Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Przedstawiciel handlowy - branża winiarska

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Przedstawiciel handlowy z językiem niemieckim

Podstawa: Nieujawniona
Samochód
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód

Specjalista ds. uprawy warzyw

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów Profil działu handlowego
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Przedstawiciel handlowy ds. OZE

Podstawa: 3 000 - 30 000 zł
Pensja podstawowa
3 000 - 30 000 zł

Przedstawiciel Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
  • Vectra S.A.
  • B2B, B2C
  • Telco - Telefonia mobilna i stacjonarna
  • 26-03-2024
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów

Specjalista ds. pozyskiwania nowych klientów

Podstawa: 4 300 - 15 000 zł
Baza kontaktów
  • Semtop
  • B2B
  • Media - Produkty i usługi mediowe (marketing, reklama)
  • 23-03-2024
Pensja podstawowa
4 300 - 15 000 zł
Baza kontaktów

New Business Specialist

Podstawa: 3 500 - 7 000 zł
Baza kontaktów
Pensja podstawowa
3 500 - 7 000 zł
Baza kontaktów

Przedstawiciel handlowy - branża winiarska

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Przedstawiciel handlowy - branża winiarska

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Regionalny Menadżer ds. Sprzedaży

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Doradca Klienta/Doradca Finansowy - praca dodatkowa

Mountvest Sp. Z o.o.

25

http://www.mountvest.pl

Ogłoszenie ważne do: 13-07-2022

Kontrakt B2B

Umowa zlecenia

Forma zatrudnienia

Doradca / Obsługa Klienta

Poziom stanowiska

Stacjonarna

Rodzaj pracy

3 - 5 lat

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Stare Miasto

Kluczowe umiejętności

Doświadczenie handlowe z branży finansowej Otwartość na nowe wyzwania Wysoka kultura osobista

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

 

Jesteśmy zespołem specjalistów rynku finansowego, posiadającym wieloletnie doświadczenie. Posiadamy wielu zadowolonych klientów, którym pomagaliśmy na przestrzeni 8 lat. Naszymi klientami, są przede wszystkim przedsiębiorcy, prezesi oraz managerowie wysokiego szczebla, szukający doradcy, który pomoże rozwiązać każdy pojawiający się problem. Pomagamy naszym klientom zabezpieczyć ich kapitał przed inflacją. Dbamy o to, żeby nasz klient czuł, że jego kapitał jest odpowiednio zabezpieczony. Dla naszych inwestorów wyszukujemy również odpowiednich okazji, w które mogą zainwestować odłożony wcześniej kapitał. Specjalizujemy się w dywersyfikacji portfeli inwestycyjnych, tak aby nasi klienci mieli zapewnioną płynność finansową oraz aby mogli osiągać jak największe zyski w określonym czasie. Pomożemy również w analizie umów kapitałowych, które nasi klienci zawarli przed rozpoczęciem współpracy z nami. Odzyskamy również utracone pieniądze.

 

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Doradca Klienta/Doradca Finansowy

Praca stała na pełny etat

 



Czym się wyróżniamy?

  1. Realne szanse na rozwój - Możliwość awansu na menadżera, następnie na Kierownika Oddziału, a docelowo w Twoim zasięgu jest również stanowisko Dyrektora Regionalnego.
  2. Pakiet szkoleń - Codzienne warsztaty oraz szkolenia. Dodatkowo zapewniamy szkolenia produktowe z partnerami w momencie, gdy wprowadzamy nowe produkty lub w celu odświeżenia aktualnej wiedzy.

 

Kogo dokładnie szukamy?

  • Poszukujemy osoby, która będzie posiadała doświadczenie handlowe min. 3 lata. Idealnie gdyby było to doświadczenie handlowe z branży finansowej (inwestycje, nieruchomości lub ubezpieczenia).
  • Zależy nam na osobach, które są otwarte na nowe wyzwania, lubią kontakt z ludźmi, cechują się wysoką kulturą osobistą i efektywną pracą w zespole. A przede wszystkim zależy nam na osobach, które lubią się uczyć, rozwijać i pogłębiać swoją wiedzę.
  • Praca na stanowisku Doradcy Finansowego wymaga również elastyczności w zakresie czasu pracy co oznacza, że niekiedy spotkania z Klientami odbywają się w godzinach późno popołudniowych lub nawet wieczornych.

 

Czym będziesz się zajmować?

  • Twoja praca będzie w głównej mierze polegać na aktywnym pozyskiwaniu nowych Klientów indywidualnych i budowaniu własnej bazy kontaktów. W tym celu będziesz sporządzał oferty, dobierał odpowiednie rozwiązania dla Klientów prowadził spotkania z Klientami oraz zawierał umowy.
  • Aktywne pozyskiwanie Klientów indywidualnych będzie się odbywać dla ok. 50% Klientów (% dostarczonych przez firmę leadów zależy od Twoich wyników sprzedażowych) i będzie od Ciebie wymagało wykorzystania dowolnych form prospectingu.
  • Tworzeniem pozytywnych relacji z Klientami w całym procesie sprzedażowym w celu uzyskania rekomendacji do kolejnych Klientów.
  • Zależy nam, abyś był w pełni samodzielnym Doradcą pod kątem organizacji swojego czasu pracy, realizacji celów sprzedażowych, raportowania wyników sprzedaży oraz budowania pozytywnego wizerunku firmy.

 

Jak zbudowany jest proces sprzedaży?

Proces sprzedażowy składa się z następujących etapów:

  1. Poznanie i zbadanie potrzeb Klienta.
  2. Przesłanie maila ze wstępnymi informacjami na temat wybranych projektów inwestycyjnych.
  3. Odbycie spotkanie w trakcie którego omawiane są wcześniej przesłane projekty inwestycyjne i wspólnie z inwestorem wybranie najlepszej oferty.
  4. Zlecenie stworzenie umowy.
  5. Regularny kontakt z Klientem w celu zbudowania zaufania i uzyskania rekomendacji do kolejnych Klientów.

 

Jak przebiega wdrożenie?

Proces onboardingu obejmuje swoim zakresem:

  • Szkolenie produktowe.
  • Szkolenie z procesu sprzedaży.
  • Uczestnictwo w pierwszych spotkaniach z przedzielonymi mentorem.

 

Jak będę wynagradzany?

System wynagrodzeń składa się z 3 składników:

  • Podstawy – od 3 500 do 6 000 zł brutto (w zależności od portfela klientów, który posiada doradca).
  • Prowizji – od każdej inwestycji od 1,5 % do 7 %.
  • Premii uznaniowej – przyznawanej indywidualnie w zależności od zaangażowania i wyników w danym kwartale.

 

Jak zbudowany jest dział handlowy i jak firma dba o atmosferę?

Dział sprzedaży liczy już 10 osób, które podlegają bezpośrednio pod właściciela firmy. W skład działu wchodzi Menadżer, którego zadaniem jest pomoc zespołowi w każdym aspekcie dotyczącym sprzedaży. Wsparciem zespołu sprzedaży jest dział telemarketingu, który liczy 15 osób i jest odpowiedzialny za umawianie spotkań. Dodatkowo wspieramy się również zewnętrznymi Call Center.

Atmosferę budujemy poprzez wspólne wyjścia i eventy firmowe, które integrują zespół. Wielu pracowników spędza ze sobą również czas prywatnie, co pomaga w budowaniu atmosfery. Do pracy mamy podejście zespołowe. Każdy otrzymuje pomoc, której potrzebuje, zwłaszcza na początku wdrożenia.

 

Co jeszcze oprócz wynagrodzenia oferuje firma?

  • Elastyczne godziny pracy.
  • Pracę w klimatyzowanym biurze w centrum miasta.
  • Współpracę z rozpoznawalnymi markami.
  • Możliwość podjęcia współpracy w formie B2B jak i na umowie zlecenie.

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz