Kompas Inwestycji - Lider informacji o inwestycjach budowlanych w Polsce. Od kilkunastu lat dostarczamy naszym Klientom rozwiązania IT wspierające procesy pozyskiwania kontrahentów i sprzedaży na rynku budowlanym. Odbiorcami naszych usług są firmy budowlane, w tym wykonawcze, instalacyjne, dostawcy oraz producenci. Dodatkowo oferujemy narzędzia analityczne będące wsparciem przy planowaniu budżetów sprzedażowych.
W związku z dynamicznym rozwojem zespołu handlowego poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko:
Doradca Biznesowy (branża inwestycji budowlanych)
Dlaczego miałbyś u nas pracować?
- Posiadasz doświadczenie w Cold calling, najprostszej rzecz ujmując, masz doświadczenie z pierwszym kontaktem z potencjalnym klientem poprzez tradycyjną rozmowę.
- Cechuje Cię umiejętność rozmów językiem korzyści pod konkretne potrzeby
- Potrafisz dotrzeć do osób decyzyjnych i rozmawiać z osobami na wyższych stanowiskach
- Znasz nowoczesne sposoby komunikowania w procesie sprzedaży w oparciu o rozwiązania IT i pracę online z Klientem.
- Otrzymasz bazę leadów, która będzie już po wstępnej weryfikacji
- Poznasz branżę budowlaną od strony informacji o projektach budowlanych w Polsce
- Będziesz mieć możliwość awansowania z Doradcy na Key Account Managera.
Kogo dokładnie szukamy?
Poszukujemy osób, które:
- Posiadają doświadczenie w cold calling.
- Potrafią prowadzić prezentacje online.
- Skutecznie i wytrwale poszukują dróg komunikowania się z drugą osobą.
- Podejmują działania korzystne dla rozwoju współpracy przy jednoczesnym uwzględnieniu zysków i korzyści dla firmy.
- Są otwarte na pogłębianie umiejętności handlowych i zdobywanie wiedzy o tym zawodzie, czytają literaturę fachową, słuchają podcastów i są gotowe korzystać z doświadczenia innych członków zespołu.
- Sprawnie i efektywnie zarządzają swoim czasem.
- Posiadają wykształcenie wyższe ekonomiczne lub budowlane,
- Prowadzą działalność gospodarczą lub są gotowe do jej założenia.
Wymagamy:
- Doświadczenia w cold calling - wymagane przynajmniej 2 lata.
- Umiejętności pracy z KPI.
- Umiejętności zarządzania czasem, dobrej organizacji pracy.
- Myślenie kreatywne i pozytywna energia to dodatkowe atuty.
Czym będę się zajmować?
- Twoim głównym zadaniem będzie ocieplanie lidów, poszukiwanie osób decyzyjnych do rozmowy,
- Umawianie prezentacji serwisu (portalu) w formule telekonferencji,
- Będziesz budował pozytywne relacje z Klientami w całym procesie sprzedażowym w celu uzyskania rekomendacji do kolejnych Klientów.
Jak przebiega wdrożenie do pracy?
Okres wdrożeniowy trwa około 3 miesięcy i obejmuje swoim zakresem:
- Szkolenie wprowadzające do firmy.
- Szkolenie z narzędzi/ programów na jakich będziesz pracować.
- Omówienie z przełożonym zakresu obowiązków, know-how, ustalenia zasad współpracy, raportowania.
- Szkolenie z zakresu produktów, jakimi będziesz się zajmował.
- Szkolenie z liderem Zespołu Handlowego.
Jak zbudowany jest Dział Handlowy?
Dział Handlowy składa się z 6 handlowców oraz 2 asystentów i zarządza nim lider. Jedna z osób również odpowiada za wsparcie marketingowe. Obecnie otwieramy nowy dział Doradców „Ocieplania Leadów”, do którego właśnie Ciebie poszukujemy.
W strukturze firmy jest również dział Utrzymania Klienta, który zajmuje się przedłużeniami abonamentu po pierwszym roku. Składa się z 3 Handlowców oraz 2 asystentów odpowiedzialnych za przygotowanie ofert i umów, ustawianie kont Klientów i pomoc w logowaniu do serwisu, wystawianie faktur.
Jak będę wynagradzany?
System wynagrodzeń składa się z dwóch składników
- Stałego wynagrodzenia podstawowego - 8000 zł netto.
- Prowizji liczonej od ilości umówionych i przeprowadzonych przez Key Account Managera prezentacji.
Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?
- Kontrakt B2B.
- Zwrot kosztów wyjazdów do Klientów.
- Ubezpieczenie zdrowotne Allianz, pakiet Optimum dla Ciebie.
- Karta Benefit Multisport Plus.
- Telefon służbowy.
- Słuchawkę bezprzewodową Jabra.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!