Firma Adreams zajmuje się szeroko rozumianym doradztwem personalnym oraz marketingem, w tym budowaniem marek oraz wizualnych kampanii reklamowych. Dbamy o wizerunek i rozpoznawalność współpracujących z nami marek. Nie boimy się wyzwań i nieszablonowych pomysłów. Świadczymy usługi dla największych podmiotów gospodarczych na rynku z zakresu handlu.
Dla naszego klienta, lidera branży AGD/IT/RTV w Polsce, poszukujemy pracownika na stanowisko:
Doradca Klienta
Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller)
Dlaczego powinieneś aplikować na tą ofertę?
- Nie będziesz musiał się martwić o swoją pracę. Nasz Klient oferuje Ci stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bez okresu próbnego. Zostaniesz zatrudniony bezpośrednio u pracodawcy.
- Możesz liczyć na wsparcie w wykonywaniu swoich codziennych obowiązków. Zarówno pracodawca jak i pozostali pracownicy będą służyć Ci pomocną dłonią, jeśli tylko będziesz tego potrzebować. W dodatku możesz skorzystać z opieki od fundacji Media Expert „Włącz się”.
- Otrzymasz zniżki na zakup sprzętu w elektromarketach klienta oraz szeroki pakiet benefitów, w którym znajdziesz prywatną opiekę medyczną Medicover (również dla Twojej rodziny), dofinansowanie do karty Multisport oraz ubezpieczenie dla Ciebie i bliskich na preferencyjnych warunkach.
- A może dodatkowe pieniądze? Firma oferuje bony i premie świąteczne, nagrody jubileuszowe oraz Program Poleceń Pracowników, w którym możesz zyskać do 2 000 zł za osobę.
- Nasz klient stawia na rozwój swoich pracowników, Otrzymasz szeroki pakiet szkoleń sprzedażowych i produktowych, które pozwolą Ci na ciągłe doskonalenie Twojej wiedzy i umiejętności. Będziesz mieć również realną szansę na awans w strukturach firmy.
Kogo dokładnie szukamy?
- Szukamy osób, które potrafią wysłuchać i zrozumieć klienta oraz mają przy tym wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
- Kandydat powinien być zorientowany na osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych z jak najlepszym rezultatem.
- Powinien dbać o własny rozwój poprzez dążenie do poszerzania swojej wiedzy i podnoszenia kompetencji.
- Doświadczenie w branży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutem. Nie martw się jednak, jeżeli go nie posiadasz - wszystkiego Cię nauczymy.
Czym będziesz się zajmować?
- Jako Doradca Klienta będziesz zajmował się sprzedażą produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy.
- Będziesz przeprowadzał rozmowy handlowe z klientami, w tym wysłuchiwał ich potrzeb i w oparciu o nie dobierał odpowiednie rozwiązania oraz dostarczał informacji na temat produktów, dodatkowych usług i aktualnych promocji.
- W dodatku będziesz odpowiedzialny za ekspozycję towarów, dbanie o porządek i ład w elektromarkecie oraz za przyjmowanie dostaw do sklepu.
Jak będziesz wynagradzany?
- Za swoją pracę otrzymasz stabilne wynagrodzenie podstawowe, którego wysokość będzie zależna od posiadanych przez Ciebie kompetencji. Będziesz miał również możliwość wypracowania wysokiej premii za wyniki Twojej pracy.
- Średnie wynagrodzenie osób pracujących na tym stanowisku wynosi około 6100 zł brutto. Warto zauważyć, że ponad 20% Doradców zarabia pensję w przedziale 7 000 – 8 000 zł, natomiast 10% - 9 000 zł. Wierzmy, że dzięki Twojemu zaangażowaniu znajdziesz się w tej dziesiątce!
- Co więcej, otrzymasz promesę, czyli gwarancję premii przez pierwsze 3 miesiące Twojej pracy. Będziesz mógł dzięki temu spokojnie wdrożyć się w sprzedaż i struktury firmy.
Zainteresowała Cię ta oferta?
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.