Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Przedstawiciel Handlowy ds. sprzedaży komponentów żywieniowych (koprodukty przemysłu spożywczego)

Podstawa: 5 000 - 6 000 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
5 000 - 6 000 zł
Samochód Baza kontaktów

Doradca Finansowy

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
  • 2 lokalizacje -> 2 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów

Przedstawiciel handlowy ds. OZE

Podstawa: 2 000 - 5 000 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
2 000 - 5 000 zł
Samochód Baza kontaktów

Doradca Handlowy ds. Fotowoltaiki

Prowizja: 15 000 - 20 000 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja prowizja
15 000 - 20 000 zł
Samochód Baza kontaktów

Przedstawiciel ds. Chemii Przemysłowej i Technicznej NOWA

Podstawa: 5 600 - 8 600 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
5 600 - 8 600 zł
Samochód Baza kontaktów

Doradca ds. nieruchomości

Prowizja: 1 000 - 15 000 zł
Baza kontaktów
Pensja prowizja
1 000 - 15 000 zł
Baza kontaktów

Sprzedawca (k/m) NOWA

Podstawa: Nieujawniona
  • VAN GRAAF
  • B2C
  • Retail - Odzież (dodatki, biżuteria)
  • 15-09-2021
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Przedstawiciel Techniczno-Handlowy

Berner Polska Sp. z o.o.

280

https://shop.berner.eu/pl-pl/

Ogłoszenie ważne do: 18-09-2021

Super oferta

Umowa o pracę

Forma zatrudnienia

Przedstawiciel handlowy

Poziom stanowiska

Wyjazdowa

Rodzaj pracy

1 - 3 lat

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Wrocław, Dolnośląskie

Kluczowe umiejętności

Komunikatywność Budowanie relacji Doradztwo

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

Zatrudniamy ponad 250 pracowników w całej Polsce. W sprzedaży mamy więcej niż 25.000 produktów dla kompleksowego zaopatrzenia branży motoryzacyjnej, przemysłowej i budowlanej. Stawiamy na bezpośredni kontakt z klientem. Cechuje nas stabilność i wartości charakterystyczne dla przedsiębiorstwa rodzinnego. Jednocześnie już dziś stawiamy czoła przyszłym wyzwaniom – satysfakcja klientów i cyfryzacja są naszymi priorytetami. Jesteśmy wiodącym europejskim przedsiębiorstwem stawiającym na dystrybucję bezpośrednią i nowoczesne kanały sprzedaży. Tyle oczywistych faktów. Jednak za marką Berner kryje się coś znacznie cenniejszego – eksperci z pasją.

 

 

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Przedstawiciel Techniczno-Handlowy

 

Dlaczego miał(a)byś u nas pracować?

  1. Wdrażamy nowoczesną koncepcję sprzedaży – praca u nas to fachowe doradztwo, a nie zbieranie zamówień, to oferowanie rozwiązań dopasowanych do klienta: produktów, a także usług, to również wiele kanałów sprzedaży, które wspierają klienta i ciebie w codziennej pracy.
  2. Dajemy realne możliwości awansu i rozwoju: 67% naszych Kierowników Regionalnych awansowało z wewnątrz naszej firmy.
  3. Przez pierwsze 6 miesięcy gwarantujemy wynagrodzenie w wysokości 5 000 pln brutto, a po okresie wdrożenia obejmie cię regularny system wynagrodzeń z rosnącą podstawą i premią (szczegóły opisane poniżej w sekcji „Wynagrodzenie”).
  4. Jeśli chcesz rozwijać się w branży technicznej, to Berner Polska jest jedną z niewielu firm, które działają w oparciu o sprzedaż bezpośrednią na rynku budowlanym, przemysłowym i motoryzacyjnym. To nie jest praca dla każdego - wymaga odwagi, wytrwałości, pozytywnej energii i eksperckiej wiedzy. Nie obiecujemy, że będzie łatwo - bo nie będzie, ale jeżeli chcesz zmierzyć się z największymi wyzwaniami, to nie znajdziesz lepszego połączenia wiedzy technicznej, sprzedażowej i rozwoju zawodowego niż oferta naszej firmy.

 

Kogo dokładnie szukamy?

Szukamy osób z ok. 3 letnim doświadczeniem handlowym w sprzedaży bezpośredniej, z krótkimi procesami sprzedażowymi- idealnie w branży przemysłowej / narzędziowej/budowlanej.

Osób komunikatywnych, które chcą być doradcami dla klientów –potrafiących rozwiązać problemy klientów dzięki zastosowaniu naszego produktu lub łańcucha produktów, umiejących doradzić i dobrać odpowiednie rozwiązanie.

Osób, które lubią pracę w terenie i są dobrze zorganizowane - teren pracy to najczęściej kilka powiatów, dlatego oczekujemy doskonałej organizacji czasu pracy i planowania, umożliwiającego systematyczne wizyty u klientów.

Osób, które mają poczucie, że branża motoryzacyjna to jest właśnie ich branża, wynikające z wcześniejszego doświadczenia w tym segmencie rynku albo np. z własnych zainteresowań.

Osób ambitnych, które podejmują wysiłek - starają się, nawet jeśli nie zawsze wszystko od razu wychodzi zgodnie z planem. Poszukujących różnych pomysłów i nowych rozwiązań, chcących cały czas się uczyć, dociekliwych. Szukamy osób, które swoją postawą i zachowaniem przekonują do siebie- wzbudzają zaufanie.

 

Czym będę się zajmować?

Przejmiesz rynek klientów o stabilnych obrotach z branży motoryzacyjnej. Twoimi obowiązkami będą:

  • Kompleksowa obsługa obecnych klientów na powierzonym terenie tzn. doradztwo i prezentacje produktowe, oferowanie rozwiązań ułatwiających pracę klienta oraz obsługa posprzedażowa.
  • Dbanie o rozwój swojego regionu poprzez pozyskiwanie nowych klientów oraz rozszerzanie asortymentu u istniejących klientów.
  • Planowanie pracy tak, aby jak najwięcej czasu poświęcić na wizyty u klientów-średnio około 12 wizyt dziennie.
  • Bieżące raportowanie i analizowanie swoich wyników.
  • Realizowanie strategii firmy m in. poprzez promowanie wielokanałowej sprzedaży jak np. sprzedaż internetowa lub telefoniczna (które umożliwią klientowi dokonywanie zakupów w najwygodniejszy dla niego sposób); wdrażanie usług u klientów.

 

Jak przebiega wdrożenie oraz ścieżka rozwoju handlowca w firmie?

  1. Cykl szkoleń zaplanowany jest na pierwszy rok pracy - 6 cyklów szkoleniowych. Już po pierwszym cyku szkoleniowym obejmiesz swój rejon pracy i będziesz mógł wdrażać pozyskaną wiedzę. Podczas całego procesu wdrożenia możesz liczyć na pomoc swojego przełożonego oraz doświadczonych kolegów.
  2. W firmie istnieje wiele możliwości rozwoju począwszy od poszerzania wiedzy poprzez udział w szkoleniach produktowych czy programach rozwojowych inicjowanych przez Holding, uczestnictwo w Klubie Eksperta aż po awans w strukturach firmy.

 

Jak zorganizowany jest proces sprzedaży?

  • Handlowiec odpowiada za cały proces sprzedaży od pozyskania klienta, spotkania, prezentacje produktowe, negocjacje, sprzedaż, wprowadzenie zamówienia do systemu i opiekę posprzedażową.
  • Praca z klientem oparta jest o bieżącą obsługę, systematyczne wizyty i doradztwo.
  • Handlowiec otrzymuje bazę klientów oraz firmową aplikację ułatwiającą codzienną pracę.

 

Jak zbudowany jest dział handlowy i jak się w nim pracuje?

  • W ramach dywizji Automotive, Construction i Industry, na czele których stoją Dyrektorzy Dywizji, oferujemy profesjonalne rozwiązania dla klientów z branży motoryzacyjnej, budowlanej i metalowo-przemysłowej. Poszczególne dywizje dzielą się na grupy przedstawicieli, którymi zarządzają Kierownicy Regionalni. Takich zespołów jest 20, łącznie zatrudniamy ponad 190 pracowników mobilnych na terenie całej Polski. Dział handlowy wspierają koledzy i koleżanki w centrali oraz nasz magazyn.
  • Cyklicznie odbywają się spotkania integracyjne w ramach poszczególnych grup. Raz w roku odbywa się kilkudniowe spotkanie wszystkich pracowników, na którym celebrujemy sukcesy, jubileusze, wręczane są nagrody itp. Na co dzień do komunikacji w naszej firmie wykorzystywany jest wewnętrzna platforma. Wydajemy także miesięczny newsletter.
  • Promujemy dzielenie się wiedzą – poprzez wewnętrzną platformę, na szkoleniach i spotkaniach regionalnych. Nowi handlowcy są wspierani przez kierowników regionalnych (swoich przełożonych), trenerów (którzy oprócz szkoleń stacjonarnych, prowadzą także coachingi w terenie), a także doświadczonych handlowców – tzw. Klub Eksperta, czyli kolegów, którzy dzielą się swoją wiedzą produktową, handlową i dobrymi praktykami.

 

Jak będę wynagradzany?

  • Przez pierwsze pół roku gwarantujemy wynagrodzenie w wysokości 5000 brutto.
  • Po 6 miesiącach, Handlowiec wchodzi w regularny system wynagrodzeń, który składa się z podstawy oraz dwóch rodzajów premii, powiązanych z wynikami w zakresie sprzedaży i pracy z klientami.
  • Wraz z osiąganiem określonych progów obrotowych, Przedstawiciel ma możliwość awansu na kolejne poziomy zaszeregowania i zwiększenie swojego poziomu podstawy i premii.

 

Co oprócz wynagrodzenia oferuje firma?

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Pakiet benefitów: opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny, karnet sportowy, ubezpieczenie grupowe, zakupy pracownicze po preferencyjnych cenach oraz imprezy integracyjne.
  • Narzędzia pracy, także do celów prywatnych (samochód służbowy, laptop, smartfon).

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV! 

 

 

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz