Jesteśmy zespołem specjalistów rynku finansowego, posiadającym wieloletnie doświadczenie. Posiadamy wielu zadowolonych klientów, którym pomagaliśmy na przestrzeni 8 lat. Naszymi klientami, są przede wszystkim przedsiębiorcy, prezesi oraz managerowie wysokiego szczebla, szukający doradcy, który pomoże rozwiązać każdy pojawiający się problem. Pomagamy naszym klientom zabezpieczyć ich kapitał przed inflacją. Dbamy o to, żeby nasz klient czuł, że jego kapitał jest odpowiednio zabezpieczony. Dla naszych inwestorów wyszukujemy również odpowiednich okazji, w które mogą zainwestować odłożony wcześniej kapitał. Specjalizujemy się w dywersyfikacji portfeli inwestycyjnych, tak aby nasi klienci mieli zapewnioną płynność finansową oraz aby mogli osiągać jak największe zyski w określonym czasie. Pomożemy również w analizie umów kapitałowych, które nasi klienci zawarli przed rozpoczęciem współpracy z nami. Odzyskamy również utracone pieniądze.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Doradca Klienta/Doradca Finansowy
Praca stała na pełny etat
Czym się wyróżniamy?
- Realne szanse na rozwój - Możliwość awansu na menadżera, następnie na Kierownika Oddziału, a docelowo w Twoim zasięgu jest również stanowisko Dyrektora Regionalnego.
- Pakiet szkoleń - Codzienne warsztaty oraz szkolenia. Dodatkowo zapewniamy szkolenia produktowe z partnerami w momencie, gdy wprowadzamy nowe produkty lub w celu odświeżenia aktualnej wiedzy.
Kogo dokładnie szukamy?
- Poszukujemy osoby, która będzie posiadała doświadczenie handlowe min. 3 lata. Idealnie gdyby było to doświadczenie handlowe z branży finansowej (inwestycje, nieruchomości lub ubezpieczenia).
- Zależy nam na osobach, które są otwarte na nowe wyzwania, lubią kontakt z ludźmi, cechują się wysoką kulturą osobistą i efektywną pracą w zespole. A przede wszystkim zależy nam na osobach, które lubią się uczyć, rozwijać i pogłębiać swoją wiedzę.
- Praca na stanowisku Doradcy Finansowego wymaga również elastyczności w zakresie czasu pracy co oznacza, że niekiedy spotkania z Klientami odbywają się w godzinach późno popołudniowych lub nawet wieczornych.
Czym będziesz się zajmować?
- Twoja praca będzie w głównej mierze polegać na aktywnym pozyskiwaniu nowych Klientów indywidualnych i budowaniu własnej bazy kontaktów. W tym celu będziesz sporządzał oferty, dobierał odpowiednie rozwiązania dla Klientów prowadził spotkania z Klientami oraz zawierał umowy.
- Aktywne pozyskiwanie Klientów indywidualnych będzie się odbywać dla ok. 50% Klientów (% dostarczonych przez firmę leadów zależy od Twoich wyników sprzedażowych) i będzie od Ciebie wymagało wykorzystania dowolnych form prospectingu.
- Tworzeniem pozytywnych relacji z Klientami w całym procesie sprzedażowym w celu uzyskania rekomendacji do kolejnych Klientów.
- Zależy nam, abyś był w pełni samodzielnym Doradcą pod kątem organizacji swojego czasu pracy, realizacji celów sprzedażowych, raportowania wyników sprzedaży oraz budowania pozytywnego wizerunku firmy.
Jak zbudowany jest proces sprzedaży?
Proces sprzedażowy składa się z następujących etapów:
- Poznanie i zbadanie potrzeb Klienta.
- Przesłanie maila ze wstępnymi informacjami na temat wybranych projektów inwestycyjnych.
- Odbycie spotkanie w trakcie którego omawiane są wcześniej przesłane projekty inwestycyjne i wspólnie z inwestorem wybranie najlepszej oferty.
- Zlecenie stworzenie umowy.
- Regularny kontakt z Klientem w celu zbudowania zaufania i uzyskania rekomendacji do kolejnych Klientów.
Jak przebiega wdrożenie?
Proces onboardingu obejmuje swoim zakresem:
- Szkolenie produktowe.
- Szkolenie z procesu sprzedaży.
- Uczestnictwo w pierwszych spotkaniach z przedzielonymi mentorem.
Jak będę wynagradzany?
System wynagrodzeń składa się z 3 składników:
- Podstawy – od 3 500 do 6 000 zł brutto (w zależności od portfela klientów, który posiada doradca).
- Prowizji – od każdej inwestycji od 1,5 % do 7 %.
- Premii uznaniowej – przyznawanej indywidualnie w zależności od zaangażowania i wyników w danym kwartale.
Jak zbudowany jest dział handlowy i jak firma dba o atmosferę?
Dział sprzedaży liczy już 10 osób, które podlegają bezpośrednio pod właściciela firmy. W skład działu wchodzi Menadżer, którego zadaniem jest pomoc zespołowi w każdym aspekcie dotyczącym sprzedaży. Wsparciem zespołu sprzedaży jest dział telemarketingu, który liczy 15 osób i jest odpowiedzialny za umawianie spotkań. Dodatkowo wspieramy się również zewnętrznymi Call Center.
Atmosferę budujemy poprzez wspólne wyjścia i eventy firmowe, które integrują zespół. Wielu pracowników spędza ze sobą również czas prywatnie, co pomaga w budowaniu atmosfery. Do pracy mamy podejście zespołowe. Każdy otrzymuje pomoc, której potrzebuje, zwłaszcza na początku wdrożenia.
Co jeszcze oprócz wynagrodzenia oferuje firma?
- Elastyczne godziny pracy.
- Pracę w klimatyzowanym biurze w centrum miasta.
- Współpracę z rozpoznawalnymi markami.
- Możliwość podjęcia współpracy w formie B2B jak i na umowie zlecenie.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!