Doradca Klienta ds. OZE

SolarSpot

150

https://solarspot.com.pl/

Ogłoszenie ważne do: 29-11-2021

Kontrakt B2B

Forma zatrudnienia

Przedstawiciel handlowy

Poziom stanowiska

Zdalna

Rodzaj pracy

1 - 3 lat

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Śląskie  - 1 wakat

Kluczowe umiejętności

Doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej Samodzielne pozyskiwanie klientów Komunikatywność

Opis stanowiska

 

Poszukujemy osoby na stanowisko:

Doradca Klienta ds. OZE

 

Czym się wyróżniamy?

  1. Posiadamy własny standard montażu i własne ekipy monterskie cenimy jakość i profesjonalizm, dlatego stawiamy przede wszystkim na naszych pracowników
  2. Dostarczamy wszystkie niezbędne do pracy narzędzia – laptop, telefon, samochód z kartą paliwową (dodatkowo zaopatrzymy Cię w wizytówki, pieczątki, ulotki, firmowe gadżety a nawet miarę)
  3. Back office – w naszej Centrali znajdują się działy, które pomogą w dopięciu różnych tematów z Klientami i zdejmą z Ciebie czasochłonne zadania
  4. Brak lojalek po zakończeniu współpracy – bazujemy na wzajemnej uczciwości, dlatego w naszych umowach nie znajdziesz zapisu o zakazie konkurencji
  5. (Na serio!) Fajna atmosfera współpracy – wszyscy zwracamy się do siebie na „Ty”, wzajemnie się wspieramy i dzielimy wiedzą
  6. Dostęp do wiedzy eksperckiej – zyskujesz dostęp do Akademii SolarSpot, która wdroży Cię w tajniki techniczne fotowoltaiki i nie tylko. Szkolimy nawet konkurencję, żeby podwyższać jakość usług w branży

 

Kogo dokładnie szukamy?

  • Poszukujemy osoby, która posiada doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej produktów / usług, najlepiej o wartości przekraczającej kilka tys. zł. Bardzo ważna jest dla nas umiejętność samodzielnego pozyskiwania klientów i budowania własnej sieci kontaktów.
  • Charakter pracy wymaga spotkań z klientami w godzinach popołudniowych, dlatego bardzo cenimy zaangażowanie i dyspozycyjność oraz wymagamy czynnego prawo jazdy kat. B.
  • Ważnym aspektem są dla nas również dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów z potencjalnymi klientami.
  • Doświadczenie w OZE będzie dodatkowym atutem, jednak nie jest konieczne. Wszystkiego nauczymy Cię od podstaw. Najważniejsze, abyś wiedział, jak docierać do klientów oraz nie bał się aktywnego wychodzenia do nich.

 

Jak przebiega wdrożenie?

  • Współpraca rozpoczyna się 3-dniowym szkoleniem w naszej siedzibie w Komornikach, podczas którego Doradcy poznają zarówno kwestie związane z naszymi produktami (panele fotowoltaiczne, pompy ciepła, magazyny energii, ładowarki do samochodów elektrycznych, carporty),jak i zasady działania firmy, procesów oraz poszczególnych działów. Szkolenie kończy się warsztatami sprzedażowymi.
  • Po odbytym szkoleniu Doradca rozpoczyna działania sprzedażowe w swoim regionie przy wsparciu Regionalnego Kierownika Sprzedaży – wspólne wizyty handlowe oraz trening on the job.

 

Jak zbudowany jest dział handlowy i jak firma dba o rozwój Doradców?

  • Dział handlowy liczy obecnie ponad 100 osób i zarządza nim 7 Dyrektorów oraz 16 Regionalnych Kierowników Sprzedaży.
  • Zespoły handlowe są rozproszone po całej Polsce. W każdym województwie znajduje się Kierownik Sprzedaży oraz około 5 Doradców .
  • Ze szczególną troską dbamy o przepływ informacji w dziale sprzedaży poprzez różne formy komunikacji w grupach lokalnych, regionalnych oraz na ogólnofirmowym czacie. Raz na kwartał staramy się organizować dużą integrację, tak aby wszyscy pracownicy mogli spotkać się osobiście i ze sobą porozmawiać.
  • Zapewniamy różne formy rozwoju dla naszych Doradców. Są to: cykliczne szkolenia produktowe, warsztaty sprzedażowe, ciągłe wsparcie oraz coaching realizowany przez Regionalnych Kierowników Sprzedaży.

 

Czym będę się zajmować?

  • Twoja praca będzie w głównej mierze polegać na aktywnym pozyskiwaniu nowych Klientów indywidualnych pod zakup fotowoltaiki i budowaniu własnej bazy kontaktów. Spotkania handlowe będziesz odbywać w miejscu zamieszkania klienta. W trakcie rozmowy handlowej dobierzesz odpowiednie dla Klienta rozwiązanie, przygotujesz dla niego specjalną ofertę, podpiszesz umowę a następnie zadbasz o nadzór nad kwestiami techniczno-administracyjnymi związanymi z montażem instalacji fotowoltaicznej.
  • Zależy nam, abyś jako Doradca aktywnie pozyskiwał swoich klientów poprzez dowolne formy prospectingu, włącznie z osobistym zaangażowaniem w różnego rodzaju lokalne wydarzenia (pikniki, targi, festyny, spotkania społeczności, spotkania sołeckie. Dodatkowo będziemy Cię wspierać leadami, które są generowane przez nasze własne Call Center.
  • Chcemy, abyś był w pełni samodzielnym Doradcą pod kątem organizacji swojego czasu pracy, realizacji celów sprzedażowych, raportowania wyników sprzedaży oraz budowania pozytywnego wizerunku firmy.

 

Jak będę wynagradzany?

System wynagradzania składa się z kilku elementów:

  • Podstawy w wysokości 2.500 – 3.000 netto zależnej od realizacji zadań z Karty Zadań Doradcy
  • Prowizji miesięcznej zależnej od wysokości sprzedaży własnej – nie ma górnej granicy 😊 Płacimy za każdy sprzedany kWp, a wysokość wypracowanej prowizji możesz sprawdzić na bieżąco w specjalnym kalkulatorze prowizji. Dzięki temu zawsze wiesz, ile zarobisz w danym miesiącu.
  • Specjalnego bonusu kwartalnego i rocznego, który wypłacamy po osiągnięciu określonego poziomu sprzedaży. Dzięki temu możesz zyskać nawet kilkanaście tysięcy dodatkowego wynagrodzenia. Płacimy za każdą sprzedaż, nawet jeśli w danym miesiącu nie zrealizujesz planu sprzedaży.

Nasi Doradcy zarabiają 15 -20 tys. zł miesięcznie.

 

Jak wygląda proces sprzedaży?

Proces sprzedaży składa się  z na następujących etapów:

  • Samodzielne pozyskanie kontaktu do klienta lub wykorzystanie kontaktu dostarczonego przez firmę (tzw. lead).
  • Umówienie spotkania z Klientem.
  • Przeprowadzenie rozmowy wraz z identyfikacją potrzeb Klienta i prezentacją najbardziej optymalnego rozwiązania z obszaru OZE
  • Podpisanie Umowy z Klientem.
  • Monitorowanie procesu realizacji instalacji.

Cały proces sprzedaży jest wspierany przez zaplecze techniczne oraz administracyjne. Mamy własne ekipy monterów, audytorów czy projektantów technicznych. Umowę kliencką przekazujesz do działu administracji, gdzie pomagamy Twojemu klientowi w zdobyciu dofinansowania na zakup paneli, kontaktujemy się z energetyką czy umawiamy termin montażu. Dzięki takiemu podziałowi obowiązków między działami Ty możesz skupić się na tym, co potrafisz najlepiej, czyli na sprzedaży 😊

 

Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?

  • Niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon, opcjonalnie samochód i karta floty).
  • Solidne wsparcie zespołów technicznych i back office – na naszym pokładzie są osoby, które przez wiele lat pracowały w energetyce i znają wszelkie zakamarki tej branży.
  • Elastyczne godziny pracy – to Ty decydujesz, jak wygląda Twój dzień pracy.
  • System poleceń dla naszych Klientów, dzięki któremu Ty zyskujesz nowe kontakty handlowe a nasi Klienci kilka stówek do kieszeni.

 

Kliknij przycisk „Aplikuj” i prześlij swoje CV!

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz
Aplikuj

Doradca Klienta ds. OZE

Pensja podstawowa: 2 500 - 3 000 zł

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Doradca ds. sprzedaży motocykli i akcesoriów

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów

Inżynier Sprzedaży - Dział maszyn nowych BODOR

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Profil działu handlowego

Przedstawiciel Techniczno-Handlowy ds. OZE

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów Profil działu handlowego
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

New Business Manager w SaaS dla B2B

Podstawa: 10 000 - 12 000 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
10 000 - 12 000 zł
Samochód Baza kontaktów

Business Development Manager - Produkcja i Logistyka

Podstawa: 7 000 - 10 000 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
7 000 - 10 000 zł
Samochód Baza kontaktów

Regionalny Doradca Energetyczny

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów