Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.
Doradca ds. Kluczowych Klientów - LEROY MERLIN
Opole
Jeżeli:
umiesz budować długofalowe relacje biznesowe z klientami;
masz doświadczenie w pozyskiwaniu nowych klientów;
masz doświadczenie w negocjacjach;
umiesz ustalać priorytety, efektywnie planować, organizować prace i jesteś terminowy;
posiadasz doświadczenie w branży technicznej lub budowlanej.
Będziesz odpowiedzialny za:
aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych dla sklepu;
profesjonalną i kompleksową obsługę projektów sprzedażowych obejmujących produkty i usługi wraz z monitoringiem poziomu ich realizacji;
serwis przed i posprzedażny (kosztorysy, zwroty, reklamacje);
budowanie długofalowych relacji z klientami i zapewnienie im opieki w czasie realizacji projektu;
oferowanie i dobór oferty produktowej dopasowanej do indywidualnych potrzeb klienta;
pomoc w przygotowaniu spotkań relacyjnych z klientami, promowanie rozwiązań w odpowiedzi na potrzeby klientów.
Oferujemy:
umowę o pracę i terminowe wynagrodzenie;
premie uzależnione od wyników sklepu i działu;
udział w wypracowanym zysku firmy, akcjonariat pracowniczy;
profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do pracy;
szkolenia stacjonarne i on-line (będziesz ekspertem w swojej dziedzinie);
możliwość udziału w programach rozwojowych;
przewidywalny grafik;
smartfon;
benefity: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, Fundusz Świadczeń Socjalnych, Fundusz Mieszkaniowy;
możliwość włączenia się w inicjatywy organizowane przez Fundację LMP.