Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Regional Sales Manager

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Doradca Klienta B2B ds. sprzedaży energii

Podstawa: 3 500 - 4 500 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
3 500 - 4 500 zł
Samochód Baza kontaktów

Doradca handlowy - branża OZE [wysoki system prowizyjny wraz z podstawą]

Podstawa: 3 000 - 5 000 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
3 000 - 5 000 zł
Samochód Baza kontaktów

Project Manager Regionalny

Prowizja: 2 000 - 20 000 zł
Baza kontaktów
Pensja prowizja
2 000 - 20 000 zł
Baza kontaktów

Przedstawiciel handlowy z językiem niemieckim

Podstawa: Nieujawniona
Samochód
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód

Specjalista ds. sprzedaży

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Regionalny Kierownik Sprzedaży NOWA

Prowizja: 1 000 - 50 000 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja prowizja
1 000 - 50 000 zł
Samochód Baza kontaktów

Przedstawiciel Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
  • Vectra S.A.
  • B2B, B2C
  • Telco - Telefonia mobilna i stacjonarna
  • 19-04-2024
  • 4 lokalizacje -> 10 wakatów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów

Doradca handlowy - branża OZE [wysoki system prowizyjny wraz z podstawą]

Podstawa: 3 000 - 5 000 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
3 000 - 5 000 zł
Samochód Baza kontaktów

Regionalny Menadżer ds. Sprzedaży

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Przedstawiciel Handlowy

Primulator Sp. z o.o.

92

http://www.primulator.pl

Ogłoszenie ważne do: 15-02-2023

Umowa o pracę

Forma zatrudnienia

Przedstawiciel handlowy

Poziom stanowiska

Stacjonarna + Wyjazdy

Rodzaj pracy

Brak

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Zabrze, Śląskie

Kluczowe umiejętności

Znajomość technik sprzedaży Prezentacje handlowe Budowanie relacji

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

Firma Primulator od ponad 30 lat koncentruje się na zapewnieniu najwyższej jakości koncepcji i rozwiązań B2B dla sektora HoReCa. Zapewniamy kompleksowe rozwiązania dla kawiarni, lodziarni, cukierni, piekarni i hoteli – od technologicznej fazy projektowej lokalu, poprzez wyposażenie w sprzęt, kończąc na szkoleniach, oczywiście przy zapewnieniu najwyższej jakości usług serwisowych dostępnych 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.  

Wieloletnia współpraca z klientami sieciowymi pozwoliła nam wypracować optymalne rozwiązania m.in. dla sieci kącików kawowych i bistro na stacjach paliw, kawiarni i hipermarketów, szczególnie w koncepcji c-stores, gdzie minimalizacja czasu obsługi klienta, niezawodność urządzeń, powtarzalność, a przede wszystkim najwyższa jakość oferowanych produktów jest kluczem do sukcesu.

 

W związku z nieustannym rozwojem firmy aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: 

Przedstawiciel Handlowy

 

Kogo dokładnie szukamy?

  • Osób ambitnych, posiadających ok. 2-3 letnie doświadczenie w branży gastronomicznej, które są dyspozycyjne do częstych wyjazdów służbowych i posiadają czynne prawo jazdy kat. B.
  • Ludzi, którzy potrafią szybko uczyć się i dostosowywać do zmieniających się warunków rynkowych, co pozwoli im na skuteczne wykonywanie swoich obowiązków i sprawne radzenie sobie z nowymi wyzwaniami, jakie stawia przed nimi branża gastronomiczna.
  • Bardzo ważne jest dla nas, aby potencjalni kandydaci posiadali również wiedzę na temat rynku HoReCa, co pozwoli im sprawnie poruszać się w tym obszarze. Zależy nam na znajomości firm działających w tej branży, charakterystyce lokalnych restauracji, hoteli, kawiarni, lodziarni itp., a także wiedzy dot. profesjonalnych urządzeń wyposażenia branży HoReCa.
  • Osób skupionych na realizacji wyznaczonych celów, nastawionych na osiąganie sukcesów w swojej pracy i wykazujących się dużym stopniem zaangażowania.
  • Kandydatów wyróżniających się wysoką kulturą osobistą, ponieważ ich zachowanie
    i sposób bycia będą wpływały na wizerunek naszej firmy.
  • Zwracamy również uwagę na dobrą znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie, która będzie przydatna do realizacji codziennych obowiązków.

 

Czym będę się zajmował?

  • Będziesz odpowiedzialny za sprzedaż B2B profesjonalnych urządzeń gastronomicznych.
  • Sprzedaż będziesz realizował, doradzając Klientowi najlepsze rozwiązania, zidentyfikowane przez Ciebie na podstawie jego aktualnych potrzeb i wymagań.
  • Będziesz aktywnie pozyskiwał nowych Klientów (ok. 20% leadów dostarcza firma, 80% leadów pozyskujesz samodzielnie przy wykorzystaniu dowolnych metod prospectingowych) i utrzymywał długofalowe relacje z obecnymi Klientami firmy.
  • Będziesz odpowiedzialny za realizację założonego planu działania i sprzedaży oraz reprezentowanie firmy podczas różnego rodzaju wydarzeń, takich jak targi czy prezentacje.

 

Jak przebiega wdrożenie?

W okresie wdrożeniowym (onboarding) poznasz strukturę i specyfikę firmy, czy produktów oraz otrzymasz wiedzę potrzebną do wykonywania swoich codziennych obowiązków.

Okres wdrożeniowy obejmuje:

  1. Szkolenia wewnętrzne produktowe.
  2. Spotkania z Klientami pod opieką osoby o większym doświadczeniu.
  3. Okres wdrożeniowy trwa około 3 miesięcy i jest uzależniony od indywidualnych potrzeb pracownika.

 

Jak zbudowany jest dział handlowy i proces sprzedaży?

Dział handlowy w naszej firmie liczy 16 handlowców. Na 1 województwo przypada z reguły
1 handlowiec. Działem handlowym zarządza Dyrektor sprzedaży.

Nasza firma buduje pozytywną atmosferę i kulturę pracy poprzez promowanie komunikacji
i współpracy między pracownikami oraz tworzenie możliwości rozwoju i doskonalenia umiejętności zawodowych.

 

Jak przebiega proces sprzedaży?

Proces sprzedaży rozpoczyna się od pozyskania leada, czyli potencjalnego Klienta, zainteresowanego naszymi urządzeniami.

  1. Następnie odbywa się spotkanie handlowe, na którym Handlowiec doradza Klientowi najlepsze rozwiązanie, odpowiadające na jego potrzeby i wymagania.
  2. Po spotkaniu Handlowiec wysyła do Klienta indywidualną ofertę współpracy.
  3. Po akceptacji oferty następuje podpisanie umowy z Klientem oraz dostarczenie urządzeń do jego firmy.
  4. Proces sprzedaży w naszej firmie może trwać od kilku dni do kilku miesięcy i uzależniony jest od konkretnego rodzaju sprzedawanego urządzenia.

 

Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?

  • Stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
  • Podstawowe narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon oraz laptop.
  • Pakiet profesjonalnych szkoleń produktowych, w tym regularne szkolenia wewnętrzne prowadzone przez managerów produktu oraz wyjazdy na szkolenia do fabryk producentów poszczególnych urządzeń.
  • Lokalne biuro handlowe zlokalizowane w Zabrzu.
  • Możliwość uczestniczenia w targach branżowych.
  • Benefity pracownicze.

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV! 

 

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz