HB Premium to firma inwestycyjna operująca na rynku w zakresie ochrony kapitału w nieruchomościach.
W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy do naszego zespołu zdolnej i ambitnej osoby na stanowisko:
Junior Sales Manager
Lokalizacja: region południowej Warszawy, Piaseczno, Józefosław, Zalesie, Konstancin
Dlaczego miałbym u Was pracować?
Pracując w naszej firmie zostaniesz objęty trzyskładnikowym systemem wynagrodzeń. Będziesz mógł rozwijać swoje kompetencje i umiejętności poprzez liczne szkolenia oraz udział w meetingach inwestorskich.
e
Kogo dokładnie szukamy?
- Szukamy osób, które z natury są otwarte, lubią kontakt z drugą osobą, umieją interpretować emocje drugiej osoby oraz wykazują wrodzoną ciekawość oraz inicjatywę w rozwoju swoich umiejętności i kompetencji.
- Celujemy w osoby z małym doświadczeniem zawodowym, absolwentów lub studentów studiów zaocznych (dostępność w pełnym wymiarze godzin).
- Zwracamy dużą uwagę na umiejętność rozmowy handlowej z Klientem. Otwarta postawa, umiejętność kontrargumentacji i negocjacji to duży atut, ale nie jest to warunek konieczny.
Czym będę się zajmować?
- Będziesz realizował proces sprzedaży doradczej począwszy od prospectingu poprzez analizę potrzeb, dopasowanie produktu z portfolio firmy do Klienta, negocjacje, a skończywszy na podpisaniu umowy / zamówienia.
- W trakcie realizacji procesu sprzedażowego będziesz również weryfikował i oceniał używane w procesie narzędzia sprzedażowe i usprawniał je pod kątem zwiększenia skuteczności sprzedaży.
- Twoim długofalowym celem jest ponadto obsługa posprzedażowa Klienta i dbanie o jak najlepsze wspólne relacje.
- Aby powyższe zadania mogły być wykonane efektywnie, będziesz odpowiedzialny za ich planowanie w perspektywie tygodniowej w podziale na czas spędzony w biurze i w terenie.
Jak przebiega wdrożenie?
- Pierwszego dnia zatrudnienia otrzymasz sprzęt niezbędny do pracy (laptop, telefon), indywidualne stanowisko pracy oraz zostaniesz podpięty do systemu przejazdu taksówkami.
- W kolejnych dniach poznasz plany sprzedażowe, a także strategię działania na najbliższy okres. W zadania wdraża Cię specjalnie wyznaczona osoba tzw. Mentor, który omawia również z Tobą wszelkie procesy, strukturę firmy oraz zasady w niej panujące. W początkowym okresie Mentor jest również dla Ciebie wsparciem podczas spotkań handlowych z Klientami.
- Całościowy proces wdrożenia trwa ok. 1 miesiąca.
- W pierwszym półroczu pracy firma dostarcza Ci leady, dzięki czemu możesz spokojnie nauczyć się pracy nad ich konwersją i rozwijać swoje kompetencje handlowe.
Jak będę wynagradzany?
System wynagrodzeń składa się z 3 składników:
- Pensji podstawowej wynoszącej 2 800 zł netto.
- Prowizji kwartalnej wynoszącej 8% od marży względem wyznaczonego planu.
- Dodatkowej premii kwartalnej od 2 do 6% w przypadku realizacji sprzedaży ponad plan.
Jak zbudowany jest dział handlowy?
Na chwilę obecną firma outsourcuje na stałe 12 osób z Polski i zagranicy, które aktywnie pozyskują i obsługują tematy sprzedażowe. Ze względu na rozbudowę palety produktów powiększamy nasz wewnętrzny dział sprzedaży – w 2022 roku planujemy zatrudnić 4 nowe osoby.
Jak firma dba o rozwój pracowników?
- Firma stawia na młode osoby, daje im swobodę działania i ufa w dobre intencje podczas pracy. Wspieramy i nagradzamy kreatywne i konsekwentne dążenie do celu. Awansujemy pracowników skutecznych i zaangażowanych.
- Każda zatrudniona osoba ma możliwość uczestnictwa w szkoleniach dobieranych pod jej indywidualne potrzeby i możliwości, jak również w szkoleniach prowadzonych przez agencje performancowe, specjalizujące się w pozyskiwaniu leadów i kampaniach leadowych w social mediach.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!