Co to jest kampania reklamowa Facebook Ads

Co to jest kampania reklamowa Google Ads

Co to jest kampania reklamowa LinkedIn Ads

Kampanie reklamowe w Social Mediach pozwalają na dotarcie do tysięcy pasywnych osób

  • Kampanie reklamowe w social mediach to najskuteczniejsza metoda dotarcia do osób pasywnych. Osoby pasywne to takie, które nie wchodzą na portale pracy, nie szukają samodzielnie pracy lecz czekają, aż to praca znajdzie ich. Znajdzie poprzez reklamę ciekawego ogłoszenia o pracę w tych kanałach, w których codziennie spędzają swój czas. Takimi kanałami są przede wszystkim Facebook, google oraz LinkedIn.
  • Obecnie na rynku mamy ok. 5% bezrobocie. Oznacza to, że ok. 5% osób aktywnie szuka pracy, a pozostałe 95 % to osoby pasywne. Żeby do nich dotrzeć trzeba korzystać regularnie z social mediów. Obecnie nie wystarczy już tylko opublikować ogłoszenia o pracę na portalu ogłoszeń. Należy zadbać o to, żeby to ogłoszenie było widoczne również w social mediach dla osób pasywnych.
  • Kampanie w Social mediach pozwalają na punktowe dotarcie do osób w poszczególnych lokalizacjach, branżach, zawodach, o określonych zainteresowaniach i wiele więcej.

Uruchomienie kampanii jest szybkie, a koszt niski

Uruchomienie kampanii reklamowej w social mediach (Facebook, Google, LinkedIn) składa się z następujących etapów:

  1. Przygotowanie indywidualnej grafiki (nie dotyczy google ads), która będzie budziła zainteresowanie osób szukających pracy.
  2. Stworzenie copy (tekstu reklamowego), który zachęci osoby szukające pracy do kliknięcia w reklamę.
  3. Opublikowanie reklamy w wybranym medium społecznościowym.
  4. Monitoring oraz optymalizacja kosztu kliknięcia w reklamę.

Wszystkie powyższe czynności są wykonywane przez zespół ekspertów pracahandlowiec.pl.

Koszt uruchomienia i obsługi pojedynczej kampanii: 99 zł

Do powyższej ceny należy doliczyć budżet reklamowy, który będzie wykorzystany na reklamę w wybranych mediach społecznościowych.

Wybierz swój budżet reklamowy i rozpocznij przygodę w social mediach

W zależności od wybranego medium społecznościowego oraz atrakcyjności ogłoszenia o pracę wygenerowany ruch oraz jego jakość mogą się zmieniać. Eksperci pracahandlowiec uruchomili już ponad 1200 kampanii reklamowych i w oparciu o własne doświadczenie rekomendują następujące budżety reklamowe:

Facebook – optymalny budżet reklamowy na pojedyncze ogłoszenie to kwota ok. 300 zł. Średni koszt kliknięcia w reklamę na Facebook z naszego doświadczenia zawiera się w przedziale od 0,30 zł do 2 zł. Oznacza to, że budżet 300 zł pozwala na dotarcie od 150 do 1000 osób poszukujących pracy.

Google – optymalny budżet reklamowy na pojedyncze ogłoszenie to kwota ok. 500 zł. Średni koszt kliknięcia w reklamę google z naszego doświadczenia zawiera się w przedziale od 0,70 zł do 3 zł. Oznacza to, że budżet 500 zł pozwala na dotarcie od 150 do 700 osób poszukujących pracy.

LinkedIn – optymalny budżet reklamowy na pojedyncze ogłoszenie to kwota ok. 1000 zł. Średni koszt kliknięcia w reklamę na LinkedIn z naszego doświadczenia zawiera się w przedziale od 4 zł do 50 zł. Oznacza to, że budżet 1000 zł pozwala na dotarcie od 20 do 250 osób poszukujących pracy.

Zostaw kontakt - oddzwonimy!

Pomagamy firmom małym, średnim oraz dużym. Sprawdź jak możemy pomóc rozwinąć osobowo i kompetencyjnie dział sprzedaży w Twojej firmie!

Chciałbyś nas lepiej poznać, bez żadnych zobowiązań?

Zostaw swój adres e-mail, w zamian będziemy Cię informować o naszym rozwoju, trendach na rynku pracy, ciekawych analizach, nowościach oraz innych tematach, o których nie usłyszysz nigdzie indziej.

Dołącz do ponad 4 tys. ambitnych osób, które rozwijają osobowo i kompetencyjnie działy sprzedaży razem z nami!