Transgourmet Polska Sp. z o. o.

https://www.selgros.pl/praca

4300

Aktualne oferty pracy

Profil firmy / działu handlowego Transgourmet Polska Sp. z o. o.

 

Jakie produkty / usługi dostarcza Transgourmet?

Transgourmet jest dystrybutorem gastronomii, HoReCa oraz punktów zbiorowego żywienia. Podstawę naszej działalności stanowią profesjonalna flota samochodów, nowoczesne Centrum Logistyczno-Magazynowe oraz wykwalifikowani pracownicy. Celem firmy Transgourment jest pozycja wiodącego specjalisty i lidera rynku dostaw do gastronomii w Polsce. Naszą firmę cechuje wysoka jakość produktów, szeroki asortyment i najwyższy poziom Service Level.

Na Transgourmet Polska składają się dwie marki handlowe: Transgourmet Foodservice i Selgros Cash & Carry.

Transgourmet Foodservice działa nieprzerwanie od 2015 roku, czyli czasu powstania pierwszego nowoczesnego centrum logistyczno-magazynowego w Ożarowie Mazowieckim pod Warszawą. Specjalnością firmy są hurtowe dostawy dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych i punktów zbiorowego żywienia. Oferujemy nie tylko żywność, ale także profesjonalne wyposażenie i urządzenia niezbędne w profesjonalnych kuchniach.

Selgros to sieć sklepów handlu hurtowego. W swoim asortymencie posiadamy artykuł spożywcze i przemysłowe wysokiej jakości. Swoją działalność rozpoczęliśmy w 1997 roku w Poznaniu. Dziś możemy pochwalić się halami w 19 lokalizacjach w Polsce, ponad 4000 pracowników i 1,9mln klientów.

 

W jakich działach mogę znaleźć zatrudnienie?

  • Obsługa Klienta Profesjonalnego – główne zadanie tego sektora to pomoc w realizacji celów biznesowych naszych Klientów.
  • Magazyn Transgourmet / Hale Selgros Cash & Carry – domeną tego sektora jest dbałość o to, by świadczone przez nas usługi i dostępne produkty były najwyższej jakości.
  • Specjaliści / Administracja – obowiązkiem tego działu jest ciągłe usprawnianie naszej firmy, poprzez pracę z dokumentami, bazami danych i realizację ustalonego planu.

 

Jak Transgourmet dba o pracowników?

Najważniejszy jest dla nas rozwój, dlatego dysponujemy różnymi formami szkoleniowymi, które wspierają pracowników. Planując Twoją ścieżkę kariery, bierzemy pod uwagę indywidualne zdolności i predyspozycje. Odpowiadamy również na potrzeby wynikające ze specyfiki Twojego stanowiska pracy. Pracownik jest dla nas największą wartością. 

 

Jak przebiega proces rekrutacji?

Proces rekrutacji rozpoczyna się w momencie przesłania przez Ciebie zgłoszenia. Jeśli Twoja aplikacja nas zainteresuje, skontaktujemy się z Tobą. Początkowo przeprowadzimy rozmowę wstępną lub zaprosimy Cię na spotkanie, w czasie którego omówimy szczegóły zatrudnienia. Bardzo ważna jest dla nas informacja zwrotna – otrzymasz ją od nas w ustalonym terminie. Mamy nadzieję, że spotkanie przebiegnie pomyślnie i zdecydujemy się na podjęcie współpracy. W takiej sytuacji dostaniesz od nas ofertę zatrudnienia. Jeśli ją zaakceptujesz, wypełnimy dokumenty i hura! Jesteś naszym pracownikiem!