii. Foodcom to miejsce, które pozwoli Ci rozwinąć skrzydła.

 

Dołącz do naszego Teamu!

Export Manager

 

Do Twoich głównych zadań będzie należało:

  • Nawiązywanie nowych relacji handlowych z klientami B2B na podległych rynkach (aktywne poszukiwanie przy wykorzystaniu telefonu, maila, osobistych kontaktów, wizyt na imprezach targowych, social sellingu, itp.)
  • Samodzielne prowadzenie procesu sprzedaży od momentu pozyskania klienta, poprzez negocjacje handlowe, podpisanie kontraktu, do momemntu dostarczenia do klienta zamówionego towaru
  • Utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami i klientami
  • Badanie źródeł nowych potencjalnych klientów i określenie ich potencjału
  • Koordynowanie spraw związanych z obsługą procesu zakupu / sprzedaży towaru (min. poprawność przygotowanych kontraktów, faktury sprzedaży i zakupu, dokumenty transportowe)
  • Współpraca z działem logistyki i finansów

 

Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli:

  • Posiadasz minimum 2 letnie doświadczenie w sprzedaży B2B. Nie wymagamy doświadczenia w eksporcie - to będzie Twój dodatkowy atut.
  • Posługujesz się biegle językiem angielskim. Wykorzystujemy ten język do codziennych kontaktów z Klientami i współpracownikami
  • Znajomość innych języków obcych będzie Twoim dodatkowym atutem, ponieważ ułatwi Ci nawiązywanie relacji z Klientami na danym rynku
  • Potrafisz samodzielnie i efektywnie organizować swój czas pracy
  • Jesteś nastawiony/a na ciągły rozwój i realizację postawionych przez Tobą celów sprzedażowych

 

Oferujemy:

  • Interesującą pracę w sercu Warszawy (Rondo Daszyńskiego)
  • Stałe godziny pracy: 8:30-16:30
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
  • Atrakcyjny system prowizyjny
  • Pracę w zgranym, międzynarodowym zespole w dynamicznie rozwijającej się organizacji o stabilnej pozycji na rynku
  • Wsparcie Specjalisty ds. administracji sprzedaży w zadaniach administracyjnych związanych z procesem sprzedażowym
  • Dopłatę do prywatnej opieki medycznej w firmie PZU Zdrowie i zajęć sportowych FitProfit
  • Zajęcia z języka angielskiego
  • Spotkania integracyjne, w tym owocowe środy i piwne piątki

 

Nasz system wynagradzania składa się z:

  • Wynagrodzenia zasadniczego
  • Prowizji kwartalnej, która stanowi % od osiągniętego przez pracownika zysku netto

 

Jak przebiega wdrożenie?

Zapewniamy kompleksowy, indywidualny plan wdrożenia na obejmowane stanowisko, który składa się z:

  • Szkolenie z oferty produktowej
  • Szkolenie z procesu sprzedaży
  • Szkolenie z zakresu współpracy z pozostałymi działami firmy (administracja, logistyka, finanse)
  • Opieka doświadczonego w zakresie sprzedaży mentora

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz