Historia Klienta INDOORWAY
Link do referencji Indoorway -> kliknij tutaj!
Kim jest nasz klient?
Indoorway jest polską firmą technologiczną, która opracowała rozwiązanie IoT pozwalające na precyzyjną lokalizację oraz analizę pracy zasobów zaangażowanych w procesy produkcji oraz logistyki wewnętrznej. Dzięki systemowi Indoorway, firmy produkcyjne i logistyczne mogą obniżyć koszty operacyjne, poprawić wykorzystanie zasobów, bezpieczeństwo pracowników oraz wprowadzić dodatkową automatyzację procesów. Klientami Indoorway są głównie międzynarodowe firmy produkcyjne z branży motoryzacyjnej oraz FMCG.
Jak rozpoczęła się nasza współpraca?
Nasza współpraca rozpoczęła się w momencie, kiedy firma poszukiwała osoby na bardzo konkretne stanowisko: Business development manager (produkcja i logistyka).
Problem Klienta
Mieliśmy bardzo sprecyzowane oczekiwania w odniesieniu do powyższego stanowiska. Szukaliśmy osoby, która posiada ok. 5 lat doświadczenia w sprzedaży doradczej, w tym w sprzedaży rozwiązań technologicznych do dużych firm z sektora produkcyjnego lub logistycznego (co najmniej 10 000 m2 i ponad 150 pracowników). Dodatkowo interesowała nas podstawowa znajomość metodyki Lean Manufacturing oraz procesów związanych z logistyką produkcji (produkcja gniazdowa, pociąg logistyczny…).
Wprowadzone rozwiązania
Firma Indoorway zakupiła ogłoszenie na 30 dni publikacji w planie Biznes (lokalizacje - Wrocław, Kraków, Poznań, Katowice, Warszawa ) wsparte dwoma usługami consultingowymi oferowanymi przez portal pracahandlowiec.pl:
1. Dotarcie do osób pasywnych poprzez usługę "Indywidualnej kampanii ogłoszenia o pracę w Social Mediach". Jest to targetowana kampania ogłoszenia na Facebooku, którą eksperci z pracahandlowiec.pl samodzielnie przygotowują (grafika, treści) oraz samodzielnie zarządzają w zakresie prawidłowego dotarcia do grupy docelowej. Usługa ta pozwala na precyzyjne poszukiwania kandydatów wg takich kryteriów jak:
- lokalizacje,
- zainteresowania,
- branże,
- zawody.
2. Sprofilowanie ogłoszenia pod sprzedaż poprzez usługę "Przygotowania i optymalizacji treści ogłoszenia". Warunkiem brzegowym skutecznego procesu rekrutacji handlowców jest treść ogłoszenia. Jest to pierwszy etap procesu rekrutacji i treść, którą dostarczymy na wejściu procesu przekłada się proporcjonalnie na efekt w postaci otrzymanych jakościowych CV na końcu procesu. Tylko takie podejście gwarantuje sukces w dotarciu do „perełek”, których wszyscy Pracodawcy poszukują, a tylko niektórym udaje się je znaleźć!
W tej usłudze consultingowej zespół pracahandlowiec.pl bierze na siebie proces przygotowania treści ogłoszenia i jego kształtu tak, aby było sprofilowane pod konkretną grupę odbiorców i wzbudzało ich zainteresowanie.
- W pierwszym kroku takiej usługi wykonujemy audyt Państwa obecnego ogłoszenia.
- Następnie otrzymują Państwo od nas checklistę z pytaniami.
- Na podstawie wniosków z audytu oraz odpowiedzi na pytania z checklisty przygotowujemy treść ogłoszenia wraz z układem graficznym, które następnie Państwo akceptują.
Całość usługi realizuje dział responsywności ogłoszeń pracahandlowiec.pl , który na podstawie własnych analiz przygotowuje finalny kształt ogłoszenia mając na względzie uzyskanie dużego zainteresowania ogłoszeniem wśród poszukiwanej przez Państwa grupy odbiorców. Ponieważ usługa ta wykonywana jest w 100% ręcznie czas realizacji wynosi od 3 do 5 dni roboczych.
Skąd wiemy jak napisać ogłoszenie? Każdego miesiąca analizujemy setki ogłoszeń o pracę w sprzedaży i wiemy co działa, a co nie, żeby przyciągnąć odpowiednich kandydatów.
Rezultaty
W konsekwencji działań podjętych kompleksowo (publikacja ogłoszenia wsparta 2 usługami consultingowymi: indywidualna kampania w Social Mediach oraz przygotowanie i optymalizacja treści ogłoszenia) firma Indoorway przez 30 dni publikacji otrzymała 30 CV przy 780 odsłonach ogłoszenia. Pozwoliło to na zatrudnienie świetnego kandydata, który spełniał kryteria określone na wstępie rekrutacji podkreśla Pani Julia Saniewska - Head of Operations.
---
Jesteś pracodawcą i szukasz perełek sprzedażowych?
Zamów konsultację telefoniczną podczas której omówimy Twój proces rekrutacji i podpowiemy:
- Jak obniżyć koszty rekrutacji pracowników do działu handlowego / sprzedaży.
- Co zrobić, aby otrzymywać trafione CV.
- Jak napisać ogłoszenie o pracę budzące podziw i zainteresowanie kandydatów.
- Jak ocenić czy wybrany kandydat będzie realizował plan sprzedaży.
- Jak zbadać kompetencje pracowników działu sprzedaży i zaplanować ich rozwój.