Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą na rynku usług związanych z budową stoisk targowych, mebli na wymiar oraz reklam. Mamy na uwadze wszelkie nowości techniczne oraz najnowsze trendy. Posiadamy bogate doświadczenie branżowe oraz wykfalifikowany, kreatywny i dobrze zorganizowany zespół pracowników. Zajmujemy się kompleksowym przygotowaniem stoisk targowych, staramy się by nasza praca wyróżniała się wysoką estetyką i jakością. Wykonujemy usługi dla firm krajowych jak i zagranicznych z najdalszych zakątkach świata, takich jak: USA (Las Vegas, Atlanta, Chicago, Nowy Jork), Europa (Niemcy , Francja, Szwajcaria, Austria, Czechy, Słowacja, Norwegia, Szwecja, Holandia, Rosja (Moskwa i St. Petersburg).
Firma HONOR DESIGN EXPOSTAND Sp. z o.o. z siedzibą w Shanghaiu i Warszawie, poszukuje kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. Sprzedaży B2B
branża reklamowa, targi, zabudowa stoisk targowych, praca zdalna
Dlaczego miałbyś pracować w naszej firmie?
- Będziesz pracował w międzynarodowej firmie z siedzibą w Shanghaiu umożliwiającej zagraniczne podróże służbowe.
- Będziesz miał możliwość szybkiego awansu, ponieważ dopiero rozpoczynamy budowę działu handlowego w Polsce.
Kogo dokładnie szukamy?
- Szukamy osób łączących wykształcenie wyższe (mile widziane związane z marketingiem i reklamą) oraz doświadczenie w sprzedaży B2B na stanowisku mobilnego handlowca (mile widziane doświadczenie związane z branżą reklamową / rynkiem wystawienniczym / zabudową stoisk targowych).
- Zależy nam koniecznie na dużym doświadczeniu w pozyskiwaniu nowych klientów i umiejętnościach realizowania skutecznego prospectingu (poszukiwania nowych klientów dostępnymi kanałami: cold call, cold mail, Internet, portale społecznościowe…).
- Oczekujemy gotowości do częstych wyjazdów służbowych i znajomości j. angielskiego umożliwiającego swobodną komunikację biznesową z klientem.
- Cenimy samodzielność i dobrą organizację własnej pracy (działanie na CRM) połączoną z wysokim stopniem komunikatywności i pracy zespołowej.
Czym będę się zajmować?
- Będziesz odpowiedzialny za realizację procesu sprzedażowego od A do Z, czyli od momentu wyszukania i pozyskania klienta poprzez identyfikację potrzeb, przygotowanie wyceny / oferty handlowej, negocjacje aż do momentu podpisania umowy i zakończenia prac wdrożeniowych (60% leadów handlowiec pozyskuje samodzielnie, a 40% dostarcza firma w postaci bazy kontaktów).
- Głównym Twoim zadaniem będzie aktywne pozyskiwanie nowych Klientów zarówno w Polsce jak i za granicą przy wykorzystaniu dostępnych metod prospectingowych.
- Rozwijaniem i utrzymywaniem pozytywnych relacji z obecnymi klientami firmy, poprzez regularny i profesjonalny kontakt mailowy / telefoniczny / osobisty.
- Monitorowaniem rynku oraz poszukiwaniem nowych możliwości rozwoju firmy, np.: nowych targów w różnych lokalizacjach na rynku europejskim.
- Budowaniem pozytywnego wizerunku firmy poprzez regularną obecność w social mediach, np.: Facebook, LinkedIn.
Jak będę wynagradzany?
System wynagrodzeń składa się z kilku składników:
- Podstawy – wynoszącej od 4 000 do 8 000 zł miesięcznie i zależnej od Twojego doświadczenia oraz umiejętności.
- Premii procentowej – od podpisanego kontraktu.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!