Referencje od Klientów SANT-TECH

Historia Klienta SANT-TECH

Link do referencji SANT-TECH -> kliknij tutaj!

 

Kim jest nasz klient?

Firma SANT-TECH zajmuje się produkcją zaawansowanych maszyn do obróbki strumieniowo-ściernej i systemów filtrowo-wentylacyjnych dla przemysłu. Ważną misją firmy jest również zaspokajanie indywidualnych potrzeb Klientów, poprzez wytwarzanie customowych maszyn oraz urządzeń technologicznych, stawiając tym samym na automatyzację produkcji i procesów technologicznych.
SANT- TECH nawiązuje współpracę zarówno z małymi, rodzinnymi biznesami, jak i korporacjami o szerokich zasięgach. Dzięki wyspecjalizowanej kadrze, wieloletnim doświadczeniu i zapleczu warsztatowemu firma jest w stanie sprostać nawet najbardziej wymagającym pomysłom Klientów.

Jak rozpoczęła się współpraca?

Nawiązaliśmy współpracę w lutym ubiegłego roku, gdy firma SANT-TECH poszukiwała osoby na stanowisko Specjalisty ds. sprzedaży, Doradcy Klienta (sprzedaż maszyn i urządzeń).

 

Problem klienta

Firma SANT-TECH jako główny problem wskazała kwestię otrzymywania dużej liczby CV zupełnie niedopasowanych do ogłoszenia.  

 

Wprowadzone rozwiązania

Firma SANT-TECH zdecydowała się na publikację ogłoszenia w Planie Premium oraz jedną usługę dodatkową: Promocję ogłoszenia Facebook.

  1. Plan Premium obejmuje udostępnienie ogłoszenia na 30 dni. Oferta dotyczy jednego wakatu w jednej lokalizacji. W cenie jest również jedno odświeżenie ogłoszenia, a także edycja szaty graficznej, możliwość dodania video oraz wsparcie online, jak i telefoniczne ze strony specjalistów portalu pracahandlowiec.
  2. Promocja ogłoszenia za pomocą portalu Facebook jest świetnym, dwutorowym działaniem: pozwala dotrzeć do kandydatów pasywnych (czyli takich, którzy w obecnej chwili nie poszukują pracy) oraz ma pozytywny wpływ na wizerunek firmy. Co więcej, osoby, którym wyświetla się reklama nie są przypadkowe, lecz wybrane pod względem lokalizacji i zainteresowań, tak by otrzymane przez firmę CV były jak najbardziej trafne.

 

Rezultaty

Podjęte działania (w szczególności odpowiednio staragetowana kampania Facebookowa) spowodowały, że oferta pracy firmy SANT-TECH została wyświetlona 466 razy oraz 18 kandydatów wysłało swoje aplikacje.

 

Podsumowanie

Polityka firmy pracahandlowiec, zgoła odmienna od  filozofii liderów rynku ogłoszeń, przynosi oczekiwane rezultaty. „Zaufałem Pani Agnieszce, która zaprezentowała mi zupełnie inne podejście do rekrutacji osób na stanowiska sprzedażowe. Inne w kontekście nastawienia na jakość CV zamiast ilość.” – mówi Daniel Sztorc, Dyrektor d.s. Handlu i Marketingu. „Pomimo, że początkowo byłem sceptycznie nastawiony to otrzymany efekt spełnił moje oczekiwania. Portal pracahandlowiec.pl dostarczył 18 CV, z czego 80% mogę określić jako jakościowe. Dodatkowo interesująco wygląda również fakt, że ok. 90% otrzymanych CV są to nowe CV, które nie powtórzyły się z tymi, które otrzymałem wcześniej z innych portali.” Ta opinia pokazuje, jak dużą wartość mają działania pozwalające dotrzeć do ściśle wybranej grupy kandydatów, a takie zadanie mają właśnie kampanie prowadzone w social mediach.

 

 

---

 Jesteś pracodawcą i szukasz perełek sprzedażowych?

Zamów konsultację telefoniczną podczas której omówimy Twój proces rekrutacji i podpowiemy:

  • Jak obniżyć koszty rekrutacji pracowników do działu handlowego / sprzedaży.
  • Co zrobić, aby otrzymywać trafione CV.
  • Jak napisać ogłoszenie o pracę budzące podziw i zainteresowanie kandydatów.
  • Jak ocenić czy wybrany kandydat będzie realizował plan sprzedaży.
  • Jak zbadać kompetencje pracowników działu sprzedaży i zaplanować ich rozwój.