Jesteśmy wyłącznym przedstawicielem IPC na terenie Polski. IPC obecne jest w ponad 130 krajach na świecie, a w swoim portfolio oferuje ponad tysiąc urządzeń do profesjonalnego utrzymania czystości. W skład koncernu IPC wchodzą takie marki jak Portotecnica, Soteco, Gansow i Pulex. Od 2018 roku IPC należy do koncernu Tennant, który dzięki temu przejęciu został największym na świecie producentem profesjonalnych urządzeń czyszczących.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Doradca techniczno-handlowy
(maszyny czyszczące)
Dlaczego miałbyś u nas pracować?
- Będziesz miał do dyspozycji ponad 1 000 produktów z branży profesjonalnego utrzymania czystości.
- Będziesz pracował w zgranym, kameralnym zespole osób, które wzajemnie sobie pomagają.
- Będziesz brał udział w cyklicznych szkoleniach we Włoszech oraz międzynarodowych targach.
Kogo dokładnie szukamy?
Szukamy osoby, która:
- Posiada kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży do Klientów B2B w branży szeroko pojętego profesjonalnego utrzymania czystości np.: odkurzacze przemysłowe, myjki ciśnieniowe, zamiatarki, zmywarki do posadzek, sprzęt ręczny do utrzymania czystości.
- Ma zmysł techniczny i wykształcenie min. średnie.
- Chętnie dzieli się swoją wiedzą, zarówno z pracownikami jak i z Klientami oraz dąży do zdobycia nowych umiejętności.
- Cechuje się wysoką kulturą osobistą, uczciwością i samodzielnością w organizacji pracy.
- Ze względu na charakter pracy (klienci rozproszeni na terenie całego kraju) posiada prawo jazdy kat. B i jest gotowa do odbywania częstych podróży służbowych.
- Posiada komunikatywną znajomość j. angielskiego lub włoskiego, która będzie wykorzystywana do kontaktu z pracownikami firmy za granicą.
Czym będziesz się zajmować?
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- Obsługę szkoleniowo-handlową obecnych Klientów (Partnerów) jak i aktywne pozyskiwanie nowych. Sprzedaż prowadzona jest wyłącznie pośrednio przez naszych Partnerów, którymi są: dystrybutorzy, hurtownie związane z branżą utrzymania czystości oraz firmy sprzątające. Zadaniem osoby zatrudnionej będzie ich aktywne wsparcie w sprzedaży poprzez szkolenia, przygotowanie prezentacji urządzeń u klienta końcowego oraz wdrożenia nowych produktów wprowadzanych systematycznie do oferty.
- Dział odkurzaczy profesjonalnych. Od małych odkurzaczy biurowych poprzez najbardziej popularne odkurzacze do pracy na sucho-mokro, odkurzacze specjalistyczne w tym z certyfikatem ATEX, po duże jednostki przemysłowe.
- Analizę rynku, konkurencji oraz potrzeb Klientów i w zależności od sytuacji opracowywanie lub modyfikowanie strategii sprzedaży.
- Wsparcie Klienta w zakresie doboru konkretnych technologii, co wiąże się z potrzebą przeprowadzenia testów poszczególnych technologii w środowisku Klienta.
Jak zbudowany jest dział handlowy?
Dział handlowy liczy 2 osoby wspierane przez 3 osoby zajmujące się koordynacją zamówień, logistyką, realizacją dostaw do Klientów, obsługą magazynu, fakturowaniem oraz reklamacjami. Działem handlowym zarządza Dyrektor Handlowy.
Jak przebiega wdrożenie?
Okres wdrożenia trwa ok. 3 miesiące. W tym czasie zatrudniona osoba odbędzie kilkudniowy wyjazd do fabryki we Włoszech celem odbycia szkolenia technicznego oraz marketingowego. Przez cały okres pracownik będzie pod opieką Dyrektora Handlowego, który zapozna go z działalnością firmy, procesami, produktami oraz Klientami.
Jak będziesz wynagradzany?
System wynagrodzeń składa się z 3 elementów:
- Stałej miesięcznej pensji podstawowej, która jest waloryzowana corocznie o wskaźnik wzrostu całego obrotu firmy.
- Prowizji od sprzedaży uzależnionej od miesięcznego obrotu handlowca. Cele wyznaczane są na realnym do osiągnięcia poziomie i dzięki temu możliwe jest podwojenie swojej pensji w stosunku do pensji podstawowej.
- Premii
Co jeszcze oprócz wynagrodzenia oferuje firma?
- Umowę o pracę.
- Samochód służbowy, laptop i telefon również do użytku prywatnego.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!