Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Przedstawiciel Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Specjalista ds. sprzedaży z językiem obcym

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów

Regionalny Kierownik Sprzedaży ds. OZE

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów Profil działu handlowego
  • 2 lokalizacje -> 2 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Kierownik Elektromarketu

Podstawa: Nieujawniona
  • 2 lokalizacje -> 2 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca klienta- umowa zlecenie

Podstawa: Nieujawniona
  • 2 lokalizacje -> 4 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Kierownik Sklepu - Nowy Elektromarket NOWA

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca Techniczno-Handlowy

Podstawa: 5 000 - 13 000 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
5 000 - 13 000 zł
Samochód Baza kontaktów

Konsultant/-ka w Sklepie Firmowym T-Mobile w Krakowie (Galeria Krakowska)

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

City Manager

Restomatic. sp. z o.o.

14

http://www.zjedz.my

Ogłoszenie ważne do: 30-07-2022

Umowa o dzieło

Kontrakt B2B

Umowa o pracę

Umowa zlecenia

Forma zatrudnienia

Przedstawiciel handlowy

Poziom stanowiska

Zdalna, Stacjonarna + Wyjazdy, Wyjazdowa

Rodzaj pracy

1 - 3 lat

Poziom doświadczenia

4

Liczba wakatów

Lokalizacja

Kraków, Gdańsk, Katowice, Gdynia, Warszawa

Kluczowe umiejętności

Doświadczenie w sprzedaży b2b Znajomość branży gastronomicznej Komunikatywność

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

Zjedz.my – to platforma do rezerwacji stolików w restauracjach. Jako jedyni w Polsce jesteśmy serwisem partnerskim „Zarezerwuj z Google” umożliwiającym rezerwacje stolików z poziomu wyszukiwarki Google i Google Maps. W związku z dynamicznych rozwojem poszukujemy kolejnych osób do zespołu sprzedaży.

 

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

City Manager

 

Kogo dokładnie szukamy?

  1. Szukamy osoby, która posiada min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży B2B (sprzedaż na spotkaniach oraz sprzedaż telefoniczna). Na plus docenimy znajomość branży gastronomicznej.
  2. Zależy nam na osobie samodzielnej, która cechuje się systematycznością, sumiennością i zaangażowaniem w budowanie relacji z Klientem.
  3. Ważnym aspektem jest dla nas również wysoki stopień komunikatywności oraz umiejętność nawiązywania kontaktów z potencjalnymi klientami.
  4. Wymagamy znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodne porozumiewanie się oraz gotowości do służbowych wyjazdów.

 

Czym będziesz się zajmować?

  • Będziesz odpowiedzialny za nawiązywanie nowych kontaktów handlowych (aktywny prospecting przy wykorzystaniu telefonu, maila, osobistych kontaktów, social sellingu, itp.).
  • Po pozyskaniu kontaktu będziesz odpowiedzialny za aktywną sprzedaż polegającą na identyfikacji potrzeb Klienta w celu dopasowania jak najlepszego rozwiązania z oferty firmy, przeprowadzenia negocjacji oraz podpisania umowy.
  • Prowadzeniem procesu sprzedaży od początku do końca procesu oraz realizację planu sprzedaży.
  • Budowaniem pozytywnych relacji z Klientami w całym procesie sprzedażowym w celu uzyskania rekomendacji do kolejnych Klientów.
  • Prowadzeniem procesu sprzedaży w systemie CRM i dbaniem o jego prawidłowy przebieg.

 

Jak przebiega wdrożenie?

Onboarding trwa max. 1 miesiąca i w tym czasie pracownik odbywa szkolenie teoretyczne i praktyczne z team leaderem w terenie oraz zapoznaje się z:

  • Ofertą produktową firmy.
  • Strukturą organizacyjną oraz pracownikami i sposobem komunikacji.
  • Procedurami i procesami.

 

Jak będę wynagradzany?

System wynagrodzeń w firmie składa się z 2 elementów:

  • Pensji podstawowej – w zależności od doświadczenia (3000 – 3500 zł netto).
  • Premii – 100 zł netto za każdą podpisaną umowę z Klientem.

 

Jak zbudowany jest dział handlowy i jak firma dba o atmosferę?

Dział handlowy liczy 4 Przedstawicieli Handlowych i zarządza nimi Teamleader, który podlega pod Szefa Sprzedaży.

 

Atmosfera w zespole handlowym budowana jest poprzez:

  • Wspólne omawianie strategii, analizowanie rynku, dzielenie się opiniami oraz pomysłami na poprawę efektywności.
  • Wzajemną pomoc.
  • Cotygodniowe spotkania online na których omawiane są wszelkie sprawy związane ze sprzedażą.
  • Szkolenia z nowych funkcji wprowadzonych do systemu.

 

Co jeszcze oprócz wynagrodzenia oferuje firma?

  • Służbowy telefon i laptop (Macbook air, iphone).

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz