Prezentacje handlowe
Znajomość technik sprzedaży
Budowanie relacji
Ogłoszenie archiwalne
Opis stanowiska
SMSAPI to marka LINK Mobility Poland. Dostarczamy biznesowe narzędzia komunikacji mobilnej firmom z Polski i zagranicy. Poprzez kanał SMS pomagamy realizować cele takie jak: sprzedaż, marketing, powiadomienia i autoryzację danych. Obecnie, do naszego zespołu poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta. Twoim celem będzie nawiązywanie współpracy z klientami zagranicznymi. Do Twoich zadań będzie należeć m.in.: bieżąca obsługa klienta, telefoniczny oraz mailowy kontakt zarówno z obecnymi, jak i potencjalnymi Klientami SMSAPI.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Twoje główne zadania:
Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń od klientów;
Poszukiwanie i propozycja rozwiązań odpowiednich dla obsługiwanych klientów;
Pozyskiwanie nowych klientów;
Realizacja celów jakościowych (NPS, realizacja zadań, wysoki standard pracy) oraz sprzedażowych (wyniki sprzedaży, ilość nowych rejestracji, efektywność pozyskania klientów);
Badanie potrzeb klienta (telefonicznie/chat/mail);
Prezentacja i składanie ofert handlowych (telefonicznie/chat/mail); negocjowanie cen i ofert utrzymaniowych;
Administrowanie dokumentami klienckimi;
Współpraca z działem marketingu (kampanie onbordingowe), przygotowywanie tłumaczeń krótkich materiałów na potrzeby firmy.
Wymagania:
Znajomość języka włoskiego i angielskiego na poziomie średniozaawansowanym;
Umiejętności sprzedażowo – obsługowe;
Komunikatywność i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
Znajomość podstawowych technik sprzedażowych i umiejętność wykorzystania ich podczas rozmów z klientem;
Umiejętność pracy pod presją czasu oraz dobra organizacja pracy;
Znajomość języka francuskiego będzie dodatkowym atutem :)
Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta będzie mile widziane :)
Oferujemy Tobie:
Budżet szkoleniowy;
Pracę w międzynarodowym środowisku;
Przyjazną i swobodną atmosferę w pracy;
Niekończące się wyzwania oraz współpracę z naszymi najlepszymi specjalistami;