Co może dać Ci znajomość 3 typów Klienta wg Rona Hollanda?
Sprawdź czy Twój Klient jest emocjonistą, wzrokowcem czy słuchowcem.
Sprawdź czy Twój Klient jest emocjonistą, wzrokowcem czy słuchowcem.
Przeczytaj jak zaufanie i jego systematyczne budowanie przekłada się na wyniki sprzedażowe w pracy handlowca.
Przeczytaj jak pracownicy oceniają efektywność swojej pracy i czy home office jest taki straszny jak zakładano.
Przeczytaj o tym, jak człowiek, który nigdy nie miał nic wspólnego z handlem stał się liderem sprzedaży i rozwija swoją karierę zawodową w tym obszarze.
Tutaj call center! Dzień dobry w czym mogę pomóc? Czyli praktyczne wskazówki w sprzedaży / obsłudze telefonicznej Klienta.
Zapoznaj się z najbardziej skutecznymi kanałami sprzedaży czasopism rolniczych w prenumeracie na bazie praktycznego doświadczenia praktyka tego obszaru.
Przeczytaj jak pracować w call center - o postawie ciała, oddychaniu, artykulacji i emisji głosu w rozmowach telefonicznych z Klientem.
Sprawdź co handlowiec może zrobić, aby szybko zbudować swoją markę osobistą na portalu pracahandlowiec.pl
Mózg przeładowany, czyli jak wchłaniamy nadmierną ilość informacji
W artykule opisane zostały zasady budowy dobrego CV. Zasady wpływające na to, że CV zostanie przez Rekrutera zauważone, a kandydat otrzyma zaproszenie na rozmowę rekrutacyjną.
Wykorzystaj networking, wartość marki firmy oraz marki personalnej budując coraz większą sprzedaż.
Czym jest oraz jak pozyskiwać nowych klientów dzięki stosowaniu prawa zaznajomienia