Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Przedstawiciel Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Kierownik Elektromarketu

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Kierownik Sklepu - Nowy Elektromarket NOWA

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
  • 4 lokalizacje -> 4 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca Klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca ds. Nieruchomości (szkolimy od podstaw)

Prowizja: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja prowizja
Nieujawniona
Baza kontaktów

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
  • 4 lokalizacje -> 8 wakatów
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Przedstawiciel techniczno-handlowy w branży elektroniki i automatyki przemysłowej

Amtek spol. s r.o. Sp. z o.o. oddział w Polsce

7

http://amtek.pl

Ogłoszenie ważne do: 11-02-2022

Umowa o pracę

Forma zatrudnienia

Specjalista ds. sprzedaży

Poziom stanowiska

Stacjonarna + Wyjazdy

Rodzaj pracy

3 - 5 lat

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Warszawa

Kluczowe umiejętności

Wykształcenie techniczne Znajmość branży automatyki i elektronicznej Nawiązywanie i utrzymanie kontaktów b2b

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

Firma AMTEK powstała w roku 1991.  Od samego początku działalności zajmowaliśmy się systemami automatyki przemysłowej i pomiarach. W roku 1992 nasza firma uzyskała status dystrybutora firmy Analog Devices w zakresie podzespołów elektronicznych. W tym samym roku została zawarta umowa o współpracy z japońskim producentem przetwornic częstotliwości - firmą Fuji Electric. Dzięki zaangażowaniu i powiększającej się grupie zadowolonych klientów, kolejni światowi producenci powierzyli nam zadanie ich reprezentowania i  sprzedaży produktów.

 

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Przedstawiciel techniczno-handlowy w branży elektroniki i automatyki przemysłowej

 

Kogo dokładnie szukamy?

  1. Szukamy osoby, która posiada min. średnie wykształcenie techniczne np.: technik / inżynier automatyk, elektronik, mechatronik i ok. 3 letnie doświadczenie zawodowe w branży elektroniki zasilającej, automatyki przemysłowej. Na plus docenimy posiadaną wiedzę o napędach elektrycznych, systemach sterowania, zasilaniu w systemach elektronicznych oraz doświadczenie w aktywnej sprzedaży doradczej dla Klientów B2B, ale nie są to wymogi konieczne.
  2. Praca na stanowisku Doradcy techniczno-handlowego łączy w sobie 2 obszary, dlatego zależy nam na osobach, które posiadają:
      • Umiejętność przedstawienia Klientowi w sposób precyzyjny technicznego aspektu produktu (sprzedaż doradcza). W zależności od firmy i sytuacji może to być konstruktor, inżynier, pracownik działu technicznego, a czasami kierownik projektu (rzadziej pracownik działu zakupów).
      • Umiejętność aktywnego i samodzielnego poszukiwania Klientów B2B na rynku przy wykorzystaniu dowolnych metod prospectingowych (ok. 10% leadów zapewnia firma, pozostałe generuje handlowiec)
  3. Wymagamy znajomości j. angielskiego pozwalającej na czytanie dokumentacji technicznej i kontakt z dostawcami zagranicznymi oraz czynnego prawa jazdy kat. B
  4. Szukamy osoby samodzielnej, która cechuje się systematycznością, sumiennością i zaangażowaniem w budowanie relacji z Klientem.

 

Czym będę się zajmować?

  • Będziesz odpowiedzialny za nawiązywanie nowych kontaktów handlowych (aktywny prospecting przy wykorzystaniu telefonu, maila, osobistych kontaktów przy okazji wizyt na imprezach targowych, social sellingu, itp.) w zakresie automatyki przemysłowej i systemów zasilających.
  • Po pozyskaniu kontaktu będziesz odpowiedzialny za sprzedaż doradczą polegającą na identyfikacji potrzeb Klienta w celu dopasowania jak najlepszego rozwiązania z oferty firmy. Sprzedaż doradcza opiera się dobrej znajomości parametrów technicznych produktów firmy oraz umiejętnego ich zaprezentowania / przedstawienia w odniesieniu do konkurencji. Sprzedaż doradcza polega również na dyskusji z Klientem w kontekście całości większej maszyny lub linii produkcyjnej w celu przygotowania rozwiązania zmieniającego całość starej koncepcji na nową.
  • Prowadzeniem procesu sprzedaży od początku do końca procesu oraz realizację planu sprzedaży (pełny opis w punkcie poniżej).

 

Jak przebiega wdrożenie?

Okres wdrożenia trwa ok. 2-3 miesiące i obejmuje swoim zakresem następujące elementy:

  • Wewnętrzne szkolenia produktowe, których celem jest osiągnięcie poziomu wiedzy pozwalającego na swobodne poruszanie się po asortymencie (poznanie charakterystyk produktów, podziałów wg zastosowań, jakości, itp.).
  • Przygotowanie grupy docelowej Klientów np.: dla konkretnej branży lub zastosowań produktów, a następnie skontaktowanie się z nimi w celu identyfikacji potrzeb i złożenia oferty.

 

Jak zbudowany jest proces sprzedaży?

Proces sprzedaży doradczej składa się z następujących etapów:

  • Identyfikacja potrzeb Klienta związana z problemami na jakie napotyka w swojej pracy, komponentami oraz rozwiązaniami technicznymi, które stosuje.
  • Dopasowanie rozwiązania technicznego bazującego na komponentach z oferty firmy i potrzebach Klienta oraz przedstawienie korzyści z jego zastosowania. Mogą to być zarówno korzyści na poziomie produktowym jak i handlowym (dostępność/rozpoznawalność produktu, długi okres gwarancyjny, wysoko jakość, współczynnik cena/możliwości itp.).
  • Przygotowanie oferty dla Klienta i negocjacje z nią związane. Na tym etapie oferujemy zakup/wypożyczenie próbek, testy wspomagane merytorycznie przez pracowników firmy Amtek
  • Finalizacja transakcji, której skutkiem jest podpisanie zamówienia przez Klienta.
  • Monitorowanie przebiegu transakcji (czasy dostaw).
  • Utrzymywanie dobrych kontaktów i relacji z Klientem mających wpływ na przyszłe zamówienia.

 

Jak będę wynagradzany?

System wynagrodzeń składa się z kilku składników:

  • Podstawy - której procentowy udział w całości wynagrodzenia oraz wysokość odzwierciedlają doświadczenie pracownika oraz stanowisko,
  • Premii zadaniowych - za efektywne wykonanie comiesięcznych zadań, np. wypełnienie raportów okresowych, aktywne przyczynienie się do osiągnięcie ustalonego poziomu zysku, pozyskanie nowego klienta lub dużego projektu itp.
  • Premii procentowej od osiągniętego zysku - jeśli pracownik aktywnie przyczynił się do pozyskania zamówienia i pozytywnej realizacji.

 

Jak firma dba o rozwój pracowników?

Każdy pracownik ma dostęp do szkoleń organizowanych przez naszych dostawców. Aktualnie ze względu na Covid szkolenia odbywają się w formie telekonferencji. Dodatkowo ze strony dostawców mamy zapewnione wsparcie inżynierów oraz działu sprzedaży w postaci codziennej komunikacji i wymiany informacji (e-mail, telefon).

 

Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?

  • Umowę o pracę,
  • Dodatkowe dofinansowanie szkoleń oraz urlopu,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Służbowy telefon do użytku prywatnego,
  • Brak dress code’u,
  • Dofinansowanie wypoczynku,
  • Dofinansowanie dojazdów do pracy.

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz