Partner Serwis świadczy usługi w zakresie szeroko rozumianego serwisu przemysłowego. Jesteśmy ekspertami w obszarze remontów, modernizacji, konserwacji oraz utrzymania ruchu maszyn i urządzeń. Działamy na rynku od 2002 roku. Obsługujemy ponad 1000 Klientów. Firmę tworzy 8 oddziałów świadczących serwis przemysłowy i zatrudniających ponad 400 osób. Główna siedziba firmy znajduje się w Elblągu, pozostałe oddziały zlokalizowane są we Wrocławiu, Kwidzynie, Olsztynie, Gdańsku, Dąbrowie Górniczej, Legnicy oraz Częstochowie.
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Inżynier sprzedaży
Kogo dokładnie szukamy?
- Poszukujemy osoby, która będzie posiadała doświadczenie handlowe min. 2 lata. Preferujemy doświadczenie handlowe z branży serwisu przemysłowego (maszyny elektryczne, automatyka, elektrotechnika).
- Idealny kandydat to osoba otwarta, umiejąca poruszać się w terenie (wymagane prawo jazdy kat. B), pomysłowa, lubiąca kontakt z innymi ludźmi i łatwo nawiązująca z nimi rozmowę. Ponieważ jest to samodzielne stanowisko cenimy dobrą organizację pracy, dyscyplinę oraz wytrwałość w realizacji codziennych zadań.
- Zwracamy również dużą uwagę na kwestie dot. chęci danej osoby do dalszego rozwoju zarówno pod względem merytorycznym jak i nabywania kompetencji miękkich. Mocno cenimy wiedzę z zakresu elektryki, napędów (studia lub doświadczenie).
Czym będę się zajmował?
- Twoja praca będzie w głównej mierze polegać na aktywnym pozyskiwaniu nowych Klientów i budowaniu własnej bazy kontaktów. W tym celu będziesz sporządzał oferty, dobierał odpowiednie rozwiązania dla Klientów, zawierał umowy.
- Będziesz odpowiedzialny za nawiązywanie nowych kontaktów handlowych (aktywny prospecting przy wykorzystaniu telefonu, maila, osobistych kontaktów przy okazji wizyt na imprezach targowych, social sellingu, itp.) w zakresie silników elektrycznych, automatyki przemysłowej.
- Budowaniem długofalowych relacji z Klientami przez co rozumiemy umiejętne i profesjonalne zrozumienie potrzeb Klienta oraz fachowe doradztwo dla Klienta ze strony handlowca.
- Regularnym prowadzeniem swoich działań sprzedażowych w systemie CRM.
Jak przebiega wdrożenie handlowca do firmy?
- Okres wdrożeniowy trwa w naszej firmie maksymalnie 3 miesiące. W jego trakcie zapewniamy pełne wsparcie ze strony całego zespołu (wspólne tworzenie, analizowanie ofert, wsparcie w rozmowach, negocjacjach z klientami, przekazywanie wiedzy technicznej, sprzedażowej).
- W pierwszym etapie w zależności od Twojej wiedzy i doświadczenia przejdziesz 2-3 dniowe szkolenie wewnętrzne dot. produktów oraz systemów wspomagania sprzedaży w siedzibie firmy.
- Po okresie wdrożenia będziesz działał jako samodzielny pracownik, który wykorzystuje wiedzę zdobytą na szkoleniach, prowadzi rejestr działań w CRM oraz jest w stałym kontakcie z biurem.
Jak zbudowany jest dział handlowy i jak się w nim pracuje?
Dział handlowy liczy obecnie 4 osoby w rejonie Północnej Polski (kierownik + 3 przedstawicieli handlowych). Docelowo dodatkowo planujemy zatrudnić 2 przedstawicieli handlowych odpowiedzialnych za rejon Południowej Polski.
Atmosfera w zespole handlowym budowana jest poprzez:
- Wspólne omawianie strategii, analizowanie rynku oraz dzielenie się opiniami oraz pomysłami na poprawę efektywności.
- Wsparcie przełożonego.
- Czas na poznanie firmy, produktów i klientów.
- Realistycznie określone cele sprzedażowe.
- Wzajemną pomoc.
Jak będę wynagradzany?
System wynagrodzeń w naszej firmie składa się z 2 elementów:
- Podstawy wynoszącej od 8.000 do 12.000 zł brutto oraz
- Prowizji sprzedażowych 1% od sprzedaży.
Co oprócz wynagrodzenia oferuje firma?
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Narzędzia pracy - samochód służbowy, również do celów prywatnych, laptop, telefon komórkowy, modem internetowy.
- Świadczenia dodatkowe (opiekę medyczną, kartę Multisport, dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie nauki w formie szkoleń, kursów, studiów, pożyczki).
- Pracę w systemie hybrydowym.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!
Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Partner Serwis Sp. z o.o. z siedzibą w Elblągu, ul. Stoczniowa 2.
Prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych poniższej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach, niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie lub w przyszłości przez firmę Partner Serwis Sp. z o.o., 82-300 Elbląg, ul.Stoczniowa 2 (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.). Oświadczam, że jestem świadomy(a) dobrowolności udostępnienia moich danych osobowych oraz że zostałem(am) poinformowany(a) o prawie wglądu do moich danych osobowych oraz do ich poprawiania, a także cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie.”