Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Przedstawiciel handlowy - branża winiarska

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Przedstawiciel handlowy z językiem niemieckim

Podstawa: Nieujawniona
Samochód
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód

Specjalista ds. uprawy warzyw

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów Profil działu handlowego
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Przedstawiciel handlowy ds. OZE

Podstawa: 3 000 - 30 000 zł
Pensja podstawowa
3 000 - 30 000 zł

Przedstawiciel Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
  • Vectra S.A.
  • B2B, B2C
  • Telco - Telefonia mobilna i stacjonarna
  • 26-03-2024
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów

Specjalista ds. pozyskiwania nowych klientów

Podstawa: 4 300 - 15 000 zł
Baza kontaktów
  • Semtop
  • B2B
  • Media - Produkty i usługi mediowe (marketing, reklama)
  • 23-03-2024
Pensja podstawowa
4 300 - 15 000 zł
Baza kontaktów

New Business Specialist

Podstawa: 3 500 - 7 000 zł
Baza kontaktów
Pensja podstawowa
3 500 - 7 000 zł
Baza kontaktów

Przedstawiciel handlowy - branża winiarska

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Przedstawiciel handlowy - branża winiarska

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Regionalny Menadżer ds. Sprzedaży

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Specjalista ds. relacji z klientem

Grupa TENSE Polska sp. z o.o.

170

https://kariera.grupa-tense.pl/proces-rekrutacji/

Ogłoszenie ważne do: 01-01-2022

Umowa o pracę

Forma zatrudnienia

Doradca / Obsługa Klienta

Poziom stanowiska

Stacjonarna

Rodzaj pracy

1 - 3 lat

Poziom doświadczenia

4

Liczba wakatów

Lokalizacja

Suchy Las

Kluczowe umiejętności

Budowanie długofalowych relacji Komunikatywność Identyfikacjaq potrzeb klienta

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

 

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. relacji z klientem 

 

Dlaczego miałbyś pracować w naszej firmie?

  1. Jesteśmy agencją, która intensywnie się rozwija. Potwierdzają to nagrody jakie otrzymujemy w międzynarodowych konkursach SEO – European Search Awards i Global Search Awards, srebro dla najlepszej agencji marketingowej roku w Global Agency Awards 2021, Diament Miesięcznika Forbes 2020, tytuł Gazeli Biznesu 2018 i 2019, Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz status jednej z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej (wg rankingu Deloitte 2016 – 2018 i Financial Times 2018 i 2019).
  2. Otrzymasz możliwość udziału w międzynarodowych projektach w ramach Grupy Bauer.
  3. Dołączysz do firmy posiadającej certyfikat Google Partner PREMIER w uznaniu za jakość prowadzonych kampanii Google Ads oraz poziom wiedzy naszych ekspertów.

 

Kogo dokładnie szukamy?

  • Jesteśmy otwarci na osoby, które posiadają ok. 3 letnie doświadczenie w obsłudze Klienta biznesowego (B2B) jak również na osoby, które dopiero chciałby zdobyć swoje pierwsze doświadczenia sprzedażowe w obszarze marketingu internetowego oraz mają naturalną chęć i zdolność do nauki nowych rzeczy.
  • Wysoko cenimy umiejętność obsługi telefonicznej Klienta, wykazywanie inicjatywy w rozmowie poprzez zadawanie odpowiednich pytań otwartych, skuteczne prowadzenie negocjacji handlowych (dosprzedaż produktów), co przekłada się na nawiązanie długofalowej relacji z Klientem.

 

Czym będę się zajmować?

  • Na start otrzymasz do opieki pulę własnych Klientów. Będziesz odpowiedzialny za obsługę posprzedażową Klienta (telefoniczną, mailową, osobistą), a w praktyce za: odpowiadanie na wszelkie pytania dotyczące współpracy, badanie potrzeb, prowadzenie negocjacji jak i dosprzedaż dodatkowych usług naszej firmy. Na tym stanowisku pracownik nie jest odpowiedzialny za pozyskanie klienta, lecz bazuje na stałej przypisanej do swojej osoby bazie klientów z podpisanymi już umowami.
  • Będziesz odpowiedzialny również, za przygotowanie i koordynację dla każdego Klienta strategii marketingowo-sprzedażowej bazującej na jego indywidualnych potrzebach biznesowych. Dzięki temu będziesz wiedział co i w jakiej formie można Klientowi zaoferować, żeby rozwinąć jego biznes przy pomocy naszych usług marketingowych.
  • Zależy nam, abyś skupił się na wysokiej jakości obsługi Klienta, która przełoży się na długotrwałą współpracę.

 

Jak wygląda wdrożenie i jak zorganizowany jest dział handlowy?

  • W pierwszym okresie wdrożeniowym który trwa ok. 2 tygodnie pracownik odbywa liczne szkolenia produktowe, usługowe oraz techniczne. Przypisany na stałe mentor służy wsparciem przez cały okres wdrożenia
  • Pracownik podlega bezpośrednio pod lidera zespołu, a lider pod menadżera działu obsługi klienta.

 

Jak firma dba o rozwój pracownika?

  • Każdemu pracownikowi oferujemy dofinansowania do szkoleń, kursów lub studiów.
  • Dodatkowo oferujemy zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne szkolenia mające na celu poprawę jakości obsługi klienta oraz zdobycie nowych kompetencji i umiejętności.

 

Jak będę wynagradzany?

Będziesz wynagradzany w systemie: podstawa + prowizja

 

Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?

  • Możliwość dofinansowania do kursów/szkoleń/studiów.
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia dnia pracy (między 8:00 a 9:30).
  • Benefity pracownicze (m.in. system kafeteryjny MyBenefit, opieka medyczna Luxmed, Multisport, ubezpieczenie grupowe).
  • Eventy integracyjne.

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz