Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Regionalny Kierownik Sprzedaży ds. OZE

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów Profil działu handlowego
  • 2 lokalizacje -> 2 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Doradca Klienta - Umowa zlecenie

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Konsultant /-ka w Sklepie Firmowym T-Mobile w Zielonej Górze (CH Focus Mall)

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Kierownik Elektromarketu

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca ds. OZE / Kanał Sprzedaży Indywidualnej

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
  • 3 lokalizacje -> 9 wakatów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Account Manager

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów

Specjalista ds. sprzedaży

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Przedstawiciel Handlowy

Sellpoint Sp. z o.o.

15

https://sellpoint.pl/

Ogłoszenie ważne do: 04-12-2022

Umowa o pracę

Forma zatrudnienia

Przedstawiciel handlowy

Poziom stanowiska

Stacjonarna + Wyjazdy

Rodzaj pracy

1 - 3 lat

Poziom doświadczenia

3

Liczba wakatów

Lokalizacja

Kraków, Gorzów Wielkopolski, Skierniewice

Kluczowe umiejętności

Nastawienie na cele Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów Łatwość w nawiązywaniu kontaktów

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

SELLPOINT jest częścią notowanej na warszawskiej giełdzie papierów wartościowych Grupy Kapitałowej Arteria S.A., lidera polskiego rynku outsourcingu sprzedaży, wsparcia sprzedaży i obsługi klienta.

Wieloletnia obecność na rynku usług outsourcingowych, umiejętność szybkiego i precyzyjnego szacowania potencjału i kosztów, a także szerokie doświadczenie, pozwala nam być nie tylko dostawcą usługi dla Naszych Klientów, ale również realnym wsparciem i partnerem w biznesie. Zaplecze operacyjno-techniczne oraz wsparcie Grupy Kapitałowej Arteria S.A gruntuje Naszą pozycję wśród największych spółek na rynku polskim.

 

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Przedstawiciel Handlowy

 

Kogo dokładnie szukamy?

  • Poszukujemy osoby, która posiada wykształcenie wyższe (może być w trakcie) oraz doświadczenie handlowe. Idealnie gdyby było to doświadczenie handlowe z naszego sektora FMCG, ale tak samo cenimy również doświadczenie handlowe z innych branż.
  • Preferowany kandydat to osoba otwarta, pomysłowa, lubiąca kontakt z innymi ludźmi i łatwo nawiązująca z nimi rozmowę.
  • Zależy nam na osobach, które umieją pracować w zespole oraz potrafią nawiązywać nowe kontakty z Klientami i skutecznie z nimi rozmawiać.
  • Celujemy w osoby, które są w pełni zaangażowane, proponują rozwiązania pojawiających się problemów, aktywnie poszerzają swoją wiedzę, a przede wszystkim są nastawione na rozwój swoich kompetencji.
  • Ważne jest dla nas, abyś był w pełni samodzielnym Przedstawicielem Handlowym pod kątem organizacji swojego czasu pracy, realizacji celów sprzedażowych, raportowania wyników sprzedaży oraz budowania pozytywnego wizerunku firmy.

 

Czym będziesz się zajmować?

  • Twoim głównym zadaniem będzie sprzedaż produktów firmy zestawów startowych – kart sim stałej bazie Klientów oraz dodatkowo aktywne pozyskiwanie nowych Klientów (sprzedaż realizowana na spotkaniach).
  • Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów będziesz wykonywał poprzez monitoring firm, współpracę na zasadzie poleceń oraz stałą obecność na rynku.
  • Będziesz budował długofalowe relacje z Klientami, przez co rozumiemy umiejętne i profesjonalne zrozumienie potrzeb Klienta oraz fachowe doradztwo dla Klienta ze strony handlowca.
  • Regularnym prowadzeniem i raportowaniem swoich działań sprzedażowych w aplikacji Eleader.

 

Jak zbudowany jest dział handlowy?

Dział handlowy liczy 50 Przedstawicieli Handlowych pracujących w 5 regionach. Każdy oddział jest zarządzany przez Kierownika, który raportuje do szefa terenowych sił sprzedaży.

Atmosfera w zespole handlowym budowana jest poprzez:

  • Wspólne omawianie strategii, analizowanie rynku, dzielenie się opiniami oraz pomysłami na poprawę efektywności.
  • Wzajemną pomoc.
  • Regularne coachingi nakierowane na rozwój umiejętności Przedstawicieli Handlowych.

 

Jak przebiega wdrożenie?

Okres wdrożenia trwa ok. miesiąca i obejmuje swoim zakresem następujące elementy:

  • Szkolenie z produktu.
  • Szkolenie z procesu sprzedaży.
  • Szkolenie z dostępnych narzędzi.
  • Uczestnictwo w pierwszych spotkaniach przy wsparciu bardziej doświadczonej osoby.

 

Jak będę wynagradzany?

System wynagradzania składa się z 3 elementów:

  • Podstawy
  • Prowizji zależnej od wysokości sprzedaży.
  • Konkursów.

 

Co jeszcze oprócz wynagrodzenia oferuje firma?

  • Umowę o pracę.
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon).
  • Szkolenia realizowane przez kierowników w systemie On The Job.
  • Szkolenia teoretyczne w systemie Classroom.

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz