Co zyskam zakładając darmowe konto pracownika i dodając swoje CV?
Możliwość aplikowania na oferty pracy jednym kliknięciem
Uzupełnij profil pracownika oraz dodaj swoje aktualne CV do konta.
Będąc zalogowanym na swoim koncie pracownika możesz wyszukać interesującą Cię ofertę pracy, a następnie kliknąć przycisk „Aplikuj” pod ogłoszeniem o pracę. CV prześle się automatycznie do Pracodawcy z Twojego konta pracownika.
Nie ma znaczenia z jakiego urządzenia korzystasz (smartfon, tablet, laptop czy komputer stacjonarny). Będąc zalogowanym na koncie pracownika Twoje aktualne CV zawsze trafi do Pracodawcy.
Znalazłeś interesującą Cię ofertę pracy na naszym portalu? Przestań martwić się o to czy akurat masz pod ręką aktualną wersję swojego CV. Zaloguj się na swoje konto i aplikuj. Nic prostszego!
Dotyczy ofert pracy w których Pracodawca nie korzysta z zewnętrznego systemu przesyłania CV.
Dostęp do statystyk i szczegółowych informacji o ofertach na które aplikowałeś
Zaloguj się na swoje konto pracownika i śledź na bieżąco na które oferty pracy aplikowałeś.
Jeżeli oferta na którą aplikowałeś wygasła na portalu, nadal będziesz miał do niej szybki dostęp z konta pracownika. Dzięki temu będziesz mógł ponownie skontaktować się z Pracodawcą (jeżeli udostępnił takie dane w ogłoszeniu o pracę).