Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Regional Sales Manager

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Dyrektor handlowy - Dyrektor sprzedaży

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Przedstawiciel Handlowy branża OzE

Prowizja: 1 000 - 50 000 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja prowizja
1 000 - 50 000 zł
Samochód Baza kontaktów

Przedstawiciel Handlowy branża OzE

Prowizja: 1 000 - 50 000 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja prowizja
1 000 - 50 000 zł
Samochód Baza kontaktów

Przedstawiciel Handlowy branża OzE

Prowizja: 1 000 - 50 000 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja prowizja
1 000 - 50 000 zł
Samochód Baza kontaktów

Przedstawiciel handlowy z językiem niemieckim

Podstawa: Nieujawniona
Samochód
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód

Specjalista ds. sprzedaży

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Regionalny Kierownik Sprzedaży

Prowizja: 1 000 - 50 000 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja prowizja
1 000 - 50 000 zł
Samochód Baza kontaktów

Przedstawiciel Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
  • Vectra S.A.
  • B2B, B2C
  • Telco - Telefonia mobilna i stacjonarna
  • 26-04-2024
  • 0 lokalizacji -> 0 wakatów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów

Regionalny Kierownik Sprzedaży

Prowizja: 1 000 - 50 000 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja prowizja
1 000 - 50 000 zł
Samochód Baza kontaktów

Asystent działu handlowego

IDEA commerce S.A.

40

https://www.idea-commerce.com/

Ogłoszenie ważne do: 25-12-2021

Umowa o pracę

Forma zatrudnienia

Doradca / Obsługa Klienta

Poziom stanowiska

Stacjonarna

Rodzaj pracy

1 - 3 lat

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Bydgoszcz

Kluczowe umiejętności

Budowanie relacji Cold call

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

 

 

Asystent działu handlowego

Jeśli...

  • czerpiesz przyjemność z kontaktu z ludźmi, lubisz z nimi rozmawiać i wspierać w rozwiązywaniu ich problemów;
  • lubisz wyzwania i cele – chcesz widzieć dowody swojego sukcesu;
  • rozumiesz, że umówienie spotkania handlowego to nie przypadek czy szczęście, ale metodyczne wykonywanie określonych zadań;
  • posiadasz nastawienie, dzięki któremu nie rozpraszasz się, gdy słyszysz „nie” od klienta i dalej robisz swoje;
  • samodoskonalenie jest dla Ciebie częścią życia, bo rozumiesz, że ciągła nauka decyduje o Twoich sukcesach zawodowych…

 

… to być może jesteś osobą, której szukamy! 😊

Szukamy bowiem dojrzałych emocjonalnie i życiowo osób, które rozumieją, że umawianie spotkań to pomaganie ludziom i troszczenie się o ich dobro, a nie tanie sztuczki.

 

Kilka słów o nas:

IDEA Commerce powstała dlatego że, wierzymy w to że, najlepsze rozwiązania dla rynku e-commerce to takie, które ułatwiają prace i są przyjazne dla użytkownika. Codziennie dążymy do udoskonalania biznesów naszych Klientów. Razem tworzymy, rozwijamy i wdrażamy wielkie idee. W ten sposób wypracowaliśmy sobie status lidera branży e-commerce w Polsce.

 

Na czym polega praca asystenta działu handlowego w IDEA Commerce?

  • Jesteś odpowiedzialny/a za umawianie terminów prezentacji handlowych dla specjalistów ds. sprzedaży.
  • Twoją rolą jest ocenić, czy dany przedsiębiorca chce rozwijać swoją firmę z pomocą naszych narzędzi. Jeśli tak, proponujesz mu rozmowę dotyczącą naszego najważniejszego produktu – systemu ERP dla branży e-commerce w Polsce.

 

Co to dla Ciebie oznacza w praktyce?

Twoim zadaniem jest zapisanie w systemie osoby zainteresowanej spotkaniem w sprawie usprawnienia obsługi sklepu internetowego i marketplace’ów. Nie ma tutaj żadnej sprzedaży. Pracujesz w nowoczesnym biurze w centrum Bydgoszczy. Masz stałe wynagrodzenie i prowizję. Działasz od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Weekendy wolne.

 

To oferujemy:

  • Wynagrodzenie podstawowe 2500 – 3200 zł netto + premia,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Stała praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16,
  • Żadnych nadgodzin i pracy w weekendy,
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twoich bliskich,
  • Grupowe ubezpieczenie na życie,
  • Onboarding - pełne wsparcie i wdrożenie stanowiskowe,
  • Podnoszenie kwalifikacji poprzez szkolenia,
  • Możliwość awansu wewnętrznego na stanowisko specjalisty ds. sprzedaży,
  • Wygodne biuro zlokalizowane w centrum miasta,
  • Najwyższej jakości narzędzia pracy,
  • Spotkania integracyjne,
  • Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej.

 

Wymagania:

Zgłoś się do nas, jeśli spełniasz poniższe wymagania:

  • Zgłoś się do nas, jeśli spełniasz poniższe wymagania:
  • Odpowiadasz TAK na wszystkie pytania z początku ogłoszenia,
  • Masz doświadczenie w telefoniczne obsłudze klienta min. 1 rok
  • Twoimi Klientami byli głównie przedsiębiorcy i rozumiesz ich wyzwania,
  • Masz dobre umiejętności komunikacyjne i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • Jesteś zorientowany/a na wyniki pracy, skrupulatność i rzetelność to Twoje cechy,
  • Jesteś dopasowany/a do naszego zespołu (dokładnie zapoznaj się z opisem naszych wartości i uczciwie oceń, czy do nas pasujesz)

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz