Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty firmy Kompas Inwestycji sp. z o.o. sp. k.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Przedstawiciel Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Kierownik Elektromarketu

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Kierownik Sklepu - Nowy Elektromarket NOWA

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
  • 4 lokalizacje -> 4 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca Klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca ds. Nieruchomości (szkolimy od podstaw)

Prowizja: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja prowizja
Nieujawniona
Baza kontaktów

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
  • 4 lokalizacje -> 8 wakatów
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca Biznesowy (branża inwestycji budowlanych)

Kompas Inwestycji sp. z o.o. sp. k.

40

http://www.kompasinwestycji.pl

Ogłoszenie ważne do: 31-12-2022

Kontrakt B2B

Forma zatrudnienia

Specjalista ds. sprzedaży

Poziom stanowiska

Zdalna, Stacjonarna

Rodzaj pracy

> 5 lat

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Mazowieckie

Kluczowe umiejętności

Znajomość technik sprzedaży Komunikatywność Budowanie relacji

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

 

 

Kompas Inwestycji - Lider informacji o inwestycjach budowlanych w Polsce. Od kilkunastu lat dostarczamy naszym klientom rozwiązania IT wspierające procesy pozyskiwania kontrahentów i sprzedaży na rynku budowlanym. Odbiorcami naszych usług są firmy budowlane, w tym wykonawcze, instalacyjne, dostawcy oraz producenci. Dodatkowo oferujemy narzędzia analityczne będące wsparciem przy planowaniu budżetów sprzedażowych.

 

W związku z dynamicznym rozwojem zespołu handlowego poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko:

Doradca Biznesowy (branża inwestycji budowlanych)

 

Dlaczego miałbyś u nas pracować?

  • Spojrzysz na sektor budowlany z szerokiej perspektywy, jednocześnie poznasz szczegóły funkcjonowania każdej z jego branż.
  • Poznasz nowoczesne sposoby komunikowania w procesie sprzedaży w oparciu o rozwiązania IT i pracę online z klientem.
  • Otrzymasz bazę leadów, która będzie już po wstępnej weryfikacji.
  • Możliwość dalszego rozwoju na pozycji Key Account Managera.
  • Możliwość Indywidualnego coachingu zgodnie z potrzebami, przeprowadzonego przez firmę doradczą.

 

Kogo dokładnie szukamy?

Poszukujemy osób, które:

  • Posiadają doświadczenie w sprzedaży B2B i przeprowadzaniu prezentacji online, znają rynek budowlany i jego strukturę.
  • Posiadają wykształcenie wyższe ekonomiczne lub budowlane.
  • Skutecznie i wytrwale poszukują dróg komunikowania się z drugą osobą. Podejmują działania korzystne dla rozwoju współpracy przy jednoczesnym uwzględnieniu zysków i korzyści dla firmy.
  • Sprawnie i efektywnie zarządzają swoim czasem.
  • Prowadzą działalność gospodarczą lub są gotowe do jej założenia.
  • Są nastawione na działanie, wiedzą jak wygląda proces sprzedaży i umieją dobrać odpowiedni język korzyści dla konkretnych potrzeb. 
  • Są otwarte na pogłębianie umiejętności handlowych i zdobywanie wiedzy o tym zawodzie, czytają literaturę fachową, słuchają podcastów i są gotowe korzystać z doświadczenia innych członków zespołu.

 
Czym będę się zajmować?

  • Twoim głównym zadaniem będzie sprzedaż dostępu do serwisu (portalu), w którym zgromadzone są dane o nowych inwestycjach budowlanych oraz firmach, które nimi zarządzają wraz z kontaktami do osób decyzyjnych.
  • Sprzedaż będziesz realizował poprzez umawianie na spotkania z Klientami w formie telekonferencji.
  • Będziesz budował pozytywne relacje z Klientami w całym procesie sprzedażowym w celu uzyskania rekomendacji do kolejnych Klientów.

 
Jak przebiega wdrożenie do pracy?

Okres wdrożeniowy trwa około 3 miesięcy i obejmuje swoim zakresem:

  • Szkolenie wprowadzające do firmy.
  • Szkolenie z narzędzi/ programów na jakich będziesz pracować.
  • Omówienie z przełożonym zakresu obowiązków, know-how, ustalenia zasad współpracy, raportowania.
  • Szkolenie z zakresu produktów, jakimi będziesz się zajmował.
  • Szkolenie z liderem Zespołu Handlowego.

 
Jak zbudowany jest dział Handlowy?

Dział Handlowy składa się z 6 handlowców oraz 2 asystentów i zarządza nim lider. Jedna z osób również odpowiada za wsparcie marketingowe. Obecnie otwieramy nowy dział Doradców „Ocieplania Leadów”, do którego właśnie Ciebie poszukujemy.
 
W strukturze firmy jest również dział Utrzymania Klienta, który zajmuje się przedłużeniami abonamentu po pierwszym roku. Składa się z 3 Handlowców oraz 2 asystentów odpowiedzialnych za przygotowanie ofert i umów, ustawianie kont klientów i pomoc w logowaniu do serwisu, wystawianie faktur.

 

Jak będę wynagradzany?

System wynagrodzeń składa się z dwóch składników

  • Stałego wynagrodzenia podstawowego - 8000 zł netto.
  • Prowizji liczonej od ilości umówionych i przeprowadzonych przez Key Account Managera prezentacji.

 
Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?

  • Kontrakt B2B.
  • Zwrot kosztów wyjazdów do klientów.
  • Ubezpieczenie zdrowotne Allianz, pakiet Optimum dla Ciebie.
  • Karta Benefit Multisport Plus.
  • Telefon służbowy.
  • Słuchawkę bezprzewodową Jabra.

 
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz