Zjedz.my – to platforma do rezerwacji stolików w restauracjach. Jako jedyni w Polsce jesteśmy serwisem partnerskim „Zarezerwuj z Google” umożliwiającym rezerwacje stolików z poziomu wyszukiwarki Google i Google Maps. W związku z dynamicznych rozwojem poszukujemy kolejnych osób do zespołu sprzedaży.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
City Manager
Kogo dokładnie szukamy?
- Szukamy osoby, która posiada min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży B2B (sprzedaż na spotkaniach oraz sprzedaż telefoniczna). Na plus docenimy znajomość branży gastronomicznej.
- Zależy nam na osobie samodzielnej, która cechuje się systematycznością, sumiennością i zaangażowaniem w budowanie relacji z Klientem.
- Ważnym aspektem jest dla nas również wysoki stopień komunikatywności oraz umiejętność nawiązywania kontaktów z potencjalnymi klientami.
- Wymagamy znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodne porozumiewanie się oraz gotowości do służbowych wyjazdów.
Czym będziesz się zajmować?
- Będziesz odpowiedzialny za nawiązywanie nowych kontaktów handlowych (aktywny prospecting przy wykorzystaniu telefonu, maila, osobistych kontaktów, social sellingu, itp.).
- Po pozyskaniu kontaktu będziesz odpowiedzialny za aktywną sprzedaż polegającą na identyfikacji potrzeb Klienta w celu dopasowania jak najlepszego rozwiązania z oferty firmy, przeprowadzenia negocjacji oraz podpisania umowy.
- Prowadzeniem procesu sprzedaży od początku do końca procesu oraz realizację planu sprzedaży.
- Budowaniem pozytywnych relacji z Klientami w całym procesie sprzedażowym w celu uzyskania rekomendacji do kolejnych Klientów.
- Prowadzeniem procesu sprzedaży w systemie CRM i dbaniem o jego prawidłowy przebieg.
Jak przebiega wdrożenie?
Onboarding trwa max. 1 miesiąca i w tym czasie pracownik odbywa szkolenie teoretyczne i praktyczne z team leaderem w terenie oraz zapoznaje się z:
- Ofertą produktową firmy.
- Strukturą organizacyjną oraz pracownikami i sposobem komunikacji.
- Procedurami i procesami.
Jak będę wynagradzany?
System wynagrodzeń w firmie składa się z 2 elementów:
- Pensji podstawowej – w zależności od doświadczenia (3000 – 3500 zł netto).
- Premii – 100 zł netto za każdą podpisaną umowę z Klientem.
Jak zbudowany jest dział handlowy i jak firma dba o atmosferę?
Dział handlowy liczy 4 Przedstawicieli Handlowych i zarządza nimi Teamleader, który podlega pod Szefa Sprzedaży.
Atmosfera w zespole handlowym budowana jest poprzez:
- Wspólne omawianie strategii, analizowanie rynku, dzielenie się opiniami oraz pomysłami na poprawę efektywności.
- Wzajemną pomoc.
- Cotygodniowe spotkania online na których omawiane są wszelkie sprawy związane ze sprzedażą.
- Szkolenia z nowych funkcji wprowadzonych do systemu.
Co jeszcze oprócz wynagrodzenia oferuje firma?
- Służbowy telefon i laptop (Macbook air, iphone).
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!