Referencje od Klientów Traffin Oil

Historia Klienta TRAFFIN OIL

Link do referencji Traffin Oil -> kliknij tutaj!

 

Kim jest nasz klient?

Firma Traffin Oil działa na polskim rynku od 2009 roku, a swoim zasięgiem obejmuje również Czechy i Słowację. Dzięki zaawansowanej logistyce za pomocą kilkudziesięciu samochodów firma każdego dnia odbiera oleje jadalne od restauracji, firm gastronomicznych, gmin i osób prywatnych, by następnie we własnych fabrykach je przetworzyć i zamienić w biopaliwo. Tym samym Traffin Oil bierze udział w zmniejszaniu śladu węglowego, co jest ważną misją, przyczyniającą się do ratowania naszej planety.

 

Jak rozpoczęła się współpraca?

Współpraca rozpoczęła się wiosną 2022 roku przy okazji rekrutacji na stanowisko Przedstawiciela Handlowego. Od tamtej pory firma Traffin Oil korzysta z usług portalu pracahandlowiec regularnie.

 

Problem klienta

Głównym problem wskazywanym przez firmę Traffin Oil było otrzymywanie zbyt małej ilości CV, niespełniających wymagań postawionych w ogłoszeniach o pracę.

 

Wprowadzone rozwiązania

Firma Traffin Oil zdecydowała się na publikację ogłoszenia na 60 dni w planie Biznes. Pakiet obejmował 3 ogłoszenia na stanowisko Przedstawiciela Handlowego.

Klient do każdego ze swoich ogłoszeń dobrał również następujące usługi dodatkowe:

  1. Promocję ogłoszenia Facebook – która wykorzystuje algorytm Facebooka, pozwalający dotrzeć z reklamą do konkretnej grupy odbiorców zawężonej za pomocą lokalizacji i zainteresowań. Skutkiem tego jest zainteresowanie ofertą pracy osób pasywnych na rynku pracy. Osoby pasywne to takie, które samodzielnie nie przeglądają portali pracy i samodzielnie nie szukają aktywnie pracy. Żeby dotrzeć do osób pasywnych należy dotrzeć do nich z dedykowaną reklamą, najlepiej w mediach społecznościowych z których codziennie korzystają.
  2. Dodatkowe odświeżenie ogłoszenia na listingu ofert – które przenosi ofertę o pracę na sam szczyt listy ogłoszeń. Skutkiem tego jest większe zainteresowanie kandydatów ofertą pracy poprzez jej lepszą widoczność.
  3. Wyróżnienie ogłoszenia na listingu ofert – czyli podkreślenie ogłoszenia za pomocą pomarańczowego znacznika „Super oferta”, przykuwającego uwagę osób odwiedzających witrynę pracahandlowiec.

 

Rezultaty

Zakupione ogłoszenia oraz usługi dodatkowe przyniosły oczekiwane rezultaty: każde z ogłoszeń zostało wyświetlone średnio ok. 800 razy, a dział rekrutacji otrzymał średnio 31 CV.

 

Podsumowanie

Wprowadzone rozwiązania okazały się strzałem w 10tkę. Szczególną uwagę warto zwrócić na usługi dodatkowe wybrane przez klienta, które przyczyniły się do wzrostu zainteresowania ogłoszeniem i przyciągnęły aspirujące osoby. „Portal pracahandlowiec.pl, w odróżnieniu od innych portali, dostarcza dużo więcej jakościowych kandydatów, którzy odpowiadają naszym potrzebom biznesowym” – chwali Iwona Kędzierska, Kierownik działu HR. „Polecam współpracę z portalem pracahandlowiec.pl wszystkim, którzy szukają pracowników do obszaru sprzedaży i obsługi klienta.”

 

 

---

 Jesteś pracodawcą i szukasz perełek sprzedażowych?

Zamów konsultację telefoniczną podczas której omówimy Twój proces rekrutacji i podpowiemy:

  • Jak obniżyć koszty rekrutacji pracowników do działu handlowego / sprzedaży.
  • Co zrobić, aby otrzymywać trafione CV.
  • Jak napisać ogłoszenie o pracę budzące podziw i zainteresowanie kandydatów.
  • Jak ocenić czy wybrany kandydat będzie realizował plan sprzedaży.
  • Jak zbadać kompetencje pracowników działu sprzedaży i zaplanować ich rozwój.