Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Doradca Klienta - Umowa zlecenie

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca ds. OZE / Kanał Sprzedaży Indywidualnej

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów

Doradca klienta- umowa zlecenie

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca Klienta - Sklep RTV/AGD/IT

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Konsultant/-ka w Sklepie Firmowym T-Mobile w Rzeszowie (CH Nowy Świat)

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca klienta- umowa zlecenie

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca ds. Nieruchomości (szkolimy od podstaw)

Prowizja: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja prowizja
Nieujawniona
Baza kontaktów

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca klienta [Podkarpackie]

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca Klienta - Praca sezonowa

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca techniczno-handlowy (maszyny czyszczące)

Olpe Sp.z o.o.

6

http://olpe.pl

Ogłoszenie ważne do: 04-06-2022

Umowa o pracę

Forma zatrudnienia

Specjalista ds. sprzedaży

Poziom stanowiska

Wyjazdowa

Rodzaj pracy

3 - 5 lat

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Rudnik nad Sanem

Kluczowe umiejętności

Znajomość branży profesjonalnego sprzątania Znajomość technik sprzedaży Budowanie relacji

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

 

Jesteśmy wyłącznym przedstawicielem IPC na terenie Polski. IPC obecne jest w ponad 130 krajach na świecie, a w swoim portfolio oferuje ponad tysiąc urządzeń do profesjonalnego utrzymania czystości. W skład koncernu IPC wchodzą takie marki jak Portotecnica, Soteco, Gansow i Pulex. Od 2018 roku IPC należy do koncernu Tennant, który dzięki temu przejęciu został największym na świecie producentem profesjonalnych urządzeń czyszczących.

 

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Doradca techniczno-handlowy
(maszyny czyszczące)

 

 

Dlaczego miałbyś u nas pracować?

  1. Będziesz miał do dyspozycji ponad 1 000 produktów z branży profesjonalnego utrzymania czystości.
  2. Będziesz pracował w zgranym, kameralnym zespole osób, które wzajemnie sobie pomagają.
  3. Będziesz brał udział w cyklicznych szkoleniach we Włoszech oraz międzynarodowych targach.

 

Kogo dokładnie szukamy?

Szukamy osoby, która:

  • Posiada kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży do Klientów B2B w branży szeroko pojętego profesjonalnego utrzymania czystości np.: odkurzacze przemysłowe, myjki ciśnieniowe, zamiatarki, zmywarki do posadzek, sprzęt ręczny do utrzymania czystości.
  • Ma zmysł techniczny i wykształcenie min. średnie.
  • Chętnie dzieli się swoją wiedzą, zarówno z pracownikami jak i z Klientami oraz dąży do zdobycia nowych umiejętności.
  • Cechuje się wysoką kulturą osobistą, uczciwością i samodzielnością w organizacji pracy.
  • Ze względu na charakter pracy (klienci rozproszeni na terenie całego kraju) posiada prawo jazdy kat. B i jest gotowa do odbywania częstych podróży służbowych.
  • Posiada komunikatywną znajomość j. angielskiego lub włoskiego, która będzie wykorzystywana do kontaktu z pracownikami firmy za granicą.

 

Czym będziesz się zajmować?

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • Obsługę szkoleniowo-handlową obecnych Klientów (Partnerów) jak i aktywne pozyskiwanie nowych. Sprzedaż prowadzona jest wyłącznie pośrednio przez naszych Partnerów, którymi są: dystrybutorzy, hurtownie związane z branżą utrzymania czystości oraz firmy sprzątające. Zadaniem osoby zatrudnionej będzie ich aktywne wsparcie w sprzedaży poprzez szkolenia, przygotowanie prezentacji urządzeń u klienta końcowego oraz wdrożenia nowych produktów wprowadzanych systematycznie do oferty.
  • Dział odkurzaczy profesjonalnych. Od małych odkurzaczy biurowych poprzez najbardziej popularne odkurzacze do pracy na sucho-mokro, odkurzacze specjalistyczne w tym z certyfikatem ATEX, po duże jednostki przemysłowe.
  • Analizę rynku, konkurencji oraz potrzeb Klientów i w zależności od sytuacji opracowywanie lub modyfikowanie strategii sprzedaży.
  • Wsparcie Klienta w zakresie doboru konkretnych technologii, co wiąże się z potrzebą przeprowadzenia testów poszczególnych technologii w środowisku Klienta.

 

Jak zbudowany jest dział handlowy?

Dział handlowy liczy 2 osoby wspierane przez 3 osoby zajmujące się koordynacją zamówień, logistyką, realizacją dostaw do Klientów, obsługą magazynu, fakturowaniem oraz reklamacjami. Działem handlowym zarządza Dyrektor Handlowy.

 

Jak przebiega wdrożenie?

Okres wdrożenia trwa ok. 3 miesiące. W tym czasie zatrudniona osoba odbędzie kilkudniowy wyjazd do fabryki we Włoszech celem odbycia szkolenia technicznego oraz marketingowego. Przez cały okres pracownik będzie pod opieką Dyrektora Handlowego, który zapozna go z działalnością firmy, procesami, produktami oraz Klientami.

 

Jak będziesz wynagradzany?

System wynagrodzeń składa się z 3 elementów:

  1. Stałej miesięcznej pensji podstawowej, która jest waloryzowana corocznie o wskaźnik wzrostu całego obrotu firmy.
  2. Prowizji od sprzedaży uzależnionej od miesięcznego obrotu handlowca. Cele wyznaczane są na realnym do osiągnięcia poziomie i dzięki temu możliwe jest podwojenie swojej pensji w stosunku do pensji podstawowej.
  3. Premii

 

Co jeszcze oprócz wynagrodzenia oferuje firma?

  • Umowę o pracę.
  • Samochód służbowy, laptop i telefon również do użytku prywatnego.

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz