Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Regional Sales Manager

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Przedstawiciel handlowy - branża winiarska

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Project Manager Regionalny

Prowizja: 2 000 - 20 000 zł
Baza kontaktów
Pensja prowizja
2 000 - 20 000 zł
Baza kontaktów

Specjalista ds. uprawy warzyw

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów Profil działu handlowego
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Przedstawiciel handlowy - branża winiarska NOWA

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Specjalista ds. obsługi Klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Konsultant ds. sprzedaży

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Przedstawiciel handlowy - branża winiarska

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Doradca Techniczno - Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów Profil działu handlowego
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Account Manager

Comtegra SA

100

https://www.comtegra.pl/kariera/oferty-pracy/

Ogłoszenie ważne do: 23-08-2021

Kontrakt B2B

Umowa o pracę

Forma zatrudnienia

Specjalista ds. sprzedaży

Poziom stanowiska

Stacjonarna + Wyjazdy

Rodzaj pracy

> 5 lat

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Mazowieckie, Warszawa

Kluczowe umiejętności

Proaktywność i samodzielność w nawiązywaniu relacji z klientami b2b Ok. 5 letnie doświadczenie poparte sukcesami w sprzedaży rozwiązań it / itc do klientów biznesowych (b2b)

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

 

Comtegra jest integratorem systemów informatycznych. Obecnie trzon naszego portfolia to budowa platform chmurowych (prywatnych, publicznych i hybrydowych), kompletnych systemów odtwarzania po katastrofie (DR), zaawansowanych systemów pamięci masowych oraz rozwiązania typu High Performance Computing. Świadczymy również usługi związane z zapewnianiem bezpieczeństwa (cybersecurity) oraz wykorzystaniem potencjału, jaki proponują rozwiązania z obszaru sztucznej inteligencji (AI).  Nasze usługi opieramy o sprawdzone technologie dostawców IT, m.in.: Cisco, Commvault, Dell Technologies, NetApp, Symantec, Veritas, VMware. 

Szukamy osób, które mają otwarty umysł, myślą nieszablonowo i chcą się cały czas rozwijać. Opisaliśmy Ciebie? #zComtegruj się z nami!

 

Account Manager

Miejsce pracy: Warszawa, ul. Puławska 474

 

Zależy nam na tym, abyś posiadał ok. 5 letnie doświadczenie poparte sukcesami w sprzedaży rozwiązań IT / ITC do klientów biznesowych (B2B). Cenimy proaktywność i samodzielność w nawiązywaniu relacji z Klientami dla których będziesz dopasowywał rozwiązania z zakresu konsolidacji i wirtualizacji serwerów, stacji roboczych oraz pamięci masowych. Wymagamy wykształcenia wyższego (preferowane w branży technicznej lub informatycznej) oraz dobrej znajomości j. angielskiego, który może Ci się przydać w rozmowach z niektórymi Klientami oraz przy zapoznawaniu się z informacjami technicznymi produktów.

 

Czym będę się zajmował?

  • Aktywnym pozyskiwaniem Klientów biznesowych (B2B) oraz utrzymywaniem z nimi długofalowych relacji.
  • Sprzedażą rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa IT, do czego niezbędna jest umiejętność prezentowania naszych produktów w sposób zrozumiały dla Klientów.
  • Prowadzeniem procesu sprzedaży od początku do końca z czym wiąże się negocjowanie warunków współpracy, przygotowywanie ofert i prezentacji.
  • Uczestniczeniem w przygotowywaniu projektów rozwiązań technicznych we współpracy z działem wsparcia.
  • Udziałem w przetargach publicznych do czego przyda Ci się podstawowa znajomość ustawy o zamówieniach publicznych oraz ryzyk związanych z pozyskiwaniem Klienta tym sposobem.

 

Kto i w jaki sposób wdroży mnie do firmy?

Okres wdrożeniowy trwa w naszej firmie 6 miesięcy. W tym czasie przejdziesz serię szkoleń z managerami linii biznesowych, szkoleń produktowych u naszych dostawców oraz niezliczoną liczbę spotkań z ludźmi z naszego działu handlowego. W trakcie okresu wdrożeniowego w pierwszej kolejności dostaniesz Klientów do opieki i podtrzymania relacji ale liczymy, że już w trakcie okresu wdrożeniowego zaczniesz również samodzielnie pozyskiwać nowych Klientów dla naszej firmy.

 

Jak zorganizowany jest proces sprzedaży?

  • Proces sprzedażowy w naszej firmie zaczyna się od pozyskania leada czyli kontaktu do potencjalnego Klienta biznesowego. W znacznej mierze za ten etap procesu odpowiedzialny jest handlowiec, który samodzielnie zdobywa odpowiednie informacje. Comtegra dostarcza ok. 15% leadów (zapytania od Klientów wygenerowane przez dział marketingu, zapytania pozyskane na konferencjach / warsztatach, polecenia od obecnych Klientów).
  • Po poznaniu Klienta odbywa się identyfikacja jego potrzeb od strony technicznej na rozmowie lub spotkaniu bezpośrednim z Klientem.
  • W kolejnym kroku potrzeby techniczne Klienta są weryfikowane z producentami rozwiązań, co skutkuje przedstawieniem Klientowi jednej lub kilku propozycji rozwiązań. Przedstawienie rozwiązania jest wspierane przez dział wsparcia lub inżynierów zajmujących się konkretnymi rozwiązaniami.
  • Po złożeniu oferty cenowej i etapie negocjacji następuje podpisanie umowy z Klientem oraz implementacja rozwiązania.
  • Po wdrożeniu rozwiązania handlowiec odpowiada za opiekę posprzedażową.

 

Jak zbudowany jest dział handlowy?

Dział handlowy liczy 22 osoby (15 osób odpowiedzialnych za sprzedaż + 5 osób dostarczających wsparcie sprzedaży + 2 osoby wspierające ofertowanie w sektorze public). W dziale handlowym dbamy o relacje, wolimy rozmowy zamiast mailów oraz nastawiamy się na współpracę w zespole. Relacje konsolidujemy nie tylko w pracy ale również w trakcie licznych spotkań firmowych (oficjalnych oraz tych mniej oficjalnych). Obecnie pracujemy w modelu hybrydowym, który umożliwia wspólne spotkania przy kawie.

 

Jak będę wynagradzany? 

Za zaangażowanie w wykonywaną pracę otrzymasz wynagrodzenie składające się z 2 składników: pensji podstawowej + premii rocznej uzależnionej od realizacji celów sprzedażowych (zwykle jest to kilku krotność pensji podstawowej). Realizacja planu ponad ustalony limit generuje kolejne premie. To co cechuje nasz system wynagrodzeń to fakt, że zgodnie z naszymi regułami premia występuje zawsze.

 

Co oprócz wynagrodzenia oferuje firma?

  • Udział w ciekawych projektach. Wiele dostarczanych przez nas rozwiązań odpowiada na indywidualne potrzeby naszych Klientów, stąd projekty są bardzo zróżnicowane. Dodatkowo realizujemy projekty AI oraz Smart City, które są unikalne / pionierskie na rynku pod kątem zastosowanych rozwiązań np.: projekt „sztuczny nos”.
  • Niezbędne narzędzia pracy umożliwiające wykonywanie jej w sposób efektywny i skuteczny (m. in. CRM, Sharepoint).
  • Dofinansowanie do: lekcji j. angielskiego, opieki medycznej LuxMed oraz grupowego ubezpieczenia na życie.
  • Dostęp do kafeterii Multisport.
  • Bezpłatny parking dla wszystkich pracowników.

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

Czekamy na Ciebie.

 

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz