Jesteśmy polską firmą Fullbax. Zajmujemy się importem towarów, naszą specjalizacją są maszyny, parki maszynowe, formy wtryskowe, oświetlenie i meble oraz inne produkty importowane na życzenie klienta
.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży
Lokalizacja: Kraków
Dlaczego miałbym pracować w Państwa firmie?
- Posiadamy środki na szkolenia i innowacje, które można wykorzystać na usprawnienie Twojej pracy oraz podniesienie kompetencji zawodowych. Sam możesz zdecydować i wybrać ważne dla siebie szkolenia!
- Każdy pozyskany przez Ciebie Klient dożywotnio generuje Ci zyski przy każdym kolejnym zamówieniu, gdzie sam nie jesteś już zaangażowany w dalszą obsługę klienta, bo prowadzą go inne osoby.
- Otrzymujesz 10% z prowizji firmy za pozyskanie każdego nowego Klienta oraz 5% z prowizji firmy za każdorazowe Jego kolejne zamówienie.
- Oferujemy Ci własne biuro z nowym sprzętem firmy Apple.
- Po okresie próbnym (3 miesiące) dostaniesz służbowy samochód.
Kogo dokładnie szukamy?
- Poszukujemy osoby z minimum 5 letnim doświadczeniem w branży handlowej. Idealnie byłoby, gdyby doświadczenie dotyczyło sprzedaży usług.
- Warunkiem koniecznym jest posiadanie własnej bazy wypracowanych kontaktów, które m.in. mogą zaowocować łatwiejszą transakcją w imporcie z Chin.
- Idealnym kandydatem jest osoba, która jest słowna, punktualna oraz potrafi radzić sobie z wyzwaniami. W sytuacjach kryzysowych jest gotowa do działania. Jej motto brzmi: „Nie szukaj problemów, znajdź ich rozwiązanie!”.
Czym będę się zajmować?
- Twoja praca będzie w głównej mierze polegać na aktywnym pozyskiwaniu nowych Klientów (metodami prospectingowymi – np. cold mailing, cold calling, social selling) i budowaniu własnej bazy kontaktów. W tym celu będziesz sporządzał oferty, dobierał odpowiednie rozwiązania dla Klientów, zawierał umowy.
- Zależy nam, abyś był w pełni samodzielnym Specjalistą pod kątem organizacji swojego czasu pracy, raportowania wyników sprzedaży oraz budowania pozytywnego wizerunku firmy.
- Budowaniem pozytywnych relacji z Klientami w całym procesie sprzedażowym w celu utrzymania długoterminowej współpracy.
Jak przebiega wdrożenie?
- Wdrożenie do pracy trwa około miesiąca. Jest to czas na zapoznanie się z procesami, strukturą oraz zasadami panującymi w firmie.
- Pierwszego dnia otrzymasz do dyspozycji swój pokój z biurkiem, komputer, telefon komórkowy oraz wszystkie inne niezbędne narzędzia do pracy.
- Na samym początku uzyskasz wsparcie od naszych dwóch doświadczonych pracowników, którzy wytłumaczą Ci jak wygląda import na każdym etapie.
- W czasie szkolenia otrzymasz od nas kontakty do firm, gdzie import nie doszedł do skutku, a w kolejnych tygodniach zaczniesz samodzielnie szukać Klientów.
Jak będę wynagradzany?
System wynagrodzeń w naszej firmie składa się z 2 elementów:
- Podstawy – wynoszącej 6000 zł netto,
- Prowizji – uzależnionej od wysokości sprzedaży,
- 10% prowizji od każdego nowego zlecenia od pozyskanego Klienta,
- 5% prowizji dożywotnio za każde kolejne zamówienie (minimalna prowizja, którą pobieramy to 5000 zł).
Nie mamy ustalonej górnej granicy prowizji. Jeśli przykładowo potrafisz sprzedawać parki maszynowe czy maszyny wielogabarytowe, o wartości kilkuset tysięcy dolarów, to wartość procentowa prowizji nie ulega zmianie.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!