Historia Klienta OLPE
Link do referencji OLPE -> kliknij tutaj!
Kim jest nasz klient?
Firma OLPE jest oficjalnym i wyłącznym dystrybutorem marki IPC w Polsce. Oferuje swoim klientom wyspecjalizowane urządzenia czyszczące, cechujące się wysoką skutecznością oraz jakością wykonania. Nabywcom zapewnia zarówno wsparcie w wyborze odpowiedniego sprzętu, jak i opiekę gwarancyjną i pogwarancyjną. OLPE swoje produkty kieruje do przedstawicieli branży profesjonalnego sprzątania oraz użytkowników prywatnych.
Jak rozpoczęła się współpraca?
Współpraca rozpoczęła się przy okazji rekrutacji na stanowisko Doradcy techniczno-handlowego.
Problem klienta
Firma OLPE chciała zatrudnić pracownika z wiedzą techniczną, dotyczącą oferowanego przez firmę produktu. Na innych portalach nie udało się znaleźć pracowników, stąd firma poszukiwała nowych, skutecznych rozwiązań w zakresie rekrutacji handlowców.
Wprowadzone rozwiązania
Firma OLPE skorzystała z ogłoszenia w planie Ultra oraz z 5 płatnych usług dodatkowych.
- Przygotowanie i optymalizacja ogłoszenia – czyli stworzenie takiej oferty, by wzbudzała zainteresowanie kandydatów oraz wyróżniała się na tle konkurencyjnych ofert.
- Promocja ogłoszenia Facebook – Facebook jest najpopularniejszą platformą, z której korzystają codziennie miliony Polaków. Pozwala ona na ścisły dobór kryteriów (lokalizacja, zainteresowania), co owocuje aplikacjami konkretnych kandydatów z wymaganymi cechami.
- Promocja ogłoszenia LinkedIn – ten portal również daje szerokie możliwości selekcji kandydatów. Co więcej, jest portalem biznesowym, a więc ściśle związanym z poszukiwaniem pracy.
- Wyróżnienie ogłoszenia na listingu ofert – czyli użycie kolorowego logotypu „super oferta” na listingu ogłoszeń, który wzbudza zainteresowanie potencjalnych pracowników.
- Dwa dodatkowe odświeżenia ogłoszenia na listingu ofert – przenoszące ogłoszenie na najwyższe miejsca portalu pracahandlowiec.pl.
Rezultaty
Dzięki szeroko podjętym działaniom (publikacja oferty poprzedzona przygotowaniem i optymalizacją ogłoszenia, promowanego następnie w portalach Facebook i LinkedIn oraz użycie wyróżnienia i odświeżeń) firma OLPE przez 30 dni publikacji otrzymała 50 CV przy 1277 odsłonach ogłoszenia.
Podsumowanie
Zastosowane i rekomendowane rozwiązania rekrutacyjne oraz wspierające przyniosły oczekiwany rezultat. Warto zwrócić szczególnie uwagę na fakt, że naszym celem było dotarcie do kandydatów pasywnych poprzez zastosowanie dedykowanych kampanii Facebook i LinkedIn. Dzięki szczegółowemu targetowaniu osiągnęliśmy zakładane w tej rekrutacji cele, podkreśla Prezes Zarządu firmy OLPE – Pan Bartłomiej Ledwiński.
---
Jesteś pracodawcą i szukasz perełek sprzedażowych?
Zamów konsultację telefoniczną podczas której omówimy Twój proces rekrutacji i podpowiemy:
- Jak obniżyć koszty rekrutacji pracowników do działu handlowego / sprzedaży.
- Co zrobić, aby otrzymywać trafione CV.
- Jak napisać ogłoszenie o pracę budzące podziw i zainteresowanie kandydatów.
- Jak ocenić czy wybrany kandydat będzie realizował plan sprzedaży.
- Jak zbadać kompetencje pracowników działu sprzedaży i zaplanować ich rozwój.