Budowanie relacji
Znajomość j.niemieckiego
Znajomość technik sprzedaży
Ogłoszenie archiwalne
Opis stanowiska
Historia firmy TALAN sięga 1923 r. Produkujemy ok. 3 mln par obuwia ochronnego rocznie. Niezawodność naszych technologii została potwierdzona wieloletnim doświadczeniem. Zatrudniamy ok. 2500 osób, 90% z nich jest na stałe zaangażowanych w procesy firmy. Posiadamy dwie fabryki obuwia, siedem domów sprzedaży, dwa certyfikowane laboratoria na całym świecie. Wśród wielu krajów europejskich firma Talan cieszy się reputacją godnego partnera. Oferujemy naszym partnerom szeroką gamę obuwia ochronnego o akredytowanej jakości w zakresie ochrony klasy OB, S1, S1P, S2 i S3, głównie trzewiki i półbuty.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Menadżer działu sprzedaży
Zakres obowiązków:
Sprzedaż i obsługa Klienta niemieckojęzycznego
Rozwój sprzedaży produktów firmy na największym europejskim rynku
Analiza sprzedaży i związanych z nią wskaźników
Raportowanie wyników
Monitorowanie działań konkurencji i tendencji rynkowych
Przygotowywanie ofert
Aktualizacja listy zamówień i wprowadzanie ich do systemu
Dbanie o dobry wizerunek oraz promowanie firmy
Organizacja oraz monitorowanie dostaw
Realizacja celów sprzedażowych i biznesowych
Bieżąca współpraca z pozostałymi działami firmy
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
Umiejętności sprzedażowe - kontakt z Klientem, obsługa zamówień, crosseling
Chęć rozwoju kompetencji w zakresie obsługi platform sprzedażowych
Wysokie ambicje rozwoju i chęci szkolenia w zakresie sprzedaży na rynek niemiecki
Doświadczenie we współpracy z Klientami mile widziane
Dobra organizacja pracy
To oferujemy:
Pracę na pełen etat
Stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę
Możliwość rozwoju zawodowego w środowisku ambitnych, nastawionych na sukces ludzi
Podnoszenie kwalifikacji i umiejętności poprzez udział w ciekawych i wymagających projektach
Możliwość zdobycia interesującego doświadczenia zawodowego
Pracę w intensywnie rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji na rynku
Narzędzia pracy niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązków
Realny wpływ na rozwój sprzedaży produktów na kluczowych europejskich rynkach