Ogłoszenie archiwalne
Comtegra jest integratorem systemów informatycznych. Obecnie trzon naszego portfolia to budowa platform chmurowych (prywatnych, publicznych i hybrydowych), kompletnych systemów odtwarzania po katastrofie (DR), zaawansowanych systemów pamięci masowych oraz rozwiązania typu High Performance Computing. Świadczymy również usługi związane z zapewnianiem bezpieczeństwa (cybersecurity) oraz wykorzystaniem potencjału, jaki proponują rozwiązania z obszaru sztucznej inteligencji (AI). Nasze usługi opieramy o sprawdzone technologie dostawców IT, m.in.: Cisco, Commvault, Dell Technologies, NetApp, Symantec, Veritas, VMware.
Szukamy osób, które mają otwarty umysł, myślą nieszablonowo i chcą się cały czas rozwijać. Opisaliśmy Ciebie? #zComtegruj się z nami!
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Puławska 474
Zależy nam na tym, abyś posiadał ok. 5 letnie doświadczenie poparte sukcesami w sprzedaży rozwiązań IT / ITC do klientów biznesowych (B2B). Cenimy proaktywność i samodzielność w nawiązywaniu relacji z Klientami dla których będziesz dopasowywał rozwiązania z zakresu konsolidacji i wirtualizacji serwerów, stacji roboczych oraz pamięci masowych. Wymagamy wykształcenia wyższego (preferowane w branży technicznej lub informatycznej) oraz dobrej znajomości j. angielskiego, który może Ci się przydać w rozmowach z niektórymi Klientami oraz przy zapoznawaniu się z informacjami technicznymi produktów.
Okres wdrożeniowy trwa w naszej firmie 6 miesięcy. W tym czasie przejdziesz serię szkoleń z managerami linii biznesowych, szkoleń produktowych u naszych dostawców oraz niezliczoną liczbę spotkań z ludźmi z naszego działu handlowego. W trakcie okresu wdrożeniowego w pierwszej kolejności dostaniesz Klientów do opieki i podtrzymania relacji ale liczymy, że już w trakcie okresu wdrożeniowego zaczniesz również samodzielnie pozyskiwać nowych Klientów dla naszej firmy.
Dział handlowy liczy 22 osoby (15 osób odpowiedzialnych za sprzedaż + 5 osób dostarczających wsparcie sprzedaży + 2 osoby wspierające ofertowanie w sektorze public). W dziale handlowym dbamy o relacje, wolimy rozmowy zamiast mailów oraz nastawiamy się na współpracę w zespole. Relacje konsolidujemy nie tylko w pracy ale również w trakcie licznych spotkań firmowych (oficjalnych oraz tych mniej oficjalnych). Obecnie pracujemy w modelu hybrydowym, który umożliwia wspólne spotkania przy kawie.
Za zaangażowanie w wykonywaną pracę otrzymasz wynagrodzenie składające się z 2 składników: pensji podstawowej + premii rocznej uzależnionej od realizacji celów sprzedażowych (zwykle jest to kilku krotność pensji podstawowej). Realizacja planu ponad ustalony limit generuje kolejne premie. To co cechuje nasz system wynagrodzeń to fakt, że zgodnie z naszymi regułami premia występuje zawsze.
Czekamy na Ciebie.