SHL to ponad 40-letnia globalna firma z tradycjami. Za marką SHL stoi jakość i rzetelność naszych rozwiązań, zaangażowany zespół oraz perfekcyjna obsługa klienta. Wszystkie nasze rozwiązania i usługi oparte są na dokładnych badaniach i narzędziach udoskonalanych przez lata. Na rynku polskim jesteśmy obecni od ponad 25 lat, dzięki czemu globalne rozwiązania jesteśmy w stanie dostarczać z lokalną elastycznością.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży
Zakres obowiązków:
- Pozyskiwanie nowych Klientów oraz budowanie z nimi długofalowych relacji
- Odpowiedź na zapytania Klientów kontaktujących się w sprawie zakupu platformy z produktami SHL
- Przygotowywanie ofert dla Klientów
- Sprzedaż produktów z obszaru testów i kwestionariuszy
- Negocjowanie kontraktów i realizowanie celów sprzedażowych
- Prowadzenie komunikacji z Klientami poprzez fanpage firmy
- Prowadzenie podstawowych działań marketingowych
Oczekiwania wobec kandydatów:
- Min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży, umiejętność samodzielnego działania
- Doświadczenie w sprzedaży produktów związanych z rekrutacją lub rozwojem będzie dodatkowym atutem
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
- Wysoka kultura osobista i nastawienie na jakość
- Wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe i komunikacyjne
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowej firmie o bardzo stabilnej pozycji na rynku i wysokiej renomie. Na rynku polskim jesteśmy obecni od ponad 28 lat.
- Zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat (stałe godziny pracy) lub kontrakt B2B.
- Intensywny rozwój w obszarze sprzedaży i obsługi Klienta, szkolenia wewnętrzne.
- Niezbędne narzędzia pracy.
- Pracę w małym zespole, we współpracy z dużymi i prestiżowymi Klientami.
- Atrakcyjny system bonusowy.
- Biuro w przestrzeni coworkingowej, w nowoczesnej dzielnicy Warszawy: niedaleko stacji metra.
- Pyszną kawę serwowaną przez profesjonalnego baristę, herbatę, wodę oraz możliwość udziału w eventach coworkingowych 😊.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV.