Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty firmy Adreams M. Smerda Sp.k.

Pracownik Tymczasowy - umowa zlecenie

Podstawa: Nieujawniona
  • 310 lokalizacji -> 311 wakatów
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Przedstawiciel Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Doradca ds. Nieruchomości (szkolimy od podstaw)

Prowizja: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja prowizja
Nieujawniona
Baza kontaktów

Przedstawiciel Handlowy

Podstawa: 5 500 - 6 500 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
5 500 - 6 500 zł
Samochód Baza kontaktów

Specjalista ds. sprzedaży OZE i termomodernizacji

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Specjalista ds. sprzedaży i wycen – rynek amerykański (USA)

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów

Regional Sales Manager

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Doradca Klienta - Nowy Elektromarket

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Specjalista ds. sprzedaży

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Doradca Klienta

Adreams M. Smerda Sp.k.

15

https://www.adreams.pl

Ogłoszenie ważne do: 16-07-2024

Umowa o pracę

Forma zatrudnienia

Sprzedawca / Kasjer

Poziom stanowiska

Stacjonarna

Rodzaj pracy

Brak

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Tomaszów Mazowiecki

Kluczowe umiejętności

Sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy Dbanie o najwyższą jakość obsługi Zapewnienie klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

Firma Adreams zajmuje się szeroko rozumianym doradztwem personalnym oraz marketingem, w tym budowaniem marek oraz wizualnych kampanii reklamowych. Dbamy o wizerunek i rozpoznawalność współpracujących z nami marek.  Nie boimy się wyzwań i nieszablonowych pomysłów. Świadczymy usługi dla największych podmiotów gospodarczych na rynku z zakresu handlu.

 

Dla naszego klienta, lidera branży AGD/IT/RTV w Polsce, poszukujemy pracownika na stanowisko:

Doradca Klienta

Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller)

 

Dlaczego powinieneś aplikować na tą ofertę?

  • Nie będziesz musiał się martwić o swoją pracę. Nasz Klient oferuje Ci stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bez okresu próbnego. Zostaniesz zatrudniony bezpośrednio u pracodawcy.
  • Możesz liczyć na wsparcie w wykonywaniu swoich codziennych obowiązków. Zarówno pracodawca jak i pozostali pracownicy będą służyć Ci pomocną dłonią, jeśli tylko będziesz tego potrzebować. W dodatku możesz skorzystać z opieki od fundacji Media Expert „Włącz się”.
  • Otrzymasz zniżki na zakup sprzętu w elektromarketach klienta oraz szeroki pakiet benefitów, w którym znajdziesz prywatną opiekę medyczną Medicover (również dla Twojej rodziny), dofinansowanie do karty Multisport oraz ubezpieczenie dla Ciebie i bliskich na preferencyjnych warunkach.
  • A może dodatkowe pieniądze? Firma oferuje bony i premie świąteczne, nagrody jubileuszowe oraz Program Poleceń Pracowników, w którym możesz zyskać do 2 000 zł za osobę.
  • Nasz klient stawia na rozwój swoich pracowników, Otrzymasz szeroki pakiet szkoleń sprzedażowych i produktowych, które pozwolą Ci na ciągłe doskonalenie Twojej wiedzy i umiejętności. Będziesz mieć również realną szansę na awans w strukturach firmy.

 

Kogo dokładnie szukamy?

  • Szukamy osób, które potrafią wysłuchać i zrozumieć klienta oraz mają przy tym wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
  • Kandydat powinien być zorientowany na osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych z jak najlepszym rezultatem.
  • Powinien dbać o własny rozwój poprzez dążenie do poszerzania swojej wiedzy i podnoszenia kompetencji.
  • Doświadczenie w branży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutem. Nie martw się jednak, jeżeli go nie posiadasz - wszystkiego Cię nauczymy.

 

Czym będziesz się zajmować?

  • Jako Doradca Klienta będziesz zajmował się sprzedażą produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy.
  • Będziesz przeprowadzał rozmowy handlowe z klientami, w tym wysłuchiwał ich potrzeb i w oparciu o nie dobierał odpowiednie rozwiązania oraz dostarczał informacji na temat produktów, dodatkowych usług i aktualnych promocji.
  • W dodatku będziesz odpowiedzialny za ekspozycję towarów, dbanie o porządek i ład w elektromarkecie oraz za przyjmowanie dostaw do sklepu.

 

Jak będziesz wynagradzany?

  • Za swoją pracę otrzymasz stabilne wynagrodzenie podstawowe, którego wysokość będzie zależna od posiadanych przez Ciebie kompetencji. Będziesz miał również możliwość wypracowania wysokiej premii za wyniki Twojej pracy.
  • Średnie wynagrodzenie osób pracujących na tym stanowisku wynosi około 6100 zł brutto. Warto zauważyć, że ponad 20% Doradców zarabia pensję w przedziale 7 000 – 8 000 zł, natomiast 10% - 9 000 zł. Wierzmy, że dzięki Twojemu zaangażowaniu znajdziesz się w tej dziesiątce!
  • Co więcej, otrzymasz promesę, czyli gwarancję premii przez pierwsze 3 miesiące Twojej pracy. Będziesz mógł dzięki temu spokojnie wdrożyć się w sprzedaż i struktury firmy.

 

Zainteresowała Cię ta oferta?

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz