Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Doradca Klienta - Umowa zlecenie

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca Klienta - Umowa zlecenie

Podstawa: Nieujawniona
  • 2 lokalizacje -> 2 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Kierownik Elektromarketu

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca ds. Nieruchomości (szkolimy od podstaw)

Prowizja: Nieujawniona
Baza kontaktów
  • 2 lokalizacje -> 4 wakaty
Pensja prowizja
Nieujawniona
Baza kontaktów

Doradca Klienta

Podstawa: 6 000 - 10 000 zł
Pensja podstawowa
6 000 - 10 000 zł

Doradca Klienta - Umowa zlecenie

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Specjalista ds. sprzedaży OZE i termomodernizacji

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Doradca ds. sprzedaży samochodów

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów

Regional Sales Manager

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Regionalny Menadżer ds. Sprzedaży

VULCAN Sp. z o.o.

400

https://www.vulcan.edu.pl/

Ogłoszenie ważne do: 26-06-2024

Kontrakt B2B

Forma zatrudnienia

Przedstawiciel handlowy

Poziom stanowiska

Wyjazdowa

Rodzaj pracy

1 - 3 lat

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Szczecin, Zielona Góra

Kluczowe umiejętności

Budowanie relacji z klientem Gotowość do działania Komunikatywność

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

VULCAN Sp. z o.o. to największy edtech w Polsce, ekspert w dziedzinie zarządzania oświatą, lider w dostarczaniu oprogramowania dla szkół, tworzący innowacyjne narzędzia informatyczne. Jesteśmy częścią Sanoma Learning, wiodącej europejskiej firmy edukacyjnej, z siedzibą w Helsinkach, działającej w dwunastu krajach, m.in.: Belgii, Holandii, Szwecji, Włoszech, Hiszpanii i Polsce.

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Regionalny Menadżer ds. Sprzedaży

 

Opis stanowiska:

  • zarządzanie dedykowanym portfelem klientów na wyznaczonym terenie;
  • prowadzenie procesu sprzedażowego od analizy potrzeb, przez wprowadzenie umów, zleceń do wystawienia faktury;
  • prowadzenie prezentacji oraz negocjacje ofert i kontraktów handlowych;
  • ścisła współpraca z działami operacyjnymi w celu tworzenia optymalnych rozwiązań dla klientów i utrzymania ich satysfakcji;
  • budowanie wizerunku firmy i relacji z klientem.

 

Wymagania:

  • zapraszamy do współpracy osoby, które posiadają doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z pozyskiwaniem i obsługą klientów min. 2 lata;
  • potrafią umiejętnie identyfikować potrzeby klienta, budować relacje i mówić językiem korzyści;
  • nie wyobrażają sobie pracy zza biurka i są gotowe do pracy w terenie;
  • nasz idealny kandydat powinien być otwarty i pomysłowy, ponadto posiadać wewnętrzny drive i energię w działaniu.

 

Oferujemy:

  • współpracę w oparciu o kontrakt B2B - służymy wsparciem w zakresie zakładania działalności gospodarczej;
  • narzędzia pracy - laptop, telefon i samochód wraz z kartą paliwową;
  • wynagrodzenie zależne od efektów (podzielone na część stałą, prowizje i określony % zysku od pozyskanej transakcji);
  • możliwość skorzystania z pakietu medycznego, ubezpieczenia i karty multisport na peferencyjnych warunkach;
  • szkolenia wstępne i rozwijające kompetencje;
  • współpracę w zespole innych regionalnych menadżerów z pozytywnie nastawionym, lubiącym ludzi i otwartym na nowe pomysły szefem;
  • okazję do realizacji ambitnych projektów w firmie będącej liderem na rynku rozwiązań IT dla oświaty.

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij CV!

 

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz