Aktualne oferty pracy

Profil firmy / działu handlowego GoPOS

 

 

O nas

 

Jesteśmy firmą oferującą oprogramowania POS —  Point Of Sale oraz sprzęt dla różnego rodzaju punktów usługowych, lokali gastronomicznych czy klubów. Chcemy, aby nasze rozwiązania wpływały na rozwój biznesu naszych klientów. Nasi specjaliści nieustannie pracują nad szukaniem nowoczesnych i ulepszonych sposobów, które okażą się pomocne innym firmom do osiągania celów.

Dostarczane przez nas narzędzia są proste i klarowne w obsłudze. Jednak w razie jakichkolwiek wątpliwości pozostajemy do dyspozycji naszych klientów i oferujemy wdrożenie oraz serwis programów. Do naszego zespołu należą kompetentni i wykwalifikowani specjaliści, chętni rozwoju i niesienia pomocy klientom. Naszym rozwiązaniom zaufało już ponad 500 znanych firm i dzięki temu mogą zwiększać sprzedaż i podnosić jakość swoich usług. Z naszych propozycji skorzystały takie marki jak ENERGYLANDIA, Tao, Terma Bania, Nowa Rezydencja i wiele innych. Nasi partnerzy i wdrożeniowcy świadczą pełną opiekę nad oferowanymi usługami. Korzystanie z naszych rozwiązań to inwestycja w nowoczesne oprogramowania, które usprawnią codzienną pracę.

 

Nasza oferta

 

Nasze działania dostosowujemy do potrzeb klientów. Posiadamy szeroki zakres programów dostosowanych do określonego typu działalności. Do naszej oferty należy system GoStock, który pozwoli minimalizować straty poprzez bezbłędne zarządzanie stanami magazynowymi. Bez względu na to, jaki typ działalności prowadzi nasz klient, aplikacja GoStock umożliwia precyzyjne analizowanie stanów magazynowych i automatyczne zamawianie brakujących produktów. Rozwiązanie okaże się pomocne nie tylko każdego dnia pracy, ale przede wszystkim podczas inwentaryzacji w celu określenia ilości sprzedawanych produktów.

W naszej ofercie znajduje się także aplikacja GoOrder, która pozwala na utworzenie swojego sklepu do zamawiania online. Platforma pozwala konfigurować menu, asortyment, metody płatności oraz tworzenie stref dostaw, w zależności od tego, czym zajmuje się nasz klient.

Dodatkowo oferujemy program lojalnościowy GoClient, dzięki któremu firma będzie miała możliwość nagradzania stałych, lojalnych klientów za pośrednictwem kuponów rabatowych i voucherów. Rozwiązania, które dostarczamy, zwiększają jakość obsługi aż o 40%.

Podążając za rozwijającą się technologią i obserwując potrzeby branży gastronomicznej, stworzyliśmy Kitchen Display System, który pozwala sprawnie komunikować się z personelem kuchni. Dzięki automatycznemu wyświetlaniu zamówień na monitorze przyjmowanie i wydawanie posiłków w lokalach stanie się jeszcze szybsze i skuteczniejsze.

Ostatnią propozycją, ale równie perfekcyjną i sprawdzoną jest aplikacja do automatyzacji zakupów GastroSupplier. To narzędzie pozwoli zaoszczędzić czas i zminimalizować pomyłki, występujące przy dokonywaniu zamówień z hurtowni. Innowacyjne rozwiązanie przygotuje zestaw najkorzystniejszych cen od różnych dostawców i przypisze je do finalnego zamówienia.