Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Specjalista ds. sprzedaży z językiem obcym

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów

Regionalny Kierownik Sprzedaży ds. OZE

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów Profil działu handlowego
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Kierownik Elektromarketu

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Sprzedawca Wewnętrzny

Podstawa: Nieujawniona
  • SIG Sp. z o.o.
  • B2B, B2C
  • Estate - Usługi i produkty dot. budownictwa
  • 17-04-2024
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca Techniczno-Handlowy

Podstawa: 5 000 - 13 000 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
5 000 - 13 000 zł
Samochód Baza kontaktów

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Konsultant/-ka w Sklepie Firmowym T-Mobile w Krakowie (Galeria Krakowska) NOWA

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Specjalista ds. sprzedaży z językiem obcym

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów

Dyrektor ds. Kluczowych Klientów z językiem czeskim lub słowackim

P.H.U.P. METAL-PLAST Sp. z o.o., Sp.K.

230

http://www.metal-plast.pl

Ogłoszenie ważne do: 26-10-2022

Kontrakt B2B

Umowa o pracę

Forma zatrudnienia

Przedstawiciel handlowy

Poziom stanowiska

Wyjazdowa

Rodzaj pracy

1 - 3 lat

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Pruchnik

Kluczowe umiejętności

Znajomość technik sprzedaży Budowanie relacji Komunikatywność

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

Metal-Plast to powstała w 1993 roku, dynamicznie rozwijająca się firma zajmująca się recyklingiem PVC i produkcją profili PVC dla budownictwa. Współpracujemy obecnie z ponad 700 producentami stolarki okiennej z PVC w kraju i za granicą. Jesteśmy liderem w naszej branży na rynku krajowym i wiceliderem na rynku europejskim. Firma jest członkiem organizacji Recovinyl. Zatrudniamy obecnie 200 osób. Nasz konsekwentny rozwój możliwy jest dzięki pracownikom, którym oferujemy stabilność zatrudnienia i nieustanne szanse rozwoju. Cenimy własną inicjatywę, kreatywność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane obowiązki.

 

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Dyrektor ds. Kluczowych Klientów z językiem czeskim lub słowackim

Miejsce pracy: praca na terenie Czech i Słowacji + home office z miejsca zamieszkania

 

Kogo dokładnie szukamy?

Szukamy osoby, która:

  • Posługuje się językiem czeskim lub słowackim na poziomie bardzo dobrym ( swobodna komunikacja z klientami).
  • Posiada kilkuletnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży, mile widziana branża stolarki okiennej czy przetwórstwa tworzyw sztucznych ale nie jest to warunek konieczny.
  • Posiada prawo jazdy kat. B i jest gotowa do częstych wyjazdów służbowych.
  • Cechuje się wysoką kultura osobistą, zaangażowaniem w powierzone obowiązki oraz dynamiką w działaniu.
  • Posiada umiejętności analityczne ale jednocześnie potrafi budować relacje z klientami.

 

Czym będziesz się zajmować?

  • Poszukiwaniem nowych Klientów w powyższych obszarach oraz wśród producentów stolarki okienno-drzwiowej.
  • Będziesz odpowiedzialny za obsługę klientów  na terenie Czech oraz Słowacji z którymi firma już współpracuje, 40 wizyt u klientów w ciągu 1 miesiąca.
  • Prowadzeniem procesu sprzedaży od początku do końca procesu oraz realizację planu sprzedaży.
  • Budowaniem pozytywnych relacji z Klientami w całym procesie sprzedażowym.

 

Jak przebiega wdrożenie?

Onboarding trwa 3 tygodnie i w tym czasie pracownik:

  • Odbywa szkolenie techniczne oraz produktowe.
  • Zapoznaje  się z historią współpracy z klientami na podległym terenie.
  • Zapoznaje się z procedurami obowiązującymi w firmie w poszczególnych działach – sprzedaży, techniczny, finansowy, logistyki.
  • Wizyty u klientów  z wiodącym „handlowcem” na jego terenie.

 

Jak będę wynagradzany?

System wynagrodzeń w firmie składa się z 2 elementów:

  • Pensji podstawowej – 10000 zł brutto (umowa o pracę) lub 10000 zł netto umowa B2B.
  • Premii – przysługującej w rozliczeniu co miesięcznym , uzależnionej od realizacji planu sprzedażowego i określonej zgodnie z regulaminem. 

 

Jak zbudowany jest proces sprzedażowy i dział handlowy?

 Proces sprzedaży składa się z następujących etapów:

  1. Poszukiwanie klienta w Internecie, bazie.
  2. Kontakt z osobą decyzyjna.
  3. Spotkanie u Klienta.
  4. Przesłanie oferty Klientowi po spotkaniu.
  5. Ustalenie szczegółów współpracy.
  6. Negocjacje z Klientem.
  7. Pozyskanie zamówienia/ podpisanie umowy z Klientem.
  8. Obsługa po sprzedażowa Klienta ( przy wsparciu Biura Obsługi Klienta) .
  9. Utrzymywanie relacji z pozyskanym Klientem.

Dział handlowy liczy 7 Regionalnych Dyrektorów ds. Kluczowych Klientów (3 osoby na Polskę, 4 osoby rynki exportowe) , przełożony to Dyrektor Handlowy oraz nadzór właścicielski . W strukturach również mamy Dział obsługi Klienta i Logistyki (Kierownik + 5 pracowników) oraz Dział Marketingu (jednoosobowy).

 

Co jeszcze oprócz wynagrodzenia oferuje firma?

  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy klasy Skoda Octavia, telefon komórkowy, laptop).
  • Ubezpieczenie na życie.
  • Imprezy, spotkania integracyjne.
  • Akcje / konkursy z nagrodami dla pracowników.
  • świąteczne świadczenie socjalne wypłacone w formie pieniężnej.

 

Kliknij przycisk "APLIKUJ" i prześlij swoje CV!

 

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz