Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Kierownik Sklepu - Nowy Elektromarket

Podstawa: Nieujawniona
  • 3 lokalizacje -> 3 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca Klienta

Podstawa: Nieujawniona
  • 3 lokalizacje -> 3 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca ds. Nieruchomości (szkolimy od podstaw)

Prowizja: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja prowizja
Nieujawniona
Baza kontaktów

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
  • 2 lokalizacje -> 4 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Key Account Manager

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
  • 4 lokalizacje -> 4 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca Klienta - Piła

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Specjalista ds. sprzedaży B2B

Benefit Systems SA

560

https://www.benefitsystems.pl/

Ogłoszenie ważne do: 02-12-2021

Umowa o pracę

Forma zatrudnienia

Specjalista ds. sprzedaży

Poziom stanowiska

Stacjonarna + Wyjazdy

Rodzaj pracy

1 - 3 lat

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Poznań

Kluczowe umiejętności

Budowanie relacji b2b Cold call Pozyskiwanie klienta

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

 

Wystartuj z Benefit Systems!
Dyscyplina: Sprzedaż

 

Zawodnik: Specjalista ds. Sprzedaży B2B

 

Co nas wyróżnia?

  1. Bardzo dobrze ułożony proces sprzedaży, zapewaniający prowizję od każdej sprzedanej karty.
  2. Elastyczny czas pracy (mecz rozpoczynasz każdego dnia między 7.30 a 9 i kończysz po 8h).
  3. Szeroka gama benefitów, świadczeń pozapłacowych (opisana szczegółowo w sekcji „Co oprócz wynagrodzenia oferuje firma”).

 

Jakiego profilu Zawodnika szukamy?

  • Szukamy Zawodnika, który przede wszystkim posiada min. 2 letnie doświadczenie w pozyskiwaniu Klientów B2B w formie telefonicznej i potrafi, za pośrednictwem tego kanału sprzedaży, budować z nimi relacje.
  • Szczególnie zwracamy uwagę na kompetencje sprzedażowe Zawodnika, dot. identyfikacji potrzeb Klientów, rozpoznawania obiekcji Klientów i ich zwalczania na zasadzie WIN-WIN.
  • Zawodnik powinien być również otwarty na zmiany i kolejne zadania, aktywnie proponować nowe rozwiązania oraz prezentować postawę, w której dzieli się wiedzą i doświadczeniem ze współpracownikami oraz Klientami.

 

Czym będę się zajmował?

  • Rolą Specjalisty ds. sprzedaży jest w pierwszej kolejności pozyskanie nowego Klienta biznesowego, a w kolejnym kroku pozyskanie końcowych użytkowników na karty MultiSport lub/i produkt MultiLife.
  • Twoimi codziennymi zadaniami będą przede wszystkim kontakty telefoniczne z Klientami, badanie ich potrzeb, przygotowywanie i przedstawianie ofert oraz umawianie i odbywanie spotkań handlowych.
  • Otrzymasz niezbędny ekwipunek w postaci telefonu, laptopa oraz wygodnego stanowiska.

 

Jak zorganizowany jest proces sprzedażowy?

Proces sprzedażowy w praktyce składa się z następujących kroków / etapów:

  1. Pozyskanie osoby kontaktowej za pomocą zimnego telefonu.
  2. Rozpoznanie potrzeb Klienta.
  3. Przygotowanie spersonalizowanej oferty.
  4. Podpisanie umowy z Klientem.
  5. Działania, mające na celu zdobycie jak największego wysycenia produktami (karty Multisport / MultiLife) wśród zatrudnionych w firmie pracowników.
  6. Przekazanie Klienta do obsługi posprzedażowej.

 

Jak przebiega wdrożenie Specjalisty ds. sprzedaży do firmy?

Onboarding trwa ok. 2 tygodni i w jego trakcie wyposażymy Cię w wiedzę o naszych usługach oraz pokażemy Ci naszą strategię sprzedaży. Odbędzie się to w następujących etapach:

  • 2-dniowy onboarding ogólnofirmowy. Jest to okazja do nabycia ogólnej wiedzy o firmie i zapoznania się z jej wartościami.
  • Kolejne 4 dni to zapoznanie z organizacją i zasadami pracy (zakres obowiązków, zasady wynagradzania, system prowizyjny, cele strategiczne i taktyczne) oraz szkolenia produktowe (repozytorium wiedzy handlowej), dotyczące systemu CRM, genaratora ofert, Emplo.
  • Następne kilkanaście dni to czas poświęcony na praktyczne aspekty procesu sprzedaży (warsztaty sprzedażowe, odsłuchy rozmów, scenki sytuacyjne) oraz przekazanie bazy Klientów i omówienie zasad pracy na bazie wraz z częścią dot. pracy na umowach.

Na wsparcie całego zespołu możesz liczyć również w okresie po wdrożeniu (wsparcie kierownika oraz członków zespołu, pomoc przy weryfikacji umów i przy obsłudze trudnych Klientów, wsparcie na spotkaniach z Klientami, pomoc w obsłudze systemu, np. tworzenie okazji biznesowych do przekazania Klienta do obsługi posprzedażowej).

 

Jak zbudowany jest dział handlowy i jak się w nim pracuje?

  • Nasz Dział handlowy składa się z 9 zespołów sprzedażowych rozlokowanych w różnych regionach Polski.
  • Zespoły sprzedażowe to super pomocni handlowcy, którzy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, zarówno w trakcie okresu wdrożenia, jak i w późniejszym okresie (służą temu dedykowane spotkania dot. dzielenia się wiedzą).
  • Dzięki szkoleniom ogólnorozwojowym, produktowym oraz sprzedażowym np. Sandler Selling System będziesz rozwijać swoje umiejętności handlowe. Masz również możliwość nauki j. angielskiego poprzez interaktywną platformę.

 

Jak będę wynagradzany?

Będziesz wynagradzany w systemie 3 składnikowym:

  1. Pensja podstawowa.
  2. Prowizja wypłacana miesięcznie za każdą sprzedaż, niezależnie od realizacji celów kwartalnych. Wysokość prowizji bez górnego limitu.
  3. Premia kwartalna.

 

Co oprócz wynagrodzenia oferuje firma?

  • Umowę o pracę.
  • Jesteśmy różni i lubimy wstawać o rożnych porach - pracę zaczynamy między 7:30 a 9:00 i cenimy sobie work-life balance.
  • Poziom energii uzupełniamy aromatyczną kawą i herbatą, a rano czekają na nas śniadania w biurze, dofinansowane przez pracodawcę.
  • Na większy głód mamy 30 minutowe przerwy, które wliczamy do czasu pracy. Korzystamy również z karty BenefitLunch.
  • Razem możemy zwiedzać świat – w ubiegłych latach odwiedziliśmy już Wyspy Zielonego Przylądka, Chiny, Zanzibar. Dołącz do naszej kolejnej wyprawy.
  • W ramach konkursów sprzedażowych możesz otrzymać dodatkowe nagrody, n: wycieczka marzeń dla najlepszych handlowców, konkurs na start dla nowych handlowców – nagroda kwotowa.
  • Aktywnie zadbamy o Twoja kondycję fizyczną, dzięki licznym możliwościom uczestnictwa w zajęciach sportowych dla pracowników.
  • Mamy dla Ciebie kartę MultiSport oraz możliwość zakupu karty dla Twoich najbliższych.
  • Otrzymasz dodatkowe dni urlopu, adekwatne do stażu pracy Benefit Systems.
  • Możesz dołączyć do grupowego ubezpieczenia oraz skorzystać z prywatnej opieki medycznej.
  • Jako rodzic możesz skorzystać z dofinansowania do żłobków i przedszkoli oraz wyprawki do szkoły dla Twoich dzieci.
  • Otrzymasz dostęp do programu kafeteryjnego MyBenefit oraz możliwość kupienia tańszych biletów do kina i teatru.
  • W BS Twój weekend będzie dłuższy – w piątki pracujemy krócej 😊.

 

Kliknij przycisk "Aplikuj", prześlij swoje CV i zostań Zawodnikiem naszego zespołu!

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz