Czy chciałbyś albo chciałabyś pracować w firmie, w której każdy jest zaangażowany tak, jakby był jej Prezesem? Poszukujemy doświadczonego specjalisty ds. sprzedaży, który od pierwszego tygodnia współpracy aktywnie wspomoże nas w osiąganiu ambitnych celów sprzedażowych!
Jesteśmy w procesie ciągłych przemian, które zmierzają w kierunku turkusowej organizacji. Dużo już zrobiliśmy, ale jeszcze więcej przed nami.
Jeśli zdecydujesz się aplikować, powinieneś nosić znamiona człowieka "one man army".
Co cenimy we współpracy niezależnie od roli?
- Komunikację, samodzielność i odpowiedzialność - szukamy osoby, która świadomie podejmuje decyzje oraz nie obawia się brać na siebie odpowiedzialności za realizację projektów. Czuje się swobodnie w środowisku samozarządzania, gdzie jedyną osobą kontrolującą pracę jesteś Ty sam.
Twoja praca będzie związana głównie z:
- pozyskiwaniem i rozwojem kontaktów z Klientami
- poszukiwaniem potencjalnych Klientów – research różnymi metodami, w tym cold calling
- profilowaniem Klientów pod kątem ich potrzeb oraz potencjału
- współpracą z zespołem marketingu
- tworzeniem ofert handlowych
- przygotowywaniem umów z zastosowaniem niestandardowych zapisów zgodnie z wymaganiami Klienta
- analizą oraz wprowadzaniem danych niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia procesu sprzedaży
- prowadzeniem bazy danych
- wprowadzaniem i aktualizowaniem zapisów w systemie CRM
Nasze oczekiwania:
- przynajmniej 2 letnie doświadczenie w sprzedaży na stanowisku specjalisty i w obsłudze Klienta
- doświadczenie w prowadzeniu rozmów handlowych i prowadzeniu negocjacji
- doświadczenie w przeprowadzaniu oceny potrzeb Klienta i proponowaniu odpowiedniego rozwiązania
- analityczny umysł, umiejętność logicznego myślenia, wyciągania wniosków w oparciu o rzetelne dane
- kreatywność i myślenie systemowe
- duży stopień samodzielności w zakresie realizacji zadań
- dobra organizacja pracy i dokładność
- orientacja na zadania i terminowość
- doświadczenie w pracy na systemach CRM
- otwartość, komunikatywność oraz gotowość do uczenia się
- wysoka kultura osobista
- biegła znajomość pakietu MS Office
Mile widziane:
- znajomość podstawowych zagadnień związanych z Prawem Zamówień Publicznych
- doświadczenie w obsłudze platformy zakupowej
Na to możesz liczyć:
- wspólne rozwijanie naszej firmy i realny, bezpośredni wpływ na to, w jaki sposób działamy
- praca w pełnym wymiarze, na zasadach kontraktu B2B lub Umowy o Pracę
- wynagrodzenie między 7.000-10.500zł brutto na UoP (lub 8.000 a 12.000 zł netto + VAT na B2B). Twoje wynagrodzenie będzie uzależnione od oceny Twoich kompetencji. Po okresie próbnym do wynagrodzenia podstawowego otrzymasz premię w każdym miesiącu, w którym jako firma osiągniemy zysk
- praca w modelu stacjonarnym lub hybrydowym (z wdrożeniem na miejscu przez pierwsze 3 miesiące). Nasze wygodne i nowoczesne biuro znajduje się w centrum Poznania, nad Wartą, przy przystanku Serafitek
- do 26 dni płatnego wolnego na rok
- zwrot godzin pracy, za każdy dzień pracy stacjonarnej (a dzięki temu nawet do 2x więcej dni urlopu!)
- prywatna opieka zdrowotna z szerokim pakietem świadczeń już za 1 zł miesięcznie
- dofinansowanie wybranych przez Ciebie usług rozwojowych, w łącznej kwocie do 3.000zł/osobę rocznie
- dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego
- dofinansowanie do karty sportowej
- dopłata do obiadów w biurze
- coroczne podwyżki
- konwersatoria z języka angielskiego w firmie
Proces rekrutacji:
Pierwszym etapem rekrutacji będzie test stylu zachowań i osobowości, na który potrzebujesz ok. 30 minut. Dzięki niemu poznamy Twoje mocne strony, nie odrzucając Cię ze względu np. na samo CV. Każdy, kto wypełni test, otrzyma informację zwrotną, a wybrane osoby zaprosimy na rozmowę.
Etap 2 - rozmowa online
Etap 3 - spotkanie stacjonarnie w biurze
Etap 4 - decyzja
Kliknij "Aplikuj" i prześlij CV!