Indoorway jest polską firmą technologiczną, która opracowała rozwiązanie IoT pozwalające na precyzyjną lokalizację oraz analizę pracy zasobów zaangażowanych w procesy produkcji oraz logistyki wewnętrznej. Dzięki systemowi Indoorway, firmy produkcyjne i logistyczne mogą obniżyć koszty operacyjne, poprawić wykorzystanie zasobów, bezpieczeństwo pracowników oraz wprowadzić dodatkową automatyzację procesów. Naszymi klientami są głównie międzynarodowe firmy produkcyjne z branży motoryzacyjnej oraz FMCG.
Obecnie w związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
Business Development Manager - Produkcja i Logistyka
Czym się wyróżniamy?
- System Indoorway wykorzystuje najnowsze technologie Przemysłu 4.0, co sprawia, że produkt jest trendy, wyróżnia się na rynku i łatwo nim zaciekawić Klienta.
- Nasza firma jest na razie niewielka, ale się szybko rozwija i w związku z tym oferujemy realne możliwości rozwoju w naszej strukturze organizacyjnej.
Kogo dokładnie szukamy?
- Szukamy osoby, która posiada ok. 5 lat doświadczenia w sprzedaży doradczej, w tym w sprzedaży rozwiązań technologicznych do dużych firm z sektora produkcyjnego lub logistycznego (co najmniej 10 000 m2 i ponad 150 pracowników).
- Specyfika naszego Klienta wymaga od Ciebie podstawowej znajomości metodyki Lean Manufacturing oraz procesów związanych z logistyką produkcji (produkcja gniazdowa, pociąg logistyczny…). Oferujemy w tym zakresie szkolenia pogłębiające wiedzę.
- Do realizacji zadań będziesz wykorzystywał prawo jazdy kat. B.
- Zależy nam abyś interesował się tematyką Przemysłu 4.0 oraz biegle posługiwał się pakietem MS Office.
Jak przebiega wdrożenie do pracy?
Proces onboardingu trwa ok. 1 miesiąca i obejmuje swoim zakresem:
- szkolenie z produktu
- szkolenie z procesu sprzedaży
- szkolenie z dostępnych narzędzi
- uczestnictwo w pierwszych spotkaniach z przydzielonymi leadami przy wsparciu osoby bardziej doświadczonej
W początkowym okresie otrzymasz ok. 70% leadów od firmy, żebyś mógł sprawnie wdrożyć się w proces sprzedażowy. Z czasem zaczniesz zdobywać więcej leadów w sposób samodzielny.
Czym będę się zajmować?
Będziesz odpowiedzialny za aktywną sprzedaż systemu Indoorway do klientów B2B z branży produkcyjnej oraz logistycznej. W tym celu będziesz:
- Odpowiadał za budowanie wartości produktu dla Klienta (prezentacje produktu online lub wizyta w Zakładzie Klienta, spotkania, identyfikacja potrzeb i problemów Klienta z wydajnością procesów, przedstawienie możliwości jakie oferuje system Indoorway).
- Prowadził przekrojowe negocjacje z Klientem do których wykorzystasz wsparcie działu wdrożeniowego oraz produktowego.
- Przygotowywał oferty dla Klientów zawierające również estymacje zwrotu z inwestycji.
- Będziesz współpracował z działem wdrożeniowym i produktowym w celu realizacji ustaleń biznesowych z Klientem.
- Brał udział w targach oraz imprezach branżowych w celu promocji systemu Indoorway
- Dokumentował proces sprzedaży w systemie CRM i dbał o jego prawidłowy przebieg.
Jak zorganizowany jest proces sprzedaży, dział handlowy i jakie możliwości rozwoju zapewnia?
- Proces sprzedaży opieramy o Metodę Sandlera, więc dużo czasu poświęcamy na kwalifikację leada oraz budowanie wartości, zanim Klient otrzyma od nas ofertę.
- Dział handlowy liczy obecnie 5 osób w tym 1 osoba od wsparcia sprzedaży (pre-sales). Działem handlowym zarządza Dyrektor Sprzedaży. Bardzo dbamy o przepływ informacji w zespole (Slack) oraz współpracę na każdym etapie procesu sprzedażowego (CRM).
- Zapewniamy regularne szkolenia sprzedażowe (Metoda Sandlera) oraz branżowe (szkolenia związane z Lean Manufacturing).
Jak będę wynagradzany?
System wynagrodzeń składa się z 2 składników:
- Stałej podstawy, której wysokość uzależniona jest od kompetencji i może sięgać 10 000 zł na fakturze (plus VAT) lub ekwiwalent kwoty brutto pracodawcy przy umowie o pracę. Podstawa może się zmieniać, ale tylko w górę, w przypadku rozwoju kompetencji.
- Prowizji zależnej od wartości sprzedanego kontraktu. Nie stosujemy górnych limitów wysokości prowizji, więc może ona przekraczać bez problemu podstawę.
Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?
- Komputer MacBook oraz telefon,
- Opiekę medyczną,
- Kartę Multisport,
- 26 dni pełnopłatnej przerwy w świadczeniu usług i płatne chorobowe również na B2B,
- Elastyczne godziny pracy (szanujemy swoją pracę, ale rozumiemy, że istnieje też życie poza nią), w tym pracę zdalną w miarę możliwości i potrzeb projektu.
Kliknij przycisk „Aplikuj” i prześlij swoje CV!