Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Regional Sales Manager

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Project Manager Regionalny

Prowizja: 2 000 - 20 000 zł
Baza kontaktów
Pensja prowizja
2 000 - 20 000 zł
Baza kontaktów

Przedstawiciel handlowy - branża winiarska

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Przedstawiciel handlowy z językiem niemieckim

Podstawa: Nieujawniona
Samochód
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód

Specjalista ds. uprawy warzyw

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów Profil działu handlowego
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Specjalista ds. sprzedaży

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Przedstawiciel Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
  • Vectra S.A.
  • B2B, B2C
  • Telco - Telefonia mobilna i stacjonarna
  • 19-04-2024
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów

New Business Specialist

Podstawa: 3 500 - 7 000 zł
Baza kontaktów
Pensja podstawowa
3 500 - 7 000 zł
Baza kontaktów

Regionalny Menadżer ds. Sprzedaży

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Doradca Techniczno - Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów Profil działu handlowego
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Specjalista ds. sprzedaży / Handlowiec

Tap Telion Air-pac sp. z o.o.

45

https://taptelion.pl/

Ogłoszenie ważne do: 06-04-2023

Umowa o pracę

Forma zatrudnienia

Przedstawiciel handlowy

Poziom stanowiska

Stacjonarna + Wyjazdy

Rodzaj pracy

3 - 5 lat

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Ostrzeszów

Kluczowe umiejętności

Budowanie relacji Znajomość technik sprzedaży Komunikatywność

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

Tap Telion Air Pac Sp. z o.o.  to wiodący w Europie producent lekkich  opakowań wysyłkowych takich jak koperty bąbelkowe, z pianką, papierowe czy foliowe.

W związku z rozwojem firmy poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. sprzedaży / Handlowiec

 

Dlaczego miałbyś u nas pracować?

  1. Obsługujemy Klientów z całej Europy, co pozwoli Ci na poszerzenie swoich umiejętności językowych i kulturowych.
  2. Jesteśmy liderem w produkcji opakowań do wysyłki drobnych przedmiotów, w tym kopert bąbelkowych. Pracując z nami, będziesz miał okazję zdobyć doświadczenie w pracy w czołowej firmie z branży.

 

Kogo dokładnie szukamy?

  • Szukamy osoby, która rozumie sprzedaż B2B oraz jest w stanie rekomendować usprawnienia naszego obecnego procesu sprzedaży.
  • Zależy nam na kandydatach posiadających doświadczenie (najlepiej w firmach z podobnego obszaru), które pozwoli na skuteczną sprzedaż naszych produktów.
  • Sami dobrze wiemy, że sukces nie zależy od szczęścia, ale od włożonego wysiłku, systematyczności i podejmowanych działań. Dlatego też szukamy osób myślących podobnie.
  • Doceniamy znajomość języków obcych oraz umiejętność pracy w międzynarodowym środowisku, a wszelkie certyfikaty, szkolenia, kursy związane z branżą, w której działamy będą Twoją przewagą w procesie rekrutacji.

 

Czym będę się zajmował?

  • Będziesz odpowiedzialny za aktywną sprzedaż produktów TAP, w szczególności kopert i innych produktów opakowaniowych do grupy Klientów B2B na podległym terenie.
  • Twoim zadaniem będzie pozyskiwanie Klientów, prezentowanie im oferty naszych produktów oraz prowadzenie negocjacji dot. warunków sprzedaży.
  • Oprócz aktywnej sprzedaży będziesz zajmował się obsługą bieżących zamówień, utrzymywaniem dobrych relacji z istniejącymi Klientami, budowaniem pozytywnego wizerunku firmy oraz analizą rynku w celu poszukiwania nowych możliwości biznesowych.
  • Będziesz odpowiedzialny za realizację procesu sprzedaży od początku do końca, z czym wiąże się raportowanie wyników oraz podejmowanie działań zwiększających ich efektywność.

 

Jak przebiega proces sprzedaży?

Proces sprzedaży rozpoczyna się od momentu otrzymania leada lub jego samodzielnego pozyskania:

  1. W naszym modelu sprzedaży handlowiec otrzymuje od firmy 30% leadów. Pozostałych 70 % zdobywa samodzielnie, korzystając z metod i narzędzi prosepctingowych.
  2. Następnie handlowiec nawiązuje kontakt z Klientem, w celu weryfikacji potrzeb i przygotowania oferty dopasowanej do potrzeb Klienta.
  3. W przypadku zainteresowania Klienta ofertą, handlowiec prowadzi z nim negocjacje, w celu uzgodnienia warunków sprzedaży.
  4. Po uzyskaniu akceptacji oferty przez Klienta handlowiec zamyka proces sprzedaży.

 

Jak przebiega wdrożenie handlowca do firmy?

Okres wdrożeniowy trwa w naszej firmie ok. 1 miesiąca. W jego trakcie odbędziesz szkolenie z zakresu oferowanych produktów, procesu produkcyjnego oraz procesu sprzedaży. Będziesz miał możliwość zapoznania się ze specyfiką funkcjonowania narzędzi wykorzystywanych w bieżącej pracy handlowca: ERP +Pipedrive.

Po tym okresie, przez kolejne 3 miesiące będziesz już odpowiedzialny za pozyskiwanie Klientów i budowanie relacji z nimi.

 

Jak będę wynagradzany?

Wynagrodzenie składa się z 2 części:

  1. Podstawy – stałej kwoty otrzymywanej co miesiąc, niezależnie od osiągniętych wyników sprzedażowych.
  2. Prowizji - uzależnionej od wyników sprzedażowych handlowca. Jej wysokość oraz sposób naliczania będą negocjowane w trakcie trwania umowy.

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

 

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz