Pracahandlowiec.pl to jedyny w Polsce profesjonalny i w pełni specjalistyczny portal ogłoszeń o pracę dla obszaru sprzedaży i obsługi klienta. Już od 2 lat skutecznie rozwijamy naszą firmę w kierunku zbudowania całego ekosystemu wokół sprzedaży tak, aby pomagać Pracodawcom rekrutować odpowiednie osoby. Ogłoszenia o pracę to jeden z ważniejszych kierunków naszej działalności ale nie jedyny. W obecnym roku nastawiamy się na dalszy intensywny rozwój działu sprzedaży i marketingu, a także usług dookoła sprzedaży.
W związku z tym poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent ds. sprzedaży
Dlaczego miałbyś u nas pracować?
- Jesteśmy zespołem bardzo ambitnych osób i szukamy osób myślących podobnie. Oznacza to, że w krótkiej perspektywie czasu jesteś w stanie nauczyć się w naszej firmie sprzedaży doradczej B2B. Jeżeli chcesz pracować w branży nowoczesnych technologii, nowoczesnej sprzedaży oraz nowoczesnych produktów i usług oferowanych dla HR to my zapewnimy Ci pełen zakres wiedzy i praktyki, żebyś szybko mógł stać się wysokiej klasy specjalistą.
- W naszej firmie mamy płaską strukturę organizacyjna co oznacza, że masz bezpośredni dostęp do osób zarządzających i możesz bezpośrednio od nich uczyć się obszaru sprzedaży i marketingu.
- W zależności od postępów w rozwoju możesz liczyć na szybki awans (w perspektywie 1 roku) na stanowisko Specjalisty ds. sprzedaży doradczej.
Kogo dokładnie szukamy?
- Szukamy osób, które chciałyby zdobyć pierwsze doświadczenie w sprzedaży i marketingu. Nie wymagamy znajomości tego obszaru. Ważniejsze jest dla nas to abyś miał/a otwartą głowę do nauki oraz chęci do poznawania w praktyce procesu sprzedaży doradczej B2B.
- Ponieważ jest to praca na pełen etat (umowa B2B, umowa zlecenie) zależy nam na osobach dyspozycyjnych w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Oczekujemy dobrej znajomości Excela (praca na danych), Power Point oraz Word, biegłości w wyszukiwaniu informacji w Internecie, dokładności przy wykonywaniu zleconych zadań oraz aktywnego zaangażowania w rozwój firmy (zgłaszanie pomysłów, usprawnień…)
Czym będę się zajmować?
Będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie naszego działu sprzedaży w takich aktywnościach jak:
- wyszukiwanie danych kontaktowych do firm i wprowadzanie ich do systemu CRM.
- nadzór administracyjny nad prawidłowym przebiegiem procesu sprzedaży w CRM.
- przygotowywanie i aktualizacja danych oraz zestawień dot. konwersji sprzedaży.
- przygotowywanie analiz dot. skuteczności procesu sprzedaży w Excel oraz Power Point.
- przygotowywanie ofert dla Klientów.
- aktualizacja i nadzór nad dokumentacją procesu sprzedażowego.
- wsparcie w przygotowaniu oraz nadzór nad lejkami marketingowymi generującymi leady B2B.
Jak przebiega wdrożenie?
Przez pierwsze ok. 2 tygodnie poznasz nasz proces sprzedaży i marketingu zarówno w teorii jak i w praktyce. Osobą, która będzie Cię wprowadzać w powyższe tematy będzie założyciel firmy. Po tym okresie otrzymasz pierwsze zadania, których będziesz uczył/a się wykonywać w praktyce. Do komunikacji używamy chata w systemie CRM, także w każdym momencie możesz liczyć na wsparcie pozostałych osób z naszej firmy.
Jak zbudowany jest dział i proces sprzedaży?
Dział sprzedaży liczy obecnie 4 osoby, dział marketingu 2 osoby. Oboma działami zarządza obecnie bezpośrednio założyciel portalu.
Proces sprzedaży doradczej polega w głównej mierze na zrozumieniu aktualnej sytuacji rekrutacyjnej Klienta i zaoferowaniu mu rozwiązania dopasowanego do jego potrzeb. W tym celu wykonywana jest rozmowa telefoniczna, której efektem jest oferta dla Klienta.
Jak będę wynagradzany?
Będziesz wynagradzany w systemie 2 składnikowym:
- podstawa w wysokości 3 250 - 3 750 zł brutto.
- premia zależna od osiąganych wyników.
Jak dbamy o rozwój pracowników?
Ponieważ intensywnie się rozwijamy w zasadzie każdego tyg. będziesz nabywał nowe kompetencje i umiejętności oraz odbywał szkolenia teoretyczne i praktyczne z obszaru sprzedaży i marketingu.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!