Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Regionalny Kierownik Sprzedaży ds. OZE

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów Profil działu handlowego
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Kierownik Elektromarketu

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
  • 3 lokalizacje -> 3 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Konsultant/-ka w Sklepie Firmowym T-Mobile w Krakowie (Galeria Krakowska) NOWA

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca Klienta - Sklep RTV/AGD/IT

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Key Account Manager

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów

Doradca Klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca ds. Nieruchomości (szkolimy od podstaw)

Prowizja: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja prowizja
Nieujawniona
Baza kontaktów

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
  • 2 lokalizacje -> 4 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Specjalista ds. sprzedaży

Fullbax Sp. z o.o.

11

http://www.fullbax.pl

Ogłoszenie ważne do: 26-02-2022

Kontrakt B2B

Umowa o pracę

Forma zatrudnienia

Przedstawiciel handlowy

Poziom stanowiska

Stacjonarna + Wyjazdy

Rodzaj pracy

> 5 lat

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Kraków

Kluczowe umiejętności

Słowność, punktualność, radzenie sobie z wyzwaniami Umiejętność sprzedaży usług

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

Jesteśmy polską firmą Fullbax. Zajmujemy się importem towarów, naszą specjalizacją są maszyny, parki maszynowe, formy wtryskowe, oświetlenie i meble oraz inne produkty importowane na życzenie klienta

.

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: 

Specjalista ds. sprzedaży

Lokalizacja: Kraków

 

Dlaczego miałbym pracować w Państwa firmie?

  1. Posiadamy środki na szkolenia i innowacje, które można wykorzystać na usprawnienie Twojej pracy oraz podniesienie kompetencji zawodowych. Sam możesz zdecydować i wybrać ważne dla siebie szkolenia!
  2. Każdy pozyskany przez Ciebie Klient dożywotnio generuje Ci zyski przy każdym kolejnym zamówieniu, gdzie sam nie jesteś już zaangażowany w dalszą obsługę klienta, bo prowadzą go inne osoby.
  3. Otrzymujesz 10% z prowizji firmy za pozyskanie każdego nowego Klienta oraz 5% z prowizji firmy za każdorazowe Jego kolejne zamówienie.
  4. Oferujemy Ci własne biuro z nowym sprzętem firmy Apple.
  5. Po okresie próbnym (3 miesiące) dostaniesz służbowy samochód.

 

Kogo dokładnie szukamy?

  • Poszukujemy osoby z minimum 5 letnim doświadczeniem w branży handlowej. Idealnie byłoby, gdyby doświadczenie dotyczyło sprzedaży usług.
  • Warunkiem koniecznym jest posiadanie własnej bazy wypracowanych kontaktów, które m.in. mogą zaowocować łatwiejszą transakcją w imporcie z Chin.
  • Idealnym kandydatem jest osoba, która jest słowna, punktualna oraz potrafi radzić sobie z wyzwaniami. W sytuacjach kryzysowych jest gotowa do działania. Jej motto brzmi: „Nie szukaj problemów, znajdź ich rozwiązanie!”.

 

Czym będę się zajmować?

  • Twoja praca będzie w głównej mierze polegać na aktywnym pozyskiwaniu nowych Klientów (metodami prospectingowymi – np. cold mailing, cold calling, social selling) i budowaniu własnej bazy kontaktów. W tym celu będziesz sporządzał oferty, dobierał odpowiednie rozwiązania dla Klientów, zawierał umowy.
  • Zależy nam, abyś był w pełni samodzielnym Specjalistą pod kątem organizacji swojego czasu pracy, raportowania wyników sprzedaży oraz budowania pozytywnego wizerunku firmy.
  • Budowaniem pozytywnych relacji z Klientami w całym procesie sprzedażowym w celu utrzymania długoterminowej współpracy.

 

Jak przebiega wdrożenie?

  • Wdrożenie do pracy trwa około miesiąca. Jest to czas na zapoznanie się z procesami, strukturą oraz zasadami panującymi w firmie.
  • Pierwszego dnia otrzymasz do dyspozycji swój pokój z biurkiem, komputer, telefon komórkowy oraz wszystkie inne niezbędne narzędzia do pracy.
  • Na samym początku uzyskasz wsparcie od naszych dwóch doświadczonych pracowników, którzy wytłumaczą Ci jak wygląda import na każdym etapie.
  • W czasie szkolenia otrzymasz od nas kontakty do firm, gdzie import nie doszedł do skutku, a w kolejnych tygodniach zaczniesz samodzielnie szukać Klientów.

 

Jak będę wynagradzany?

System wynagrodzeń w naszej firmie składa się z 2 elementów:

  • Podstawy – wynoszącej 6000 zł netto,
  • Prowizji – uzależnionej od wysokości sprzedaży,
  1. 10% prowizji od każdego nowego zlecenia od pozyskanego Klienta,
  2. 5% prowizji dożywotnio za każde kolejne zamówienie (minimalna prowizja, którą pobieramy to 5000 zł).

Nie mamy ustalonej górnej granicy prowizji. Jeśli przykładowo potrafisz sprzedawać parki maszynowe czy maszyny wielogabarytowe, o wartości kilkuset tysięcy dolarów, to wartość procentowa prowizji nie ulega zmianie.

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz