Ogłoszenie archiwalne
Zgodnie z naszą misją każdego dnia sprawiamy, aby proces korzystania z opieki medycznej był bardziej przyjazny, prostszy, po prostu: ludzki. Dbamy o lepsze doświadczenia pacjentów w kontakcie z lekarzami, a lekarzy wspieramy w ich codziennej pracy w gabinecie.
Nasz Team Customer Success to zespół opiekunów, którzy realnie troszczą się o swoich klientów (lekarzy). Oferujemy produkt, który upraszcza zarządzanie gabinetem i rozszerza możliwości dotarcia do nowych pacjentów, dlatego praca z nim jest taka przyjemna!
Poszukujemy:
który wesprze dział Customer Success.
People first - ważne jest, aby nowy ZnanyCzłowiek charakteryzował się empatycznym, serdecznym podejściem do klientów, ale również do pozostałych osób w zespole. Na co dzień w pracy wspieramy się, tworzymy zgrany, pozytywnie nastawiony zespół i nie wyobrażamy sobie, aby to miało się zmienić :-)
Ownership - liczymy, że wyzwoli się w Tobie pierwiastek samodzielności i kreatywności, bo to właśnie cechuje pracę w naszym zespole. Każdy Specjalista sam zarządza swoją pracą, decyduje o drodze dojścia do klienta, sposobie budowania relacji i doradza według własnego pomysłu.
Flexibility - Klientów nie możemy (jeszcze) zaprogramować :) Produkt, który oferujemy lekarzom dynamicznie się zmienia, więc jeśli szybkie tempo pracy czy duża ilość zmian Cię nie przerażają, a napędzają do działania, to śmiało przewiń do przycisku Aplikuj! Wygląda na to, że nadajemy na tych samych falach :-)
Jeśli dotarłeś do tego miejsca i czujesz, że to właśnie ta oferta, na którą czekałeś, kolej na Twój ruch!
Do zobaczenia w procesie rekrutacyjnym!
Pamiętaj, o dołączeniu do CV zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Kolejowa 5/7, 01-217 Warszawa podanych przeze mnie danych osobowych, w tym mojego wizerunku, dla potrzeb procesu rekrutacji. Oświadczam, że zapoznałam/em się z informacjami o przetwarzaniu moich danych osobowych przez ZnanyLekarz sp. z o.o. w związku z procesem rekrutacji."
Informujemy, że zgłoszenia bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.