Nomacom Group Sp. z o.o. jest firmą działającą w sektorze zaawansowanych technologii informatycznych. Oferujemy profesjonalne usługi z zakresu integracji i wdrożeń systemów IT oraz outsourcing specjalistów IT.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Sprzedaży / Doradca techniczno-handlowy
Dlaczego miałbyś pracować w naszej firmie?
- Rozwój zawodowy rozumiemy jako pracę nad ambitnymi projektami. I właśnie takie projekty zapewnimy Ci do realizacji. Ambitne zarówno na poziomie branży (innowacje) jak i złożoności.
- Otrzymasz bardzo motywujące wynagrodzenie uzależnione od osiąganych wyników.
- Będziesz uczestniczył w szkoleniach przeprowadzanych przez globalnych producentów rozwiązań IT (techniczne i sprzedażowe).
Kogo dokładnie szukamy?
- Szukamy osób z wykształceniem min. średnim (preferowane wyższe) oraz osób, które posiadają już pierwsze doświadczenia w sprzedaży doradczej B2B w branży IT i chciałyby się w tym obszarze dalej rozwijać.
- Zależy nam na osobach, które potrafią identyfikować potrzeby Klienta oraz zadawać mu odpowiednie pytania w celu zaproponowania najbardziej optymalnego rozwiązania i wdrożenia go przy pomocy działu technicznego.
- Idealny kandydat cechuje się wysoką kulturą osobistą, precyzyjnie wyraża swoje myśli w rozmowie z Klientem i współpracownikami, lubi pracę w zespole, jest sumienny w realizacji procesu sprzedażowego (crm) oraz zmotywowany do realizacji postawionych celów.
Czym będę się zajmować?
- Twoim głównym zadaniem będzie aktywne pozyskiwanie nowych Klientów poprzez wykorzystanie dostępnych metod prospectingowych (cold call, cold mail, social selling…). Każdego miesiąca otrzymasz również porcję leadów od firmy.
- Będziesz odpowiedzialny za realizację procesu sprzedaży doradczej od początku do końca, w tym prowadzenie spotkań, negocjacji handlowych, ofertowanie oraz również obsługę przed i posprzedażową. Sprzedaż doradczą w zależności od tematu pomogą Ci realizować dział techniczny Nomacom lub dystrybutor / vendor / reseller.
- Całość swoich zadań będziesz raportował w systemie CRM wg obowiązujących standardów.
Jak wygląda wdrożenie?
- W początkowym etapie skupisz się na poznaniu firmy, procesów, systemów, współpracowników, sposobu pracy oraz zapoznasz się z produktami, będącymi w ofercie firmy.
- Czas wdrożenia jest uzależniony od Twojego zaangażowania oraz naturalnych zdolności przyswajania wiedzy.
Jak zorganizowany jest proces sprzedaży i dział handlowy?
- Cały proces handlowy jest dokładnie opisany w systemie CRM i rozpoczyna się pozyskaniem leada, a kończy podpisaniem umowy z Klientem.
- Działem handlowym zarządza Dyrektor przy wsparciu kierownika.
Jak będę wynagradzany?
System wynagradzania składa się z 2 elementów:
- Podstawy
- Prowizji – uzależnionej od osiąganych wyników
Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę.
- Pracę w zgranym zespole czyli takim, który wzajemnie sobie pomaga w codziennej pracy.
- Telefon służbowy, komputer oraz samochód służbowy do użytku 24/h (w zależności od osiąganych wyników)
- Niezapomniane wrażenia z wyjazdów integracyjnych zarówno firmowych jak i oferowanych na całym świecie przez producentów oprogramowania.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!