Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Przedstawiciel Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Specjalista ds. sprzedaży z językiem obcym

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów

Regionalny Kierownik Sprzedaży ds. OZE

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów Profil działu handlowego
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Kierownik Elektromarketu

Podstawa: Nieujawniona
  • 2 lokalizacje -> 2 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Sprzedawca Wewnętrzny

Podstawa: Nieujawniona
  • SIG Sp. z o.o.
  • B2B, B2C
  • Estate - Usługi i produkty dot. budownictwa
  • 17-04-2024
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca Techniczno-Handlowy

Podstawa: 5 000 - 13 000 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
5 000 - 13 000 zł
Samochód Baza kontaktów

Business Development Manager - Produkcja i Logistyka

Indoorway sp. z o.o.

7

http://www.indoorway.com

Ogłoszenie ważne do: 18-12-2021

Kontrakt B2B

Umowa o pracę

Forma zatrudnienia

Specjalista ds. sprzedaży

Poziom stanowiska

Stacjonarna + Wyjazdy

Rodzaj pracy

> 5 lat

Poziom doświadczenia

2

Liczba wakatów

Lokalizacja

Warszawa

Kluczowe umiejętności

Praca z firmami produkcyjnymi Praca z klientem korporacyjnym Budowanie relacji

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

Indoorway jest polską firmą technologiczną, która opracowała rozwiązanie IoT pozwalające na precyzyjną lokalizację oraz analizę pracy zasobów zaangażowanych w procesy produkcji oraz logistyki wewnętrznej. Dzięki systemowi Indoorway, firmy produkcyjne i logistyczne mogą obniżyć koszty operacyjne, poprawić wykorzystanie zasobów, bezpieczeństwo pracowników oraz wprowadzić dodatkową automatyzację procesów. Naszymi klientami są głównie międzynarodowe firmy produkcyjne z branży motoryzacyjnej oraz FMCG.

 

Obecnie w związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:

Business Development Manager - Produkcja i Logistyka

 

Czym się wyróżniamy?

  1. System Indoorway wykorzystuje najnowsze technologie Przemysłu 4.0, co sprawia, że produkt jest trendy, wyróżnia się na rynku i łatwo nim zaciekawić Klienta.
  2. Nasza firma jest na razie niewielka, ale się szybko rozwija i w związku z tym oferujemy realne możliwości rozwoju w naszej strukturze organizacyjnej.

 

Kogo dokładnie szukamy?

  1. Szukamy osoby, która posiada ok. 5 lat doświadczenia w sprzedaży doradczej, w tym w sprzedaży rozwiązań technologicznych do dużych firm z sektora produkcyjnego lub logistycznego (co najmniej 10 000 m2 i ponad 150 pracowników).
  2. Specyfika naszego Klienta wymaga od Ciebie podstawowej znajomości metodyki Lean Manufacturing oraz procesów związanych z logistyką produkcji (produkcja gniazdowa, pociąg logistyczny…). Oferujemy w tym zakresie szkolenia pogłębiające wiedzę.
  3. Do realizacji zadań będziesz wykorzystywał prawo jazdy kat. B.
  4. Zależy nam abyś interesował się tematyką Przemysłu 4.0 oraz biegle posługiwał się pakietem MS Office.

 

Jak przebiega wdrożenie do pracy?

Proces onboardingu trwa ok. 1 miesiąca i obejmuje swoim zakresem:

  • szkolenie z produktu
  • szkolenie z procesu sprzedaży
  • szkolenie z dostępnych narzędzi
  • uczestnictwo w pierwszych spotkaniach z przydzielonymi leadami przy wsparciu osoby bardziej doświadczonej

W początkowym okresie otrzymasz ok. 70% leadów od firmy, żebyś mógł sprawnie wdrożyć się w proces sprzedażowy. Z czasem zaczniesz zdobywać więcej leadów w sposób samodzielny.

 

Czym będę się zajmować?

Będziesz odpowiedzialny za aktywną sprzedaż systemu Indoorway do klientów B2B z branży produkcyjnej oraz logistycznej. W tym celu będziesz:

  • Odpowiadał za budowanie wartości produktu dla Klienta (prezentacje produktu online lub wizyta w Zakładzie Klienta, spotkania, identyfikacja potrzeb i problemów Klienta z wydajnością procesów, przedstawienie możliwości jakie oferuje system Indoorway).
  • Prowadził przekrojowe negocjacje z Klientem do których wykorzystasz wsparcie działu wdrożeniowego oraz produktowego.
  • Przygotowywał oferty dla Klientów zawierające również estymacje zwrotu z inwestycji.
  • Będziesz współpracował z działem wdrożeniowym i produktowym w celu realizacji ustaleń biznesowych z Klientem.
  • Brał udział w targach oraz imprezach branżowych w celu promocji systemu Indoorway
  • Dokumentował proces sprzedaży w systemie CRM i dbał o jego prawidłowy przebieg.

 

Jak zorganizowany jest proces sprzedaży, dział handlowy i jakie możliwości rozwoju zapewnia?

  • Proces sprzedaży opieramy o Metodę Sandlera, więc dużo czasu poświęcamy na kwalifikację leada oraz budowanie wartości, zanim Klient otrzyma od nas ofertę.
  • Dział handlowy liczy obecnie 5 osób w tym 1 osoba od wsparcia sprzedaży (pre-sales). Działem handlowym zarządza Dyrektor Sprzedaży. Bardzo dbamy o przepływ informacji w zespole (Slack) oraz współpracę na każdym etapie procesu sprzedażowego (CRM).
  • Zapewniamy regularne szkolenia sprzedażowe (Metoda Sandlera) oraz branżowe (szkolenia związane z Lean Manufacturing).

 

Jak będę wynagradzany?

System wynagrodzeń składa się z 2 składników:

  • Stałej podstawy, której wysokość uzależniona jest od kompetencji i może sięgać 10 000 zł na fakturze (plus VAT) lub ekwiwalent kwoty brutto pracodawcy przy umowie o pracę. Podstawa może się zmieniać, ale tylko w górę, w przypadku rozwoju kompetencji.
  • Prowizji zależnej od wartości sprzedanego kontraktu. Nie stosujemy górnych limitów wysokości prowizji, więc może ona przekraczać bez problemu podstawę.

 

Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?

  • Komputer MacBook oraz telefon,
  • Opiekę medyczną,
  • Kartę Multisport,
  • 26 dni pełnopłatnej przerwy w świadczeniu usług i płatne chorobowe również na B2B,
  • Elastyczne godziny pracy (szanujemy swoją pracę, ale rozumiemy, że istnieje też życie poza nią), w tym pracę zdalną w miarę możliwości i potrzeb projektu.

 

Kliknij przycisk „Aplikuj” i prześlij swoje CV!

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz