Znajomość technik sprzedaży
Komunikatywność
Budowanie relacji
Profil działu handlowego
Sprawdź jak pracuje się w dziale handlowym firmy Kancelaria Prawniczo-Brokerska ADVERSUM Spółka z o.o.. Przeczytaj więcej o organizacji działu handlowego, systemach używanych w codziennej pracy, budowie procesu sprzedaży, osobach zarządzających, strukturze organizacyjnej, systemie wynagrodzeń, procesie onboardingu oraz możliwościach rozwoju kariery zawodowej.
Jako skuteczny broker ubezpieczeniowy działamy na terenie całego kraju, dysponując siecią prężnie działających placówek w Warszawie, Białymstoku, Ełku, Olsztynie. Sprawnie i profesjonalnie dokonujemy analizy i oceny możliwości uzyskania odszkodowania w każdej przedstawionej nam sprawie.
Oferujemy kompleksowe wsparcie merytoryczne, przeprowadzamy Klientów przez wszystkie niezbędne procedury. Wypracowany w Adversum model usługi prawnej pozwala nam reprezentować Klientów na każdym etapie postępowania, również przed sądem.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Konsultant Adversum
Czym się wyróżniamy?
Zajmujemy się nie tylko obsługą prawną, ale także wsparciem w leczeniu osób poszkodowanych. Współpracujemy z Instytutem Medycyny Interwencyjnej (IMI).
Na rynku funkcjonuje wiele podmiotów prawnych, które świadczą usługi dla osób poszkodowanych, ale jako jedyni na rynku mamy usługę łączoną, w której po ustaleniu odpowiedzialności cywilnej pacjent rozpoczyna leczenie w nowoczesnych prywatnych placówkach medycznych, nie korzystając z własnych środków pieniężnych.
W tym samym czasie jego sprawa obsługiwana jest od strony prawnej. Współpraca ta owocuje wymianą informacji o stanie zdrowia pacjenta i rokowaniach na przyszłość.
Powoduje to, że Adversum reprezentujące i działające w interesie poszkodowanego jest w stanie uzyskać relatywnie wyższe kwoty zadośćuczynień, odszkodowań i kosztów leczenia niż inne firmy nie dysponujące takimi informacjami.
Połączenie usług obsługi prawnej i koordynacji procesu leczenia daje większe możliwości i ułatwia pozyskanie Klientów poważnie poszkodowanych w wypadkach.
Kogo dokładnie szukamy?
Szukamy osób, które posiadają bieżący kontakt z osobami poszkodowanymi w wypadkach z racji regularnie wykonywanych obowiązków służbowych.
Zależy nam na osobach komunikatywnych, które potrafią wskazać osobie poszkodowanej korzyści związane z leczeniem w nowoczesnej placówce prywatnej.
Idealny kandydat to osoba skrupulatna oraz dobrze zorganizowana.
Czym będę się zajmować?
Przekazywaniem osobom poszkodowanym w wypadkach informacji na temat zakresu pomocy świadczonej przez Adversum, oraz informacji o pomocy świadczonej przez współpracujący z Adversum Instytut Medycyny Interwencyjnej, w zakresie planowania, organizowania i realizacji kompleksowego wielospecjalistycznego procesu leczenia.
Uzyskiwaniem zgody osób poszkodowanych na przekazanie ich danych osobowych wskazanym przez Adversum i/lub Instytut Medycyny Interwencyjnej koordynatorom sprzedaży, celem przygotowania i zawarcia umowy pomocy w uzyskaniu świadczeń odszkodowawczych.
Przekazywaniem Adversum i/lub Instytutowi Medycyny Interwencyjnej informacji dotyczących poszkodowanych: imienia, nazwiska, adresu zamieszkania oraz telefonu kontaktowego.
Jak przebiega wdrożenie?
Proces wdrożenia trwa około tygodnia i obejmuje swoim zakresem:
Wprowadzanie w systemy firmy.
Szkolenie z procesu sprzedaży tj. umiejętności przeprowadzenia rozmowy z osobą poszkodowaną (rodziną osoby poszkodowanej), celem przedstawienia oferty łączonej Adversum i IMI niezbędnej do pozyskania zgodny na przetwarzanie danych.
Szkolenie z podstaw prawnych odpowiedzialności cywilnej.
Jak będę wynagradzany?
System wynagrodzeń składa się z trzech składników:
Prowizji od pozyskanych ankiet – w wysokości 150 zł netto za każdą zgodę na przetwarzanie danych osobowych podpisaną przez osobę zainteresowaną poznaniem oferty Adversum i/lub IMI i dostarczoną do Adversum.
Prowizji od podpisanych umów – w wysokości 350 zł netto, za każdą umowę zawartą pomiędzy Adversum / Instytut Medycyny Interwencyjnej, a osobą poszkodowaną od której Konsultant pozyskał zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Premii uznaniowej – za jakość i ilość pozyskanych od poszkodowanych zgód na przetwarzanie danych.